2011-03-20, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Hah du pratar om zolpidiem som om det vore en helt fantastisk substans. Så jävla roligt är det inte. Ungefär lika rolig som alkohol.
För somliga (mig bland annat) är benso och liknande droger något som slår allt i sin väg. Definitivt bättre än alkohol.

Jag kan rekommendera att snorta och röka Zopiklon. Slår både bättre o fortare än oralt.
Citera
2011-03-20, 23:53
Medlem
Nån mer som blir helt avsexualiserad av zopiklon? Behöver inte gå in på detaljer men nu tjej på G---> tog två för att få lite mod att flirta----> blir bara konstig ochsvamlig och ståndet har aldrig kännts mer.. meningslöst.. på nåt sätt
Citera
2011-03-21, 00:57
Medlem
Frågar en sista gång innan jag börjar knapra nu Imovane/Stilnoct syns det på "standard stickor"?

Eller syns det bara som vissa säger om det skickas iväg på analys och dem letar efter just det?

Tack på förhand
Citera
2011-03-21, 08:59
Medlem
Runkpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Hah du pratar om zolpidiem som om det vore en helt fantastisk substans. Så jävla roligt är det inte. Ungefär lika rolig som alkohol.

Detta är intressant då jag tror att min reaktion på denna substans i min hjärna inte direkt är den genomsnittliga. Jag har testat det mesta drogrelaterat utom det allra tyngsta och ändå så rankar jag Zolpidem väldigt högt upp, nästan bara slagen av MDMA och meskalin. Det som också gör den så fantastisk är att jag inte för några biverningar när jag tar den dagligen eller att jag får någon nämnvärd toleransökning. Alla jag känner finner den rätt genomsnittlig ungefär som en tråkig benso. Min reaktion är eufori och fantastisk kreativitet. Det är liksom som om någonting klickar i hjärnan när jag i mig Zolpidem. Som om min hjärna var skapt för att gilla den här för mig magiska substansen.
Det märkliga är att jag testat ett 15-tal benso och INGEN ger mig ens något i närheten av samma effekt.
Citera
2011-03-22, 22:00
Medlem
Har alla dessa 4 en korstolerans med varandra? snälla svara nu! har fan knappt fått något svar kring dessa!
Citera
2011-03-22, 22:23
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraum
Har alla dessa 4 en korstolerans med varandra? snälla svara nu! har fan knappt fått något svar kring dessa!
Ja det har dom, även med vanliga Benz till viss del.
Citera
2011-03-23, 09:49
Medlem
CamilleDelacours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkpapper
Detta är intressant då jag tror att min reaktion på denna substans i min hjärna inte direkt är den genomsnittliga. Jag har testat det mesta drogrelaterat utom det allra tyngsta och ändå så rankar jag Zolpidem väldigt högt upp, nästan bara slagen av MDMA och meskalin. Det som också gör den så fantastisk är att jag inte för några biverningar när jag tar den dagligen eller att jag får någon nämnvärd toleransökning. Alla jag känner finner den rätt genomsnittlig ungefär som en tråkig benso. Min reaktion är eufori och fantastisk kreativitet. Det är liksom som om någonting klickar i hjärnan när jag i mig Zolpidem. Som om min hjärna var skapt för att gilla den här för mig magiska substansen.
Det märkliga är att jag testat ett 15-tal benso och INGEN ger mig ens något i närheten av samma effekt.
Exakt så känner jag också! Det är helt klart den drog jag provat och tyckt mest om. Blir fruktansvärt lycklig på Zolpidem. Har provat Zopiklon också men det kom inte i närheten dessutom klarar jag inte av smaken...
Citera
2011-03-23, 14:42
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamilleDelacour
Exakt så känner jag också! Det är helt klart den drog jag provat och tyckt mest om. Blir fruktansvärt lycklig på Zolpidem. Har provat Zopiklon också men det kom inte i närheten dessutom klarar jag inte av smaken...
Jag får inte denna smak på Zoplikon, men vet att det är vanligt. Kan det vara skillnad mellan olika Zoplikonpreparat tro?
Citera
2011-03-23, 15:00
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamilleDelacour
Har provat Zopiklon också men det kom inte i närheten dessutom klarar jag inte av smaken...
Camille, jag klarade knappt heller av smaken i början. Men den försvinner efter ett tag, även om man bara tar den ett par gånger i veckan.

Enligt min mening är zopiklon den bästa sömnmedicin som finns för tillfället. Bra sömngivande (hypnotisk) effekt som håller i sig precis tillräckligt för en god natts sömn på 7-8 timmar.
Citera
2011-03-23, 15:53
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Camille, jag klarade knappt heller av smaken i början. Men den försvinner efter ett tag, även om man bara tar den ett par gånger i veckan.

Enligt min mening är zopiklon den bästa sömnmedicin som finns för tillfället. Bra sömngivande (hypnotisk) effekt som håller i sig precis tillräckligt för en god natts sömn på 7-8 timmar.
Håller med, fantastiskt bra medicin.
Citera
2011-03-23, 15:56
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker

Bara jag som aldrig känt någon konstog smak?
Citera
2011-03-23, 16:01
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Bara jag som aldrig känt någon konstog smak?
Samma här, aldrig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in