Citat:
Ursprungligen postat av
konstigkille93a
Hej!
Jag brukar ta stilnoct väldigt sällan, kanske tagit 6-7 gånger totalt. Jag poppade 10 mg igår och gick och la mig. Jag hade jätte svårt att sova och varje gång jag blundade så drömde jag direkt och det kändes som att jag åkte berg o dalbana, när jag öppnade ögonen så hallucinerade jag lite (typ att rummet började röra sig eller att det fanns människor i rummet men jag kunde varken höra eller se de).
Jag kände mig helt enkelt väldigt yr och ville spy men jag spydde aldrig. Ringde 112 (vet inte varför) och började snacka om vad som hade hänt. De kopplade mig till sjukvårdsupplysningen, kommer inte på vad jag sa till de men han sa att det var lugnt och att jag skulle gå och lägga mig.
Min fråga är: varför hände detta? Jag har aldrig känt så av stilnoct. Var jätte yr samtidigt som jag var jätte trött, minns ganska mycket men inte till 100.
Kan också nämna att jag inte hade ätit något på 5-6 timmar och att jag redan var jätte trött innan jag tog stilnocten.
Hahahaha...när jag åt Stilnoct blev jag alltid skum..kanske inte första gången, men varje gång efter det.
Nu kan jag inte äta dem, för att det räcker med 2st för att jag ska komma igång och pyssla med dom mest konstiga sakerna hela natten. Sen när man vaknar dagen efter inser man att man ätit upp en hel karta, eller ännu fler

Min teori är att om man en gång överdoserat eller fått hallisar på dem, då kommer man alltid att få det så länge man äter dem...?