2010-08-15, 18:38
Citat:
Ursprungligen postat av Aragonien
Jag prövade att ta zopiklon i flummsyfte första gången för en månad sedan och det var... intressant. Verkligen intressant, jag kommer inte ihåg mycket men det jag fått återberättat (vi var tre personer inkl. mig), och det var skitroligt. Vi gick till en mack i närheten och skulle köpa energidryck. Jag bad om en Redbull och han i kassan sa att de fanns i tre storlekar och frågade vilken jag ville ha. Jag uppfattade inte de han sa och frågade då vad skillnaden var. Han förklarade igen och igen och jag frågade igen och igen medan mina polare (som jag minns det) bara garvade. Till slut så frågade jag bara vilken som var billigast och köpte den. På vägen hem från macken så tog vi skogsvägen och lekte med min nyinköpta 50 mW gröna laser och det var SKIT COOLT! Det var så coolt att jag bara dör. Med lasern så kunde jag göra olika figurer på marken som senare flög upp och blev i 3D. Skålar och krukor som bara flög upp ur marken med laserns hjälp och var kvar i flera sekunder. Och det som var ännu coolare var att vi allihopa upplevde samma hallucinationer. Mycket har jag sett men det tog priset i coolhet. Vi stod där ett bra tag i skogen och lekte med lasern så häftigt som det var. Det gjorde ett kraftigt intryck på mig. Sedan hände det en del annat roligt som jag inte orkar ta upp här.
Vi tog 30 mg zopiklon var, 4 st 7,5: or.
Vi tog 30 mg zopiklon var, 4 st 7,5: or.
Låter som en trevlig resa det dära, själv har jag tagit 10 st 7,5or som mest men då spåra de ut
Nä jag är fan glad jag bor mitt i ingenstans så ingen kommer till skada.