Imovane och Stilnoct funkar inte för mig att flumma på längre. Tragiskt men sant. Hade uppehåll en månad och testat allt från 3,75-22,5mg imovane på tom mage, blir liiiiite glad i 5 minuter sen blir allt trist. Stilnoct 10-20mg, inte ett skit. 0,5mg xanor, funkar som vanligt. Går inte toleransen ner på zopiklon/zolpidem eller vafan är det frågan om? Behöver jag ha uppehåll längre? Hur länge i så fall? Känner inte ens av smaken i käften av imovane. Faaaaan, hur ska jag klara mig nu tänkte bara flumma på helger nu kommer varje vecka bli trist inget att se fram emot

Nu kan jag inte dra igång en film på kvällen och bara slappa längre. Sömneffekten får jag uppenbarligen effekt av dock, sover som en stock. Men jag sover bra utan de, så de är meningslösa för mig.
Är det permanent? Rekommendation på annan medicin/piller som man får liknande eufori av? Bara lust att gå och hänga mig nu, tänk er att hålla ut i veckor och sen belöna sig med något, som inte ens funkar. Börjat med xanor nu igen istället