Skillnaden jag märkt när det kommer till att sluta med z-analogerna är att Imovane gav mig sinnes rubbade mardrömmar. Trodde inte att man kunde drömma sådana skrämmande drömmar, fick även hörsel hallucinationer. Kunde tex. va ute o gå med hunden o höra saker och få för mig konstiga saker, det släppte efter några dagar när man kom igång med sömnen.
Stilnoct har jag tagit mycket högre doser av vi snacka +100mg/dag och självklart fått en omänskligt stark ångest i ett par dagar, men också maniska tillstånd. Förmodligen pga. sömnbristen, definitivt starkaste ångesten jag upplevt. Inget snack om saken känns som 1000 bakfyllor i ångest, detta har jag fått av dagligt intag av höga doser stilnoct. När jag bara tar några gånger i veckan märks inte så mycket. Men när man är dunder beroende av dem och absolut inte tar medicinsk dos så är det lite skillnad mot om jag skulle ta 10mg dagligen skulle jag förmodligen inte känna mkt. Så höga doser så är nog typ Valium aka Diazepam aka Stesolid att rekommendera och sedan hålla tummarna. Det varar inte super länge inte som med riktig benso eller lyrica. Större risk att sakna att somna och den hypnotiska effekten som kan vara antingen sövande eller uppiggande för vissa. Jag klev av höga doser noct, höga doser lyrica och moderata doser metadon samtidigt CT utan ett skit. Döden var väldigt lockande då jag visste att stilnoct skulle släppa efter ett par dagar medan Lyr/meta skulle sitta i minst veckor.
Jag vet att folk här på forumet kan bli lite griniga på folk som missbrukar, vill bara säga att ni är jätte duktiga och är glad att ni kan bruka utan större problem.