2014-04-10, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Byt drog; pröva någon mer känd psykoaktiv drog?

Haha byt drog? Jag har det utskrivet, inget jag går och köper för att jag tycker det är så jävla schysst, men ibland om man itne har något eller så brukar de ge ett behagligt rus eller som ikväll då jag tryckt i mig en jävla massa moffe och stavar så kan jag tänka mig att några stillisar ska mysa till det lite extra.
Citera
2014-04-10, 21:11
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Haha byt drog? Jag har det utskrivet, inget jag går och köper för att jag tycker det är så jävla schysst, men ibland om man itne har något eller så brukar de ge ett behagligt rus eller som ikväll då jag tryckt i mig en jävla massa moffe och stavar så kan jag tänka mig att några stillisar ska mysa till det lite extra.

Vad är det för fel att föreslå; byt drog?
Citera
2014-04-10, 21:17
Medlem
Citat:
Vad är det för fel att föreslå; byt drog?

Byt drog? Vafan snackar du om? Jag knarkar på allt möjligt förutom det jag får utskrivet av läkare,
förövrigt bytte jag denna vecka imovane mot stilnoct.
Citera
2014-04-10, 21:50
Medlem
Bertil85s avatar
Har börjat ta mina Edluar nu. De ger fullgod effekt.
Citera
2014-04-10, 22:02
Medlem
Citat:
Har börjat ta mina Edluar nu. De ger fullgod effekt.

Glad för dig
Citera
2014-04-10, 22:07
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Glad för dig

Tack.
Citera
2014-04-11, 08:00
Medlem
Jag hade ett jävla flyt när jag läkarshoppade och fick mycket stilnoct utskrivna

Men jag har knappt polare som vill köpa och jag själv behöver både cash och vill inte riskera att jag slänger i mig alla när jag "bara ska äta 4"

Jag bor i Stockholm men att ställa sig på plattan känns inte säkert.. Kanske utanför subklinikerna? Vad har ni för tips??

INGA PM OM KÖP!!!!!!
Citera
2014-04-11, 19:43
Medlem
Imovane och Stilnoct funkar inte för mig att flumma på längre. Tragiskt men sant. Hade uppehåll en månad och testat allt från 3,75-22,5mg imovane på tom mage, blir liiiiite glad i 5 minuter sen blir allt trist. Stilnoct 10-20mg, inte ett skit. 0,5mg xanor, funkar som vanligt. Går inte toleransen ner på zopiklon/zolpidem eller vafan är det frågan om? Behöver jag ha uppehåll längre? Hur länge i så fall? Känner inte ens av smaken i käften av imovane. Faaaaan, hur ska jag klara mig nu tänkte bara flumma på helger nu kommer varje vecka bli trist inget att se fram emot Nu kan jag inte dra igång en film på kvällen och bara slappa längre. Sömneffekten får jag uppenbarligen effekt av dock, sover som en stock. Men jag sover bra utan de, så de är meningslösa för mig.

Är det permanent? Rekommendation på annan medicin/piller som man får liknande eufori av? Bara lust att gå och hänga mig nu, tänk er att hålla ut i veckor och sen belöna sig med något, som inte ens funkar. Börjat med xanor nu igen istället
Senast redigerad av Amunt 2014-04-11 kl. 19:47.
Citera
2014-04-11, 20:34
Medlem
Eftersom 22,5mg var den dos jag slutade med som inte funkar nu, tänkte jag testa ännu en 7,5 alltså 30mg. Är detta en överdos eller är det lugnt? Inte för att jag är rädd för att dö eller så men palla åka till sjukan om nåt skulle hända.
Citera
2014-04-11, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amunt
Eftersom 22,5mg var den dos jag slutade med som inte funkar nu, tänkte jag testa ännu en 7,5 alltså 30mg. Är detta en överdos eller är det lugnt? Inte för att jag är rädd för att dö eller så men palla åka till sjukan om nåt skulle hända.
Skit samma yolo
Citera
2014-04-11, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amunt
Skit samma yolo

Det är ganska skitsamma i dom doserna du snackar
Citera
2014-04-12, 21:28
Medlem
mariejanas avatar
det e rätt sjukt ändå vilka kraftiga glasklara hallisar man kan få utav dessa två preparat, igår kväll satt jag å prata med spökerna i soffan låg en tröjja på en fotölj som blev levande, djur å allt möjligt flyger åspringer runt.. det stog en man bakom gardinen ja gick fram till han å vinka han vinka tillbaka,

har detta hänt er någon gång att när du sitter framför tex tvn att hela jävla soffan reser sig och lägenheten lyfter och börjar sväva ut skit lång,, HAHAH de e som man sitter i ett flygande hus,

kan tilllägga att jag hade sömnbrist vid detta tilfälle, men idag flygerlägenheten ändå, lyrica e fint å blanda med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in