2012-01-23, 18:28
Bannlyst
Någon mer som käkar Zolpidem 10mg från APOTEX EUROPE ,från våran svenska trogna levrantör!

Tycker dessa är helt värdelösa!! kommer i blister spanien verkar det som datum intankt och allt.

Har bra tolerans det skall jag inte sticka under stolen med ,men det e löljligt att slänga 30 zolpidem utan någon effekt........

vet sen tidigare att dessa från APOTEX e klenare men så mycket borde ju inte sälja.
Har undvikit att köpa dessa då leverantören har 2 andra märken men som e slut som funkar prima så det e en helt ok store.
Någon som vart med om samma med dessa Zolpidem från APOTEX

mvh
Citera
2012-01-25, 16:46
Medlem
Raxs avatar
Hur mycket kan man sälja en karta 10st Imovane 7.5mg på gatan / internet för?
Citera
2012-01-25, 21:36
Medlem
ManMannens avatar
Phenibut + theanine + gaba + zolpidem blev lite starkare än väntat. Tomten kikade förbi när jag bara hade tänkt sova.

Fan.

Citat:
Ursprungligen postat av Rax
Hur mycket kan man sälja en karta 10st Imovane 7.5mg på gatan / internet för?

En tia styck är inte orimligt om någon är lite desperat.
Senast redigerad av ManMannen 2012-01-25 kl. 21:48.
Citera
2012-01-26, 23:09
Medlem
Sluade i mig 4st imovane nu på kvällskvisten, känner mig redigt go men att folk säger att de är omöjligt o o hålla sig vaken va fan.. va e de feör pack ava de förstår ajg fan inteman mår br apå detta asså hångest försvinner.. iaf min jag har sån ruggig panikångest, trycker kraftigt över bröstet o så va... nj efuy fan devill inte man inte leka med och 1 Glas vinRÖÖDTJYYYYT!

/Må VÄl!

Ursäkte för stökig text gjag gör 2 saker samtidigt
Citera
2012-01-28, 02:19
Medlem
stonerfuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
Sluade i mig 4st imovane nu på kvällskvisten, känner mig redigt go men att folk säger att de är omöjligt o o hålla sig vaken va fan.. va e de feör pack ava de förstår ajg fan inteman mår br apå detta asså hångest försvinner.. iaf min jag har sån ruggig panikångest, trycker kraftigt över bröstet o så va... nj efuy fan devill inte man inte leka med och 1 Glas vinRÖÖDTJYYYYT!

/Må VÄl!

Ursäkte för stökig text gjag gör 2 saker samtidigt

Jävla halvtidsjunkie! Käka skiten om du har svårt att sova, annars skit i det.
Citera
2012-01-29, 00:04
Medlem
Kanske har läst dessa komentarer lite väl sent har nyss tagit 25 mg imovane, en halv vinare och 2 groggar. Är det nu jag kommer bli helt lost och göra massa skumma grejjer? Läst att folk tydligen gjort riktigt vrickade saker har ni några skräckexempel? inte tagit imo förr.
Citera
2012-01-29, 00:17
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ywf
Kanske har läst dessa komentarer lite väl sent har nyss tagit 25 mg imovane, en halv vinare och 2 groggar. Är det nu jag kommer bli helt lost och göra massa skumma grejjer? Läst att folk tydligen gjort riktigt vrickade saker har ni några skräckexempel? inte tagit imo förr.
Du borde nog somna då det är lugnande+sömnmedel, om du nu inte håller dig aktiv på nåt vis.
Citera
2012-01-29, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ywf

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Du borde nog somna då det är lugnande+sömnmedel, om du nu inte håller dig aktiv på nåt vis.
Nä jag vill inte somna än iallafall
Citera
2012-01-29, 00:31
Bannlyst
Nu pallar jag inte med Imovane längre. Får ett tio-pack utskrivet var 30:e dag. Har haft det länge. Jag valde nu sist att byta mot Stilnoct. Jag gillar Imovanets ångestdämpande effekt och så, men järnsmaken man har i munnen halva nästa dag gör det inte värt det. Stilnoct har inte den där ångestdämpande effekten, men det somnar jag in på i alla fall. Vill jag bli av med ångest så finns det andra preparat.
Citera
2012-01-29, 00:42
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Nu pallar jag inte med Imovane längre. Får ett tio-pack utskrivet var 30:e dag. Har haft det länge. Jag valde nu sist att byta mot Stilnoct. Jag gillar Imovanets ångestdämpande effekt och så, men järnsmaken man har i munnen halva nästa dag gör det inte värt det. Stilnoct har inte den där ångestdämpande effekten, men det somnar jag in på i alla fall. Vill jag bli av med ångest så finns det andra preparat.
Vad har du ångest för?
Citera
2012-01-30, 10:38
Medlem
oskyldigtanklagads avatar
Låt säga att jag trycker i mig 5 st 7.5mg vid 16.00.. Kommer jag kunna köra bil ("som vanligt") vid 07.00 imorgon bitti?

Eller räcker det med 2-3st för ett skönt rus ett par timmar?
Citera
2012-01-30, 14:11
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtanklagad
Låt säga att jag trycker i mig 5 st 7.5mg vid 16.00.. Kommer jag kunna köra bil ("som vanligt") vid 07.00 imorgon bitti?

Eller räcker det med 2-3st för ett skönt rus ett par timmar?

Förmodligen, dock inte säkert, kommer du kunna manuvrera en bil kl 07.00 imorgon som vanligt, dock nöjer jag mig med 2-3st för att bli loj i ca 4timmar innan det börjar dala.

Om jag vore du skulle jag ta 3st kl 16 sedan ta 2st till kl 20 så får du mest ut av zopparna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in