Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-17, 08:30
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Av alla ni som dagligen äter imovane, kan ni fortfarande bli sköna på det?

Ja och jag kan hur länge som helst hålla samma dos även då jag tar på morgonen och eftermiddag som jag ibland gör.

Dock när jag äter mycket lyrica så verkar det bli en korstolerans för när jag kunna hålla mig på doser om 1.5g varannan dag så fungerar imo som den ska i dosen den ska men nu när jag åter igen ligger på mellan 21g-3g så ger inte imovane någon effekt. Iaf inte när jag kört lyrica dagligen ett tag.
Citera
2017-07-17, 08:32
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prille1
Vad tycker ni om att göra under stilnoct ruset? Brukar kolla på twitch, spela tv spel
och kolla Netflix när jag är nykter . men efter 2 stycken stilnox tappar man lätt intresset alternativt att allt går för snabbt så man inte hänger med. Lyssna på musik kan va ganska Nice. Men vad gör ni som är kul ?

Gå ut och stjäla, hamna i slagsmål, förstöra onödiga saker osv. Eller nej det är inte saker jag gillar att göra under ruset utan det bara händer efter en näve stilnoct. Rör aldrig det mer, håller mig till imovane som fungerar riktigt bra både som benso mot ångest men också som flum eller för sömn.
Citera
2017-07-17, 10:10
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Vad tycker ni om att göra under stilnoct ruset? Brukar kolla på twitch, spela tv spel
och kolla Netflix när jag är nykter . men efter 2 stycken stilnox tappar man lätt intresset alternativt att allt går för snabbt så man inte hänger med. Lyssna på musik kan va ganska Nice. Men vad gör ni som är kul ?
z-analoger brukar oftast sluta med kaos. Därav underviker jag dom. För mig har det blivit polisbesök av olika anledningar, försökt fjutta eld på en snubbes bil som jag inte gillade, spelat "fotboll" med påsar fulla av mediciner, hugga ner hus med yxa, etc etc.. Helt jävla bisarrat med andra ord.

Visst kan man flippa ur på andra bensos med, speciellt Alpra i combo med alkohol, då kan man iallafall ha minne eller vissa minnesluckor av vad man gjort såvida man inte har skyhög tolerans sen innan, med ångest dagen efter så klart. Men att försöka flumma på Z-analoger däremot så slutar det oftast med att det svartnar totalt och får allt återberättat av antingen polis eller vänner.
Senast redigerad av Fluson 2017-07-17 kl. 10:17.
Citera
2017-07-17, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Tensta att byta till imovane. Den är mycket bättre enligt mina egna erfarenheter.

Imovane brukar funka så dåligt och speciellt på de låga doser man får. Men ska kolla med läkaren om jag kan få byta ett tag.
Citera
2017-07-17, 15:55
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
Imovane brukar funka så dåligt och speciellt på de låga doser man får. Men ska kolla med läkaren om jag kan få byta ett tag.

Brukar inte vara några problem att få 7.5mg x2 till natten.
Citera
2017-07-17, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Brukar inte vara några problem att få 7.5mg x2 till natten.

Tycker det verkar vara många med lägre dos (vilket ju är bra förstås). Men men, tar det med dr nästa gång.
Citera
2017-07-18, 04:51
Medlem
Estranged62s avatar
Citat:

brukar spela nåt lättsamt spel på datorn, gärna strategi eller glo på lite youtube klipp.
Citera
2017-07-18, 20:52
Medlem
prille1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estranged62
brukar spela nåt lättsamt spel på datorn, gärna strategi eller glo på lite youtube klipp.

Kände igen mig i detta. Jag börjar med 20mg stilnox sen efter komma benzo buzzet. Såg kollar man skeva Youtube saker. Sen fyller man på med en nox till efter någon timme. Blir det för mycket blir man helt skev och fattar inte ens vad som händer
Citera
2017-07-19, 01:03
Medlem
Estranged62s avatar
Citat:
Kände igen mig i detta. Jag börjar med 20mg stilnox sen efter komma benzo buzzet. Såg kollar man skeva Youtube saker. Sen fyller man på med en nox till efter någon timme. Blir det för mycket blir man helt skev och fattar inte ens vad som händer

okej, jag brukar dock ha rätt bra kontroll. brukar ta ordinerad dos och nån enstaka gång 20-25mg. Men helt klart behagligt att kika diverse skit på youtube =)
Citera
2017-07-20, 07:40
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:

Det är lätt hänt att det blir för mycket så att man inte ens fattar vad som händer men ack så bra det fungerar när man går in sig på det och kan ta med full kontroll.
Citera
2017-07-20, 07:48
Medlem
irpatriks avatar
Jag brukade slå i mig Stilnoct, och i höga doser var det riktigt behagligt faktist! Liten verklighetsflykt i några timmar. Visst, man kunde bli riktigt snurrad och göra saker man vanligtvis inte skulle göra, men det var de värt
Citera
2017-07-24, 13:00
Medlem
Fan Imovane är så bra mot ångest!

Tar dem även dagtid, trots att jag har benso hemma.

Men aldrig mer än 3 gånger i veckan tar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in