2010-11-15, 18:24
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsoluteXanor
JÄRNSMAK. fyfan. kan inte äta ingenting.
får jag fråga vad du använder när du skjuter upp i 2an?
En svart dildo som dels har ett rål därifram sen så pressas denna långt långt in å sedan så pumpas det & pumpas & pumpas igen sen så e allt därinnnte n i anus
neh sköjja barahela
den gula saken som den flytande stessen låg i använde ja å tryckte in där bak för att sedan spruta in härligheten
ett tips bara ha röven upp i vädret för annars så e de lätt att det åker ut någon
1 sån där sokm ja fdick har ja tattt bomba även en för ca 30 minuter sen känns verkligen som im att denna verkar fungera nuc skaaal snart ta en tilll då den j abobba börjar att slå nu
bliirrrr snart väckkkkk trtor jagn allt

hrmmmm texterna e i upppror dom flytttar på sig & ja sköööjar ente om detta
vänta mesd att ta debn sissta kanskke
Citera
2010-11-15, 18:57
Medlem
alprazolam_s avatar
Jag har funderat på en grej som jag tycker e lite skum.

Jag får inte längre metallsmaken av Zopiklon. Har alltid fått det förut.
Det är lite drygt för det finns nån slags placeboeffekt som hänger ihop med järnsmaken.

Om jag tuggar på dom, eller dom kommer i direktkontakt med tungan, så känner jag smaken; men inte annars. Nån som har någon teori angående detta?
Citera
2010-11-15, 19:22
Medlem
techno_the_kings avatar
En fråga igen
vilket ger bäst effekt av dessa
har kört något som liknande rövpanna på 1 tab totalt samt att jag har svalt en
blev lite småsömning men det va allt
skall jag bomba 2-3 stycken för en någorlunda effekt tror ni el skall jag svälja 2 & köra upp den tredje
tackar för svar.
Citera
2010-11-15, 23:13
Medlem
techno_the_kings avatar
Inte många svar här inte
vet inte hur många man har tagit ikväll bombat minst 1 & kört upp ytteligare en i röven
blir minst 1 sådan till då jag skall slafa snart men kan jag 2 stycken då
känns iallafall att man minns mindre & mindre av vad man har gjor t idag är detta vanligt?
Citera
2010-11-15, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Inte många svar här inte
vet inte hur många man har tagit ikväll bombat minst 1 & kört upp ytteligare en i röven
blir minst 1 sådan till då jag skall slafa snart men kan jag 2 stycken då
känns iallafall att man minns mindre & mindre av vad man har gjor t idag är detta vanligt?

ja, det är vanligt med minnesförlust dagen efter imovane.
Citera
2010-11-15, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Jag har funderat på en grej som jag tycker e lite skum.

Jag får inte längre metallsmaken av Zopiklon. Har alltid fått det förut.
Det är lite drygt för det finns nån slags placeboeffekt som hänger ihop med järnsmaken.

Om jag tuggar på dom, eller dom kommer i direktkontakt med tungan, så känner jag smaken; men inte annars. Nån som har någon teori angående detta?

hur pass länge och ofta har du käkat dom?

jag hade mycket metallsmak i början, men när toleransen gick upp, försvann även metallsmaken.
ibland känner jag av den, men inte som förr.

minns när jag käkade zopiklon, gick och la mig, kände metallsmaken komma, och blev genast lugnt, och somnade på en gång.
det var däremot inte lika lätt när metallsmaken inte längre känns av
Citera
2010-11-15, 23:38
Bannlyst
Hejsan! Det är så här att jag har haft insomningsproblem ett bra tag nu men det är först nu på senare dagar som jag verkligen börjat engagera mig. Var hos en läkare för ca 1,5 år sedan och hans tips var i princip ett äpple innan du går och lägger dig och promenera lite så går det över, "någon medicin tänker jag inte skriva ut åt dig", det var hans egna ord...

