Citat:
Drack en halv flaska sprit igår och ett bar öl, hade tagit 20mg imovane och skulle på en föreläsning om droger (lite ironiskt).
Vart självklart utkastad därifrån, sen hem till lägenheten 500m bort, då hade min kompis ring ambulansen för hon tyckte jag hade svårt att andas, så skyndade mig in på toaletten då ambulansen kom, och tog 26st till tabletter och försökte hänga mig med en handduk(mår dåligt men inte självmordsbenägen).
Vaknade nyss på sjukan och tänkte gå iväg men då kom det 3 läkare å försökte hålla fast mig och sa att jag inte får lämna förns ett speciellt klockslag, ville bara hem till min hund, hon är den ända som får mig glad.
Dom sa att om jag sticker nu kommer det komma en polisen komma hem till mig å skjutsa mig till nånstans (minns inte vad stället hette).
Bör jag vara orolig att polisen knackar på och vill ha med mig?
Vad ska jag göra med min hund, vägrar lämna det enda jag älskar själv, vem vet hur länge jag blir borta?
trodde först det var tomma hot så ringde även 11414 och hörde om det kunde stämma och som sa att det gjorde det..
Vad kan konsekvenserna bli? Har Imovane på recept, äter en hel del antidepressiva.
Vart självklart utkastad därifrån, sen hem till lägenheten 500m bort, då hade min kompis ring ambulansen för hon tyckte jag hade svårt att andas, så skyndade mig in på toaletten då ambulansen kom, och tog 26st till tabletter och försökte hänga mig med en handduk(mår dåligt men inte självmordsbenägen).
Vaknade nyss på sjukan och tänkte gå iväg men då kom det 3 läkare å försökte hålla fast mig och sa att jag inte får lämna förns ett speciellt klockslag, ville bara hem till min hund, hon är den ända som får mig glad.
Dom sa att om jag sticker nu kommer det komma en polisen komma hem till mig å skjutsa mig till nånstans (minns inte vad stället hette).
Bör jag vara orolig att polisen knackar på och vill ha med mig?
Vad ska jag göra med min hund, vägrar lämna det enda jag älskar själv, vem vet hur länge jag blir borta?
trodde först det var tomma hot så ringde även 11414 och hörde om det kunde stämma och som sa att det gjorde det..
Vad kan konsekvenserna bli? Har Imovane på recept, äter en hel del antidepressiva.
Grattis, du har blandat en av de mest "lömska" benson som finns, Z-analogerna ihop med SPRIT och öl. Bra att du blev utslängd därifrån (mötet alltså).
Ja de vill ha kvar dig under observation då du är självmordsbenägen, ingen normal människa försöker hänga sig så fort en flickvän bryr sig om en och polis är påväg (de ger dig ej straff utan kör till psyket).
Då du redan äter anti-depp finns du med i systemet. Beroende på din ålder kommer de antagligen sätta dig på b-hem, tvångsvård eller så får du ligga där tills huvudläkaren säger att det är OK att du går hem.
Din hund skiter de fullständigt i (elak mening, men med all rätt). Här ska du gå på narkotikamöte och kommer dit nerdrogad.
Jag har legat inne på tvång i 3dagar (3-4dagar är max) därefter är det på frivillig basis, dvs du kan skriva ut dig kl 09:23 på en söndag t ex.
Lägg ner med fulbenson, du klarar inte av den.
Ta hand om dig istället! Om hunden är din enda lycka, varför i helvete gör du såhär mot din hund?
Älska och vårda din hund, vill du dricka eller knarka, ta en promenad med hunden istället.