Flashback bygger pepparkakshus!
2010-08-15, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aragonien
Jag prövade att ta zopiklon i flummsyfte första gången för en månad sedan och det var... intressant. Verkligen intressant, jag kommer inte ihåg mycket men det jag fått återberättat (vi var tre personer inkl. mig), och det var skitroligt. Vi gick till en mack i närheten och skulle köpa energidryck. Jag bad om en Redbull och han i kassan sa att de fanns i tre storlekar och frågade vilken jag ville ha. Jag uppfattade inte de han sa och frågade då vad skillnaden var. Han förklarade igen och igen och jag frågade igen och igen medan mina polare (som jag minns det) bara garvade. Till slut så frågade jag bara vilken som var billigast och köpte den. På vägen hem från macken så tog vi skogsvägen och lekte med min nyinköpta 50 mW gröna laser och det var SKIT COOLT! Det var så coolt att jag bara dör. Med lasern så kunde jag göra olika figurer på marken som senare flög upp och blev i 3D. Skålar och krukor som bara flög upp ur marken med laserns hjälp och var kvar i flera sekunder. Och det som var ännu coolare var att vi allihopa upplevde samma hallucinationer. Mycket har jag sett men det tog priset i coolhet. Vi stod där ett bra tag i skogen och lekte med lasern så häftigt som det var. Det gjorde ett kraftigt intryck på mig. Sedan hände det en del annat roligt som jag inte orkar ta upp här.

Vi tog 30 mg zopiklon var, 4 st 7,5: or.

Låter som en trevlig resa det dära, själv har jag tagit 10 st 7,5or som mest men då spåra de ut
Citera
2010-08-15, 18:46
Bannlyst
Haha ojoj lät coolt det där med skogen. Själv har jag kört 15 zopiklon och då hade jag tydligen ringt och skällt på massa personer samt att jag satt skorna åt fel håll o.s.v
Citera
2010-08-15, 18:53
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Den dåliga sidan med dessa piller är att man kan ta 4st, sen "vaknar" man upp några timmar senare och märker att 3 kartor fattas
Citera
2010-08-15, 19:01
Medlem
RövSmörets avatar
Tycker helt klart att Imovane äger Stilnoct pga att man kan behärska sig på ett annat sätt.

Nyss dragit 5 Imovane i rövhålet och en i käften och mår rätt bra. Har 29 Stilnoct med men vågar fan inte mig på dom. Har även druckit några whisky...
Citera
2010-08-15, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Den dåliga sidan med dessa piller är att man kan ta 4st, sen "vaknar" man upp några timmar senare och märker att 3 kartor fattas

+1

Skulle inte säga att de är särskilt beroendeframkallande men det är något under ruset som får en att ta mer än man planerat. Det krävs en järnvilja för att inte ta mer.
Citera
2010-08-16, 17:26
Bannlyst
Ska ta 30mg zopiklon ikväll så jag väntar
Citera
2010-08-18, 17:37
Medlem
Vargtassens avatar
Jag tog 120mg zopiklon och röker mary jane.. får se vad som händer
Citera
2010-08-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vargtassen
Jag tog 120mg zopiklon och röker mary jane.. får se vad som händer

Testa ta vad som krävs för er att bli "Flummiga" och spela något online spel. Jag kan lova att det är Rambo style i allt. Speade en Heroes of newert (HON) match slutade med 0 kills 20 deaths och 0 assist. Satt på skype med polaren. Hans sa och jag citerar en sammafattning "Du hade ingen koll på vad jag sa, och du blanda en massa saker, och trodde du var själva hjälten du valde och körde Rambo style i princip alla lägen" Så vi fick kicka dig efter 20 deaths

Det enda jag minns var att jag valde den hjälten, och resten är en gåta
Citera
2010-08-19, 14:04
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Bara jag som brukar ta dessa (Stilnoct) under dagarna? Blir ju litet roligare då, kul som fan att gå och handla när allt är förvridet och man ser dubbelt etc. Blir ett litet äventyr.
Senast redigerad av Lurvelpajsaren 2010-08-19 kl. 14:06.
Citera
2010-08-19, 14:22
Medlem
ColdCradles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurvelpajsaren
Bara jag som brukar ta dessa (Stilnoct) under dagarna? Blir ju litet roligare då, kul som fan att gå och handla när allt är förvridet och man ser dubbelt etc. Blir ett litet äventyr.

Vettefan om jag skulle våga det asså, risken är nog relativt stor att man åker fast för snatteri eller rånar butiken när man ändå håller på. Nä jag är fan glad jag bor mitt i ingenstans så ingen kommer till skada.

Låter förbannat kul dock kanske värt att testa på en kontrollerbar dos.
Citera
2010-08-20, 00:15
Medlem
botten e nådds avatar
Är hemma hos mina päron, vaktar huset då dom är borta drygt en vecka. Givigtvis började jag meed att gå igenom deras digra medicin gömma. Pga av tidigare snatterier av mej så har jag nu märkt att dom börjarat stoppa undan sakerna lite mer finurligt. Förr kunde jag hitta flera kartor flunitrazepam utan större ansträngning.. Nu verkar det som att farsan varnat läkaren och det enda jag funnit är ett gammalt flunitrazepam 1mg recept Som verkar outhämtat. Nåväl.

Jag hr nyss gått husesyn i köket och funnit: 30 (3kartor) zolpidem (stilnoct) plus 20 tbl zoplicon (imovan 7.5), en halv flaska aalborg akvavit 42%, plus att jag redan tagit 4 st 5.2 sofiero + 2 st 7.5 sofiero. Dessutom har jag en halvliter molipect (effedrin) hostmedicin plus annant skumt som massa hjärtmediciner och skit, samt något som heter "chanmpis" något för rökavvänjning.. Inte för att det bekommer mej, har aldrig rökt en nikotinpinne ihela mitt liv.Koncentrerar mej på dom mer hardcore substanserna.

HUr som helst här sitter jag vid computern. Har som sagt intagit 7 50cl starköl plus ca 24 cl aalborg akvavit plus 10 mg stilnoct. Detta för ca 20 minuter sedan.Bör jag komplettera med dubbel dos stilnoct eller imovavan? Skall strax ge mej ut på mer piller jakt. Ger mej fan på att gubben har några FM1 gömda någonstans.
Jag har inte tagit stilnoct eller imovan på ett par år. Hur mycket anserni är tilräckligt att inta tillsammans med all aalborg akvavit och sofiero fulöl? Jag är ensam i huset men det är ändå ett radhus, vill ju inteställa till med en scen... Passar ju trots allt bara päronens undulatnär dom är på semester...

Uppdaterar: Har nu sökt igenom alla möjliga gömslen och hittils funit ca 4 x 98st 7,5mg imovane. Jag antAR ATT min kväll är påbörjad och jag inte vet hur det slutar. Svalde nyss 5 st 7.5imo med 42% akvavit plus 10 mg stilnoct sedan tidigare. Några FM1 har jag ej ännu funnit. Jakten går vidare.
Senast redigerad av botten e nådd 2010-08-20 kl. 01:15.
Citera
2010-08-21, 00:40
Bannlyst
vad sägs om en karta imovane 10st a 7,5 or plus ett glas rosé, kan nog inte bli fel va!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in