2014-08-07, 07:03
Medlem
Troligen har du ingen nyta av stilnocten och varför trycka upp dem i alla hål du har?
Citera
2014-08-07, 07:04
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Troligen har du ingen nyta av stilnocten och varför trycka upp dem i alla hål du har?
Ville börja med nasalt ifall de kickade lite men sen bestämde jag mig för att ta 10mg i en rövare...

Laddade en pump pch tog 10mg rektalt. nu har jag 30mg stilnoct i mig och de bör väl fan "väga mer" än 2mg ikto...? och då är frågan: Vad boostas mest stilnoct i detta läget? Spliff eller 10mg stilnoct till?
Senast redigerad av fr3aksh0w 2014-08-07 kl. 07:30.
Citera
2014-08-07, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Ville börja med nasalt ifall de kickade lite men sen bestämde jag mig för att ta 10mg i en rövare...

Laddade en pump pch tog 10mg rektalt. nu har jag 30mg stilnoct i mig och de bör väl fan "väga mer" än 2mg ikto...? och då är frågan: Vad boostas mest stilnoct i detta läget? Spliff eller 10mg stilnoct till?

Ta lite till så är magiskt lgh städad och cykeln renoverad när du vaknar.
Citera
2014-08-07, 07:33
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NitsirK72
Ta lite till så är magiskt lgh städad och cykeln renoverad när du vaknar.
Jag tror inte de faktiskt, för de hade hänt redan nu isåfall.... då 30mg stilnoct+vaken natt+tom mage hade knockat mig men känner inget...

Kanske är spliff som gäller, eller att svälja still till... eller både och... kommer de boosta på varandra liiiite åtminstone?
Senast redigerad av fr3aksh0w 2014-08-07 kl. 07:41.
Citera
2014-08-07, 07:44
Medlem
Citat:
Jag tror inte de faktiskt, för de hade hänt redan nu isåfall.... då 30mg stilnoct+vaken natt+tom mage hade knockat mig men känner inget...

Kanske är spliff som gäller, eller att svälja still till

Kan ta en timme för Stilisar. Visst, röka hjälper men att må på stillisar är lönlöst.
Hjälper att sova (måste ligga) eller så går blir det bara svart och man vaknar upp efter att ha gjort konstigheter.

Du skulle skippat still och tagit mer Itko kankse,
Vill du sova så gå och lägg dig snarast. Stillisar är ganska kortverkande.
Citera
2014-08-07, 07:51
Medlem
Citat:

Skulle du inte "kliva ner"?
Funkar stillisar i röven? Oralt smakar de ju frätande om man kör under tungan. Jag har aldrig provat annat på de 20 år jag haft dem så...
Ska du ta ngt nu så spliffa, mer stillisar är nog värre, fast varför inte bara käka lite och bada varmt?
Du är ju påtänd så det lyser om min skärm ännu
Citera
2014-08-07, 07:53
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NitsirK72
Kan ta en timme för Stilisar. Visst, röka hjälper men att må på stillisar är lönlöst.
Hjälper att sova (måste ligga) eller så går blir det bara svart och man vaknar upp efter att ha gjort konstigheter.

Du skulle skippat still och tagit mer Itko kankse,
Vill du sova så gå och lägg dig snarast. Stillisar är ganska kortverkande.
Probmelmet är ju att jag inte vill lägga mig... villl blev lite skev nu i slutet av tjacknatten

Okej nu säger vi såhär:
Jag har nu 30mg stilnoct (ingen tolerans) och 2mg ikto (hyfsat tolerans)
Kommer jag få känna lite på stilnocten om jag tar 10mg till och röker en spliff?
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Skulle du inte "kliva ner"?
Funkar stillisar i röven? Oralt smakar de ju frätande om man kör under tungan. Jag har aldrig provat annat på de 20 år jag haft dem så...
Ska du ta ngt nu så spliffa, mer stillisar är nog värre, fast varför inte bara käka lite och bada varmt?
Du är ju påtänd så det lyser om min skärm ännu
Jag vill inte sova, jag vill känna på stilnocten som jag bör göra nu men frågar dig också... om jag tar 10mg stillisar rektalt/oralt och röker en spliff... kmr jag få en öiten push?

ELLER om jag tar en liten dos tjack nu, kommer de ge stilnocten en push? För tjack + stilnoct har jag hört kan bli fucked
Senast redigerad av fr3aksh0w 2014-08-07 kl. 08:00.
Citera
2014-08-07, 07:59
Medlem
Det är ju decennier sen jag tog tjack men jag brukade då, Norra Botkyrka style (värst i världen, nåja, kanske MS13 var lite värre när jag såg dem på TV, men de har ju bushweed), röka konstant för att få CB-kickarna i tjacket, det liksom kommer igen. Stilnocten skulle jag spara.
Citera
2014-08-07, 08:07
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Så egentligen spelar de absolut ingen roll hur många mer jag behöver käka för att känna effekterna av stilnoct (småhallisar osv)

De jag kan boosta med är spliff, mer stilnoct och tjack
Citera
2014-08-07, 08:23
Medlem
Louandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutionz
Har för mig att det ger snabbare effekt då. Står i fass också

Tog den innan jag borstade tänderna 25-30 minuter senare sov jag.

Någon som drömmer med stilnoct/ imovan? Kan inte påminna mig om att jag någonsin drömt under påverkan...
Citera
2014-08-07, 10:33
Medlem
Hur mås det?
Citera
2014-08-07, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Louanda
Tog den innan jag borstade tänderna 25-30 minuter senare sov jag.

Någon som drömmer med stilnoct/ imovan? Kan inte påminna mig om att jag någonsin drömt under påverkan...

När du kommer in i djupsömnen drömmer man inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in