2009-02-22, 20:46
Medlem
Fox Mulders avatar
JAg har flummat på zolpidem många gånger..gör det relativt ofta men jag har aldrig tagit dom i syfte för att sova och förstår inte ens hur folk kan sova på dem. Så nu till frågan, hur ska jag göra för att somna med hjälp av dessa? Ska jag bara slänga i mig några och lägga mig och blunda eller?.
Citera
2009-02-22, 20:49
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fox Mulder
JAg har flummat på zolpidem många gånger..gör det relativt ofta men jag har aldrig tagit dom i syfte för att sova och förstår inte ens hur folk kan sova på dem. Så nu till frågan, hur ska jag göra för att somna med hjälp av dessa? Ska jag bara slänga i mig några och lägga mig och blunda eller?.

Du kan ju följa läkarens ordination. Ta pillret när du ligger i sängen, räkna med att somna efter 30min. Om ditt prolbem med zolp är att du somnar efter ett par timmar rekommenderar jag att du börjar blanda imovane och zolp. Zolp har ju en extremt kot halveringstid
Citera
2009-02-22, 21:07
Medlem
För att sova så ta ett piller till att börja med vänta 20min o gå och lägg dig. Brukar funka utmärkt för mig.
Citera
2009-02-22, 23:10
Medlem
Hur länge sitter effekten i utav imovane? Har tagit 3 stycken 5m för en halvtimme sedan...hur länge kam man vara goo på dessa?

Mvh

Ogge
Citera
2009-02-23, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ogge98
Hur länge sitter effekten i utav imovane? Har tagit 3 stycken 5m för en halvtimme sedan...hur länge kam man vara goo på dessa?

Mvh

Ogge

Några timmar tycker jag effekten sitter i.
Citera
2009-02-23, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoppe
Några timmar tycker jag effekten sitter i.

ok....dåm hemtar jag den 5
Citera
2009-02-23, 00:46
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ogge98
ok....dåm hemtar jag den 5

En halvtimme högst skulle jag vilja säga. Och kicken kommer bara med dom första tabletterna och inte senare.
Citera
2009-02-25, 02:35
Bannlyst
hehe, jag har precis druckt 5-6 starköl, käkat 600mg tram okanske 50mg diazepam, o nu ska jag slänga i mig nån zolpidem o se hur man mår
Citera
2009-02-25, 11:41
Medlem
zodsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardCore_
hehe, jag har precis druckt 5-6 starköl, käkat 600mg tram okanske 50mg diazepam, o nu ska jag slänga i mig nån zolpidem o se hur man mår

Hur gick det? Tycker att all vanlig benso kör över z-analogernas rus. Det enda som händer är väl att du somnar om du käänner nått skulle jag gissa på.
Citera
2009-02-25, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zodster
Hur gick det? Tycker att all vanlig benso kör över z-analogernas rus. Det enda som händer är väl att du somnar om du käänner nått skulle jag gissa på.

mm, jag somnade :S
Citera
2009-02-25, 21:02
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyeopener
Har för tillfället en ganska hög tollerans mot stilnoct.
Någon som har nått tips på hur man kan boosta stilnocten, utan alkohol.
Vill att den skall funka till det den är till för; att sova.

Funderar seriöst på att pumpa upp den och testa.
Har provat med att låta tabletten smälta under tungan, men jag kände inte någon speciell effekt.

Skulle nån kunna ge mej nått seriöst svar på hur det är att ta silnoct rektalt.
Och hur man bäst går tillväga. Eller om det ens är värt att ta det rektalt.

Hehe att ta stilnoct och imovane rektalt är fina grejer. Fördelen är att det slår på snabbare och lite starkare, man kan känna exakt när det börjar verka redan efter någon/några minuter...men hur pass mycket man "tjänar" i dos vet jag inte. Jag har aldrig käkat dom efter att jag testade att köra upp dom i röven för jag tycker effekten är så pass mycket bättre och jag gillar när saker slår på fort.

Krossa tabletterna till ett fint pulver, tilsätt ljummet vatten och rör om tills du får en jämn mjölkvit vätska, sug upp i pumpen, tryck upp pumpen i röven..svårare än så är det inte.

Har även provat IVa stilnoct men det var riktigt ovärt och dessutom potentiellt livsfarligt så det är inget jag kan rekommendera.
Citera
2009-02-26, 00:08
Medlem
zodsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardCore_
mm, jag somnade :S

Hehe, kunde just tänka mig det

Med allt det i dig så behövs det bara en liten bump för att putta över en till drömmarnas land. Kännde du av z-analogen nått eller blev du bara lite trött och somnade? (brukar ju ge lite halvmysigt rus annars med alkohol men när du redan proppat i dig vallar så öyser den effekten nog inte igenom alls).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in