2013-10-04, 00:53
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim
I början när jag åt imovane såg jag stjärnor när jag blundade. Alltså det var som att jag svävade runt i rymden och såg olika galaxer och stjärnor.
Nu får jag aldrig nån rus effekt av imovane längre.

Åt stilnoct ett tag men tappade alltid minnet och gjorde sjuka saker.
Har dock ett minne hur jag såg en alien på mitt golv och låg och pratade med den under natten.
Jag bodde hemma då och min pappa hörde att jag låg och pratade i mitt rum och undrade vem jag pratade med. Minns inte vad jag svarade.

Hehe, prata med saker på stillisar är sjukt roligt. Min gamla rumskamrat hade jag en lång konversation med en natt, dagen efter sa jag att det var trevligt att prata med honom. Han förstod inte vad jag menade för han hade sovit hela natten.
Citera
2013-10-04, 01:12
Medlem
200kgs avatar
Så där ja, varit vaken i två dygn på Metamina på ganska rediga doser och glömde totalt av att käka och allt annat i omvärlden, när jag lyckades dra mig från datorn insåg jag att det inte hade varit fel med lite Imovane. Tryckte i mig 5 stycken ihop med en bärs för någon kvart sedan, börjar spöka lite nu i skallen.
Citera
2013-10-04, 05:21
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Men dem hallisarna jag fått är inte så tydliga, det kanske inte dem blir för er heller.
Mina zolpidem-hallisar var inte heller så tydliga, nej. Mer former än figurer så att säga, även om jag tyckte att de såg någorlunda ut som mänskliga ansikten. Eller människoliknande ansikten, i alla fall.

Över huvud taget misstänker jag att folks hallucinatoriska upplevelser, åtminstone synhallisar, aldrig är så tydliga som det ibland sägs (och ofta skildras i filmer). Utifrån mina egna (begränsade) upplevelser skulle jag säga att de påminner mer om hur man ser saker i drömmar, än hur man ser saker i vanliga livet, fast man är mera vaken och medveten när man hallucinerar än när man drömmer. Eller finns det folk som hallucinerar i sömnen också?
Senast redigerad av Andy Pandy 2013-10-04 kl. 05:25.
Citera
2013-10-04, 11:36
Medlem
Får mina stilnoct idag. Har inte tagit z-drugs på 3 veckor sist var det 3-4 imovane under en period. Hur många stilnoct skall man ta? Vill bli lite skön kunna kolla nån film för att sedan sova. Vill inte bli helt väck, men de kanske man inte kommer ifrån om man e vaken på dem? 30mg kanske ?
Citera
2013-10-04, 11:54
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Får mina stilnoct idag. Har inte tagit z-drugs på 3 veckor sist var det 3-4 imovane under en period. Hur många stilnoct skall man ta? Vill bli lite skön kunna kolla nån film för att sedan sova. Vill inte bli helt väck, men de kanske man inte kommer ifrån om man e vaken på dem? 30mg kanske ?

Börja på 30mg och några bärs, sen kan man ju ta några till allt eftersom, brukar bli så hehe.

Må väl
GaiN
Citera
2013-10-04, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Börja på 30mg och några bärs, sen kan man ju ta några till allt eftersom, brukar bli så hehe.

Må väl
GaiN

Aa , men med alkohol brukar de väll spåra ur? finns det inget annat sätt att bosta på effekten ?
Citera
2013-10-04, 12:59
Medlem
Har Zolpidem på recept men tycker de är för starka. Vad är nivån under så att säga? Något man kan ta även efter 2 glas vin...
Citera
2013-10-04, 13:13
Medlem
weedfields avatar
Citat:
Aa , men med alkohol brukar de väll spåra ur? finns det inget annat sätt att bosta på effekten ?

Vart varnad här på flashback att man inte ska blanda dessa. Det struntade jag i och slängde i mig 2 stycken och en flaska vin framför datorn. Vaknade sen på golvet 8 timmar senare. Hade ätit 4 resterande piller och flamsat runt på internet. Hade skrivit här på flashback att det var en tjej som satt bredvid mig och jag visste inte vad jag skulle göra för hon stirrade bara på mig. Inget minne alls har jag av det där. Riktigt obehagligt och ska aldrig mer testas. Bara tur att de gick så bra som de gick.
Citera
2013-10-04, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Hehe, prata med saker på stillisar är sjukt roligt. Min gamla rumskamrat hade jag en lång konversation med en natt, dagen efter sa jag att det var trevligt att prata med honom. Han förstod inte vad jag menade för han hade sovit hela natten.

Jag vinglade runt hemma på ett par Stilnoct häromkvällen. Det sista jag minns är att jag stod och pratade med duschdraperiet...
Citera
2013-10-04, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedfield
Vart varnad här på flashback att man inte ska blanda dessa. Det struntade jag i och slängde i mig 2 stycken och en flaska vin framför datorn. Vaknade sen på golvet 8 timmar senare. Hade ätit 4 resterande piller och flamsat runt på internet. Hade skrivit här på flashback att det var en tjej som satt bredvid mig och jag visste inte vad jag skulle göra för hon stirrade bara på mig. Inget minne alls har jag av det där. Riktigt obehagligt och ska aldrig mer testas. Bara tur att de gick så bra som de gick.

Tänker inte blanda! tack för dina ord! tänker ta dem med lite tända ljus och nån film till kvällen/natten. Jag gillar inte att flöddra utan att bli lugn och ångestfri då kanske imovane är bättre?
Citera
2013-10-04, 14:37
Medlem
GaiNs avatar
Citat:

Det är ju det som är det enda roliga med dem! Alltid intressant att vakna upp på något random ställe i lägenheten med tomma kartor och se vad man fått för sig under ruset!

Må väl
GaiN
Citera
2013-10-04, 14:53
Medlem
Skull-Kids avatar
Varför flummar folk på imovane? Tycker den sköna känslan sitter i en halvtimme max sen blir man bara trött och dåsig. Jag brukar köra xanor vid kvällsnåret och sen ta imovane 1-2 timmar innan läggdags då somnar man som en kung.

btw vad är skillnaden mellan imovane och stilnoct?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in