2014-01-13, 17:26
Medlem
Powens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Vadå menar du att du mår så efter stilnocten? För det låter ju konstigt att stilnocten gör att du knappt kan andas och har ont i kroppen.

Håller med. det låter jävligt mysko att bli sådär. Inget annat du tagit i samband?
Citera
2014-01-13, 18:57
Bannlyst
Det kan inte bli så mycket bättre än nu då man tagit sex imovane, den känslan av eufori då de börjar verka e fan oslagbar!!
Citera
2014-01-13, 19:38
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orangekoltrast
Hej alla! Någon som kan sälja benzo till mig i Stockholm? Alltså, bestämma en plats och tid i stan nu i veckan. Jag betalar bra! Mvh /
Snut eller dum i huvudet? haha
Citera
2014-01-13, 22:41
Medlem
oboyglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Vadå menar du att du mår så efter stilnocten? För det låter ju konstigt att stilnocten gör att du knappt kan andas och har ont i kroppen.

Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Håller med. det låter jävligt mysko att bli sådär. Inget annat du tagit i samband?
Det är ångest. Ångesten gör att jag inte kan andas och får ont i kroppen. Och när jag har AT från stilnoct får jag ångest.
Citera
2014-01-13, 23:58
Medlem
Powens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Det är ångest. Ångesten gör att jag inte kan andas och får ont i kroppen. Och när jag har AT från stilnoct får jag ångest.

Du får ingen jävla AT för att du tagit 100mg stilnoct. Så ångesten beror inte på stilnocten utan något helt annat.
Citera
2014-01-14, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas

Alltså, jag mår SKIT om jag tar stilnoct och den går ur, om jag är vaken 2-3 timmar alltså, har spytt tom, men blir alltid fruktansvärt illamående, det kan jag ta, men någon direkt AT har jag aldrig fått
Citera
2014-01-14, 02:14
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviann
Alltså, jag mår SKIT om jag tar stilnoct och den går ur, om jag är vaken 2-3 timmar alltså, har spytt tom, men blir alltid fruktansvärt illamående, det kan jag ta, men någon direkt AT har jag aldrig fått
Skit i att ta dom då, och berätta att du mår illa av dom. Om du har det utskrivet så kanske du kan lyckas att byta dom mot Zopiklon/Imovane.

Kanske funkar bättre på dig?
Citera
2014-01-14, 03:54
Medlem
fan vad man blir skön och väck av 2 stilnoct 10or , efter att ha varit vaken sen igår kväll, körde sjukt bra och ren amfetamin, har kvar också, nej nu ska jag röka och njuta kicken av dom nu
Citera
2014-01-14, 04:03
Medlem
oboyglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Du får ingen jävla AT för att du tagit 100mg stilnoct. Så ångesten beror inte på stilnocten utan något helt annat.
Men herregud det var inte direkt så att jag tog stilnoct EN GÅNG och sen bara "ÅÅÅH AT". Jag hade tagit stora mängder varje dag i flera veckor. Då får man at, vare sig du tycker det elller inte.
Citera
2014-01-14, 04:23
Medlem
Är det någon idé att ta zopiklon kl halv 5 på morgonen? Försökt sova sedan kl 23. Kl ringer vid 7,30. Hm, vad fan gör man nu då? Mår illa av trötthet. Var dock ett par år sedan jag tog sömntabletter, undviker de gärna, men jag måste få min sömn ju! Har dessutom ett viktigt arbete som måste bli klart imorgon. Men det finns risk att jag inte vaknar när klockan ringer? (Hänt innan då jag tog de) Eller att jag vaknar och är hyfsat slö i huvudet, vilket jag inte får vara imorgon. Hm, pest eller kolera!
Citera
2014-01-14, 04:25
Medlem
Powens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappegojja
Är det någon idé att ta zopiklon kl halv 5 på morgonen? Försökt sova sedan kl 23. Kl ringer vid 7,30. Hm, vad fan gör man nu då? Mår illa av trötthet. Var dock ett par år sedan jag tog sömntabletter, undviker de gärna, men jag måste få min sömn ju! Har dessutom ett viktigt arbete som måste bli klart imorgon. Men det finns risk att jag inte vaknar när klockan ringer? (Hänt innan då jag tog de) Eller att jag vaknar och är hyfsat slö i huvudet, vilket jag inte får vara imorgon. Hm, pest eller kolera!

Nej, skulle du haft stilnoct skulle det fungerat. Sitter inte i kroppen lika länge som zopiklon.
Citera
2014-01-14, 04:29
Medlem
Du hade alltså varit vaken istället?
Blir galen på den där helvetes sömnen, den har börjat kaosa nu i ungefär en vecka. Någon som har lite tips? Går i vanliga fall upp rätt tidigt, håller igång hela dagarna, men lik förbaskat så slocknar jag inte på kvällarna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in