Har provat atarax, theralen, propavan, lergigan, valerina forte och slutligen mirtazapin som funkade i ungefär en dag (fast jag blev bedrövligt seg dagen efter likt theralen så det hade inte funkat i längden ändå). Har varit hos flera olika läkare och nu sist bytte jag vårdcentral och även där var det tvärstopp. För varenda läkare har jag förklarat att jag inte lider utav ångest eller depression utan jag ligger helt enkelt i sängen och är trött men kan inte somna, går och lägger mig 12 och är trött men slutar med att jag somnar 5-6 av utmattning istället. Allt detta går ut över mina studier så nu är det riktigt illa..Någon som däremot skapar ångest är när jag försover mig till skolan, sätter klockan men då är jag så utmattad efter att ha somnat 5-6 och ska upp 8 så jag hör inte ens alarmet ringa vilket gör att jag försover mig till skolan.

Skulle vilja ha lite feedback eller tips snarare kanske. Nu har jag iofs en tid hos skolläkaren om drygt en vecka men finns det någonting mer jag kan säga eller göra som ökar mina chanser att få imovane eller stilnoct utskrivet? Har provat båda dessa och båda funkar helt galant, somnar snabbt och vaknar upp tidigt, helt utvilad. Jag behöver verkligen detta annars, både för mitt psykes och studiers skull. Just nu är det studierna som tar mest stryk..

Orkar verkligen inte mer
Senast redigerad av lawrenceee 2010-11-15 kl. 23:42.
Citera
2010-11-15, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Lite OT kanske, men är det fler än jag som redan på låga doser av zolpidem 5-10 mg, gärna i kombination med tex sobril, också denna i låg dos, 15mg blir lite hårdare, tuffare o rakare i en diskussion o har en förmåga o säga saker som man kanske inte borde?
Det hoppar grodor ur munnen helt enkelt om jag äter Zolpidem med eller utan andra benzo...

absolut!
fast Zopiklon i mitt fall, och ingen Sobril.
jag har däremot byggt upp en tolerans mot Zopiklon, så det händer inte lika ofta längre.
zolpidem blir jag bara deprimerad av, medans jag blir glad av Zopiklon.
Citera
2010-11-16, 00:04
Medlem
techno_the_kings avatar
Så pumpar in 2 stycken te i röva sen så skiter jag i dessa
all dryck smakar ju likt fan efter att ha kört på dessa metallacktigt vikket e ju ingen höjdare & ruset sög likaså
hur många skall man ta egentligen för att bli hyffsat väck.
Citera
2010-11-16, 00:09
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
hur många skall man ta egentligen för att bli hyffsat väck.

Problemet är att man inte ens märker när man blir väck. När man väl blir väck så gör man bort sig otroligt mycket, och man kommer inte ihåg ett skit dagen efter. Hur vet jag detta? Jo, jag har fått saker återberättade för mig samt att jag har gått igenom mina MSN-konversationer, och dom är fruktansvärt pinsamma.

Man vill inte överdosera Zopiklon - det är varken roligt eller smickrande på något sätt. (Har fått skiten utskriven mot sömnproblem i ett par år, men vill inte ha det längre.)
Senast redigerad av deadset 2010-11-16 kl. 00:12.
Citera
2010-11-16, 00:45
Medlem
Kan stess / xanor ta livet ur zopparna eller skulle det snarare boosta effekten? Ruset utav allt för många Zopiklon är ju grymt olikt det rus en "vanlig" benso t.ex alpra ger, så bara undrar. Käkade nämligen 30 mg Zopiklon tillsammans med ~50 mg stess och bliv inte lika skev som jag brkar bli på denna dos. Kanske bara toleransökning iof.
Citera
2010-11-16, 03:03
Bannlyst
zolpidem 30mg i snoken nu och fan vd man blir kåt på det. boostar kafffe?

edit: Käkade en karta stillisar flera år sen i gymnasiet och vaknade på en gräsplätt i jakan, dagen efter hör en tjejkompis av sig till mig och frågade om vi skulle käka den där kycklingen. "vilken kyckling?"
"du ringde mig igår 1 vid midnatt och sa att tabletterna tog över och att du ville komma över för att äta fler tabletter och kyckling"
"öhh aha"

Någorlunda pinsamt...
Senast redigerad av boonting 2010-11-16 kl. 03:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in