Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
yaaaay, varit trippig på hallucinogener(2C-P) och Z-analoger+sprit i helgen, det ante mig inte att man skulle trippa satan fastän man tagit Z-analoger, fan vad nice, har sett "dem vita partiklarna/trådarna" som finns i världen. Lyckades även hamna i en fysisk boxningsmatch under trippen, det var Mycket oväntat men ack så fruktansvärt förbannat schyst, fick en fraktur i revbenet dock, skönt att man gick på Z-analoger så smärtan dövades, ha ha..
Med vänlig hälsning, mycket kärlek!
Owie!! Första gången jag "trippade" på Zopi så rörde sig täcket också, har varit traumatiserad av det sedan dess, var 15år och hamnade någorlunda i en psykos. Trodde det var en NSRI medicin jag petade i mig vid tidpunkten jag käkade, små djävular hoppade från taket ner i mitt täcke som var en ocean, det enda som skyddade mig var ugglan som satt vid dörrkarmen, den var fri då den smitit ut ur buren som låg precis brevid fönstret, ugglan hade valt att inte flyga ut igenom fönstret, ugglan hade valt att stanna hos mig och hålla mig säker, det var så fantastiskt skönt att ha ugglan där, för ugglan gjorde att timmerstockarna och djävularna inte flög på mig utan flöt ner i täcket.
Har trippat många ggr på zopiklon o h upplever också dessa trådar och parika trådar sim leve i skapas av mörk
Efter tag speciellt om man fyller på med ett gäng inovsma till, du blir åtminstone för min del jävligt tydliga hallucinageonr med grund uppenbar dessa rätt vidriga trådar och partiklar.
Då är det istället för bara trådar och partiklarer levande väsen tar sig form i skuggorna.
Sttora kvalster/spindeliknande väsen som sig forn och vardrar runt i taken och på väggarna.
Kallar man på dem i sinnet som kommer dem till dig, rätt läskigt.
Låg på sjukhuset en gång o körde på 25g utan tolerans, perfekt belysning, mörkt men med 1 klen ljuskänsliga i rummt. Jävlar va sladdar och trådar det var i taken, och det kröp omkring väsen överallt.
Belysningen är det viktigaste, stilnocttomten gillar ljus, imovanetrollen mörker