2013-10-25, 00:04
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoddlan
Har du provat att korsa imovane/stilnoct med theralen eller propavan? låter kanske töntigt, men värt ett försök? annars är det nitrazepam som är "nästa steg" om de går med på det.

Imovane+stilnoct är en bra kombo, men inget för nybörjaren. Annars är Imovane eller Stilnoct+ valfri antihistamin 10 gånger bättre än Nitrazepam för sömnen enligt mig.
Citera
2013-10-25, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Senaste gångerna jag har tagit zopiklon (alltid kvällstid) har jag fått ett extremt sug efter mat.
Äter vanligtvis inte mycket och äter alltid små portioner, men när jag är påverkad av zopiklon trycker jag lätt i mig två stora portioner och efterrätt.

Vaknar upp och känner mig fortfarande mätt och lite illamående.

Jag känner de samma, yber hungrich, men även på natten o morgonen kan jag kana fram till kylskåpet o tömma de op allt de göttiga
Citera
2013-10-25, 03:13
Medlem
15-20min
Citera
2013-10-25, 06:52
Medlem
Fick inte ut något av min läkare trots att jag haft stillnoct och imovane,ut o gå sa han,blir väl tvungen att gå till boa istället o få ågren o skit,då kan man ju säkert sköta sitt jobb eller?
Citera
2013-10-25, 12:33
Medlem
Själv blir jag såsig dan efter med Imovane men inte av Stilnoct. många metadonare blandar ju med Imovane, vad ger detta för extra effekt egentligen?
Citera
2013-10-25, 14:30
Medlem
Skull-Kids avatar
Är det någon som vet vilken dos man måste komma upp i för att imovane ska bli dödlig? Har för mig att dessa piller är rätt säkra va, eller går det dö till följd av en överdos?
Citera
2013-10-25, 15:14
Medlem
Krockar lyrica och stilnoct med varandra? stilnocten fungerar inte så bra efter att jag börjat med lyrica.
Det gäller både insomningen och flummet. Måste käka massa ca 3-4 st innan jag kan somna, och då tar jag en åt gången. Och när det gäller att flumma så går det inte alls, kan lätt slänga i mig 20st utan att ens känna av något.
Citera
2013-10-25, 15:21
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BG.knoccOut
Krockar lyrica och stilnoct med varandra? stilnocten fungerar inte så bra efter att jag börjat med lyrica.
Det gäller både insomningen och flummet. Måste käka massa ca 3-4 st innan jag kan somna, och då tar jag en åt gången. Och när det gäller att flumma så går det inte alls, kan lätt slänga i mig 20st utan att ens känna av något.
Ja de har korstolerans.
Citera
2013-10-25, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Ja de har korstolerans.

Vad finns det då för andra alternativ? Gillar inte imovane... Kan man kanske få stesoliden som jag har som behovsmedicin även som sömntabs? Man blir ju väldigt trött utav den.
Citera
2013-10-25, 15:29
Medlem
Snoddlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Imovane+stilnoct är en bra kombo, men inget för nybörjaren. Annars är Imovane eller Stilnoct+ valfri antihistamin 10 gånger bättre än Nitrazepam för sömnen enligt mig.

Var ju det (jag trodde att) jag sa
Citera
2013-10-25, 17:35
Medlem
stilnoct och imovane fukade ju perfekt för mig

eftersom min läkare tycker att mitt liv ser bra ut med jobb och familj,så skulle jag ut
och gå varje dag 1 timma?jag går upp varje dag 04:30 fixar allt so ska göras innan
barnen ska väckas kl06:00,kör dom till skolan åker till jobbet mm mm mm mm mm
vid 23 gör jag mig iordning för natten.jävlar vad tankar som snurrar då,tittar på kl
den jäveln visar 01:40. ska man dö innan man får sömntabbleter???
Senast redigerad av bamsebums 2013-10-25 kl. 17:43. Anledning: kombinationen kom inte med
Citera
2013-10-25, 21:08
Medlem
jappanDA1337s avatar
Jag har svårt att sova, jag har fått zopiklon. Har dumt nog testat dessa på fyllan men som tur är däckat direkt.

Det jag undrar är: Jag har ätit i ca: 15 dagar och har somnat innan jag blivit trött varje gång.
Hur är toleransutvecklingen om man äter "som man ska"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in