2010-10-02, 01:23
Medlem
Är det någon som har provat FP zopliclone, det är ju en karta med bara 8st på och kostar 120kr. Jag måste ha det för att få vardagen att gå runt, så om någon här har provat dom. Skriv görna om det var något att ha???

Tackar på förhand
Citera
2010-10-02, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelique
En enligt mig positiv biverkning av zopiklon är att jag blir illamående så fort jag tänker på mat och struntar därför både i att handla och äta mat. Det enda min mage klarar av för tillfället är gröt.

Tror banne mig att jag kan pressa mig till 50 kg snart

Det är väl fan inget positivt med det? :P "Är magen glad är människan glad." Zopiklon ska hjälpa en med sömnen och i vissa fall ångesten i samband med det, inte göra en anorektisk och instängd.
Så därför slutade jag äta min Imovane i veckan, för jag föredrar mat till min tunna kropp.

Stilnoct blir jag uppenbarligen "psyksjuk" av och det är nog fan ännu värre än fysiska åkommor.

Flunitrazepam/Triazolam/Sonata till folket! Kortverkande och med omtyckta biverkningar.
Citera
2010-10-02, 04:14
Medlem
Angeliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methinks
Det är väl fan inget positivt med det? :P "Är magen glad är människan glad." Zopiklon ska hjälpa en med sömnen och i vissa fall ångesten i samband med det, inte göra en anorektisk och instängd.
Så därför slutade jag äta min Imovane i veckan, för jag föredrar mat till min tunna kropp.

Stilnoct blir jag uppenbarligen "psyksjuk" av och det är nog fan ännu värre än fysiska åkommor.

Flunitrazepam/Triazolam/Sonata till folket! Kortverkande och med omtyckta biverkningar.

Haha..jag visste att det skulle komma ett sånt svar men va fan låt mig vara lite hobbyanorektisk!

Det är så skönt att slippa gå och tänka på glasyrmunkar dygnet runt.
Senast redigerad av Angelique 2010-10-02 kl. 04:34.
Citera
2010-10-02, 05:12
Medlem
NU har man äntligen fått zopiklon utskriver, fan va gött!!!!! Och inga pm om att sälja, jag använder de i rätt syfte
Citera
2010-10-02, 21:41
Medlem
volvo 240s avatar
Får bättre syn av dom, har tom bevisat det med syntester hos ögonläkaren.

Inte bättre skärpa så mycket alls som minskad ljukänslighet. (har tumörer i ögat och är väldigt ljuskänslig vanligtvis)

Har jag inte tagit det på tre dagar så blri det ren katastrof synmässigt. Sitter här nu och kisar vid FB för att sidan bländar mig så tex. Har även svårt att navigera inomhus. Skulle inte klara syntester nu och skulle aldrig i livet få för mig att köra bil tex.

Som tur är hjälper zopiklon mot detta. Synen blir ungefär som den var innan allt strul med ögat började.

Enda nackdelarna är ju den vidriga smaken som aldrig går bort (föränn 3 dagar efter senaste intagandet) samt att det är vanebildande. Så jag bad läkaren sätta upp en tidsgräns mellanuttagen på 25 dagar för 30 tabletter.

Iaf anledningen till att jag hittade hit http://www.myrxmarket.com/zopiclone.html

Haha vad är det för jävla fantsipriser? Köper folk verkligen för de priserna? Jag skulle inte betala 100 kronor för ett paket zopiklion ens en gång och än mndre 119 dollar.

Så vad säger ni andra om de här priserna? Visst är de totalt verklighetsfråvända?

Och nån annan som märkt nån skillnad på synen?
Senast redigerad av volvo 240 2010-10-02 kl. 21:47.
Citera
2010-10-02, 22:44
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilnocttomten
Jag åt 29 tior igår. Tur att inte familjen var hemma...
Hur fan vågar ni ta sådana mängder? Jag har ätit det i tre år och har aldrig tagt mer än tre tabletter. Visst det här är drogorumet men ändå
Citera
2010-10-02, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Får bättre syn av dom, har tom bevisat det med syntester hos ögonläkaren.

Inte bättre skärpa så mycket alls som minskad ljukänslighet. (har tumörer i ögat och är väldigt ljuskänslig vanligtvis)

Har jag inte tagit det på tre dagar så blri det ren katastrof synmässigt. Sitter här nu och kisar vid FB för att sidan bländar mig så tex. Har även svårt att navigera inomhus. Skulle inte klara syntester nu och skulle aldrig i livet få för mig att köra bil tex.

Som tur är hjälper zopiklon mot detta. Synen blir ungefär som den var innan allt strul med ögat började.

Enda nackdelarna är ju den vidriga smaken som aldrig går bort (föränn 3 dagar efter senaste intagandet) samt att det är vanebildande. Så jag bad läkaren sätta upp en tidsgräns mellanuttagen på 25 dagar för 30 tabletter.

Iaf anledningen till att jag hittade hit http://www.myrxmarket.com/zopiclone.html

Haha vad är det för jävla fantsipriser? Köper folk verkligen för de priserna? Jag skulle inte betala 100 kronor för ett paket zopiklion ens en gång och än mndre 119 dollar.

Så vad säger ni andra om de här priserna? Visst är de totalt verklighetsfråvända?

Och nån annan som märkt nån skillnad på synen?
"Yes, the price is USD700.00 for 100g, including shipping, shipped via
courier."

Bättre pris?
Citera
2010-10-03, 00:02
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DcJack
"Yes, the price is USD700.00 for 100g, including shipping, shipped via
courier."

Bättre pris?
Ja hur mycket bättre som helst. Sidan jag länkade tog de ju i runda slängar $350 per gram.

Om jag räknat rätt.

Var hittade du det?
Citera
2010-10-03, 04:35
Medlem
Citat:
Ja hur mycket bättre som helst. Sidan jag länkade tog de ju i runda slängar $350 per gram.

Om jag räknat rätt.

Var hittade du det?
sincerpharmchem.com Man kunde köpa Alprazolam och Diazepam pulver därifrån förr, men det har dom slutat att sälja
Citera
2010-10-03, 13:23
Medlem
stilnockts avatar
Stilnockt är bäst tycker jag i varje fall,man blir lite uppåt på dem och så kan man ta rätt många utav dom innan man ballar ur.......
Citera
2010-10-03, 23:40
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Hur fan vågar ni ta sådana mängder? Jag har ätit det i tre år och har aldrig tagt mer än tre tabletter. Visst det här är drogorumet men ändå

Vågar och vågar, vad fan snackar du om? Alla vet väl att det bara brukar bli så...?
Citera
2010-10-04, 01:44
Medlem
BlackDalihas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Vågar och vågar, vad fan snackar du om? Alla vet väl att det bara brukar bli så...?

Ja, de försvinner ner jäkligt fort de förbannade tabletterna!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in