2013-10-24, 09:12
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Går att ta mot ångest också ! Fast det är till för insomnings tabletter.
Och för att flöddra på är de också utmärkta. Bara inte ta för många! En av de roligare benso (vet att det är en Z-analog) att flöddra på imo.
Citera
2013-10-24, 09:31
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Och för att flöddra på är de också utmärkta. Bara inte ta för många! En av de roligare benso (vet att det är en Z-analog) att flöddra på imo.
Det är sant. Blir det för många så brukar man oftast vakna upp och fattar inget vad som hänt
Plus att man har en tendens till och komma på så bra idéer.
Citera
2013-10-24, 12:19
Medlem
Argzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyra666
proppavan en halvtimme efter imovanen, lättareå få utskrivet

Har haft både propavan och theralen och dom hade väl varit nåt om man inte kände sig lika trött när man vaknar igen + att det känns som man har fått en näve grus i ögonen...

Annars får man väl börja dricka sig till sömns, synd bara att jag blir så jävla äckelbakis på minsta lilla men det får man väl ta i så fall, haha.
Citera
2013-10-24, 18:06
Medlem
Tror ni stilnoct toleransen hinner gå ner nått på typ 2 veckor? idag är det dock imovane tog som mest 35mg stilnoct , tänkte sikta på 2 elr 3 7,5or imo idag tror ni det blir bra?
Citera
2013-10-24, 18:33
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Tror ni stilnoct toleransen hinner gå ner nått på typ 2 veckor? idag är det dock imovane tog som mest 35mg stilnoct , tänkte sikta på 2 elr 3 7,5or imo idag tror ni det blir bra?
Ja den har gått ner på två veckor.
Citera
2013-10-24, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Ja den har gått ner på två veckor.

Tack för svaret , men tror du 3 blir bra 7.5or ? har käkat lite lyrica viss dagar också om det kan påverka?
Citera
2013-10-24, 18:49
Medlem
Snoddlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chooba
Vad finns det för sömn medel som är starkare än stilnoct eller imovan?
Somnar inte på skiten längre behöver minst 30-40 mg

Har du provat att korsa imovane/stilnoct med theralen eller propavan? låter kanske töntigt, men värt ett försök? annars är det nitrazepam som är "nästa steg" om de går med på det.
Citera
2013-10-24, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoddlan
Har du provat att korsa imovane/stilnoct med theralen eller propavan? låter kanske töntigt, men värt ett försök? annars är det nitrazepam som är "nästa steg" om de går med på det.

Har testat allt från propavan till stilnoct och allt där emellan, men har aldrig mixat dom. Men ska snacka med min läkare om nitrazepam.
Citera
2013-10-24, 20:35
Medlem
Rent generellt hur lång tid tar det innan påslaget på imovane kommer? 25-30 min? kunniga stil/imo folk ser jag gärna svarar!
Citera
2013-10-24, 20:47
Medlem
Strulstrutsens avatar
Citat:
Rent generellt hur lång tid tar det innan påslaget på imovane kommer? 25-30 min? kunniga stil/imo folk ser jag gärna svarar!

Ca 20 minuter brukar det ta för mig. (Använt imovane i 4 år varje natt i princip)
Citera
2013-10-24, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strulstrutsen
Ca 20 minuter brukar det ta för mig. (Använt imovane i 4 år varje natt i princip)

Ok , tack för svar
Citera
2013-10-25, 00:03
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Jag håller med om 20-30minuter om det var ett par timmar du åt senast.
Brukar dela tabletten med tänderna och skölja ner med två klunkar vatten.
Är du helt tom i magen så kan du få påslag efter endast 15 minuter

Ätit imovane varje natt i drygt två år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in