Kan man få nån sorts permanent toleransnivå mot Imovane när den lugnande effekten, eller tar det långt tid för den att gå ner? För ungefär ett år sen märkte jag att de slutade fungera tog uppehåll i ca 2 månader, kände inget av 7,5mg, lite av 15mg. Förr brukar en halva, 3,75mg räcka. Sen ca 4-5 månader senare så får jag helt okej effekt av 15mg men det håller i sig kortare än tidigare. Toleransen kanske är påväg ner, sover bra på 7,5mg. E ingen "flummare" tar de ca 1 timme innan jag släcker lampan brukar se nåt program av nån serie, men jag gillar den lugnande/smått euforiska effekten av imovane när man ska somna!
Jag känner av allt av 7,5mg, smaken och så vidare. Det är bara där sköna effekten som fortfarande är lite kass. Undrar om det kan bero på att jag krökade i somras eller att jag expanderat i vikt eller nånting sånt. Jag hade en period också då jag tog Imovane för ofta, ibland dagen efter jag supit t.ex. Men jag upplever att effekten försämrades innan festandet. Blandade såklart inte skiten.
Får förövrigt nya Imovane nu på Måndag