2014-03-07, 11:01
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freetheweed
Har käkat 15mg imo, på morgonen vid 08.00 när kan jag fylla på med mera?.
Det kan du göra nu, man ska ju känna av dom efter 30-60 min, dock bör du inte käka fler om du jobbar eller har något annat viktigt på agendan, ska du softa hemma så är det lugnt att peta i dig ett par till. det är ju fredag trots allt.
Citera
2014-03-07, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurigen
Det kan du göra nu, man ska ju känna av dom efter 30-60 min, dock bör du inte käka fler om du jobbar eller har något annat viktigt på agendan, ska du softa hemma så är det lugnt att peta i dig ett par till. det är ju fredag trots allt.

Vart 14 st till börjar riktgt bra nu. Ångesten är borta och sen har jag fått grymt bra värllmående.
Citera
2014-03-07, 16:10
Medlem
kongoss avatar
Käkade ett par inatt. När jag vaknade var jag fortfarande lite snurrig och jävligt sugen på chips och dip. Virrar iväg till ICA, kommer hem, blandar dip, ställer in den i frysen, tar ut den efter fem minuter. Sen letar jag förvirrat en stund innan det slår mig: "vafan jag glömde köpa chips?" Ridå.

MVH kongos
Senast redigerad av kongos 2014-03-07 kl. 16:22.
Citera
2014-03-07, 16:33
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Någon som vet om frivården brukar leta efter zopiklon vid urinprov?
Citera
2014-03-07, 16:46
Medlem
views avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totteasp
Hur kommer det sig att zopiklon smakar så jävla illa? Kommer inte ihåg vilken märkning den hade men den smakade illa vad man än gjorde. Äter idag Imovane som inte på långa vägar smakar illa

Vad är detta för Imovane du har hittat? mig veterligen är det Zopiklon alltså den aktiva substansen i imovane som smakar illa och den finns i alla sorters imovane ?
Citera
2014-03-07, 16:48
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks

Det tror jag bara att dom gör om dom misstänker, fast dom kan ju skicka på analys om dom känner för det och då syns ju zolpidem/zopiclon.
Citera
2014-03-07, 17:08
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Det tror jag bara att dom gör om dom misstänker, fast dom kan ju skicka på analys om dom känner för det och då syns ju zolpidem/zopiclon.
Vet du om de endast använder stickor i vanliga fall?
Citera
2014-03-07, 23:59
Medlem
trueforgoods avatar
Hur är det att blanda Imovane med Stilnoct egentligen? Gjorde det av misstag för någon månad sedan och nojade först för att det skulle var en farlig blandning men efter en kort stund kände jag ett jättelugn a la benso, och det hela slutade med att jag låg och mådde skitbra och höll mig vaken i säkert en timme.

Denna effekt får jag inte av Stilnoct eller Imovane ensamt... weird.
Citera
2014-03-08, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks

Tror inte att de gör det. krävs ett speciellt prov för det.
Citera
2014-03-09, 15:02
Medlem
Argzons avatar
Ska säga åt min läkare att jag inte behöver mina imovane längre, blir bara en sur jävla fitta dagen efter och det skapar mer problem för mig än att inte kunna somna.

Kör hellre på lite gräs innan läggdags hädanefter.
Citera
2014-03-09, 15:32
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argzon
Ska säga åt min läkare att jag inte behöver mina imovane längre, blir bara en sur jävla fitta dagen efter och det skapar mer problem för mig än att inte kunna somna.

Kör hellre på lite gräs innan läggdags hädanefter.

Fungerar ju inte för alla tyvärr. Fungerar toppen på mig i alla fall. Kör även cannabis så det myser till det lite extra
Citera
2014-03-09, 16:31
Medlem
Nu har jag testat stilnoct för första gången och vilket skit det är enligt min åsikt. Jag har aldrig tagit något som ens liknar benzo eller z-analoger så toleransen borde vara i botten.
Detta var från svenska apotek i blister

Runt 00.30 svaldes 10mg stilnoct tillsammans med ett stort glas vatten och traska nöjt isäng. I sängen försökte jag sova i 1,5 timme innan det gavs upp.
Vid 02.00 svaldes 10mg till, låg sedan och slökikade på tv under täcket i ca 30min men det hände fan ingenting då heller så lessnar och häller i mig 4-5 rejäla klunkar xante konjak och traskar isäng. Somnar då efter ca 40min utan effekt.
Värdelöst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in