2013-10-03, 13:20
Medlem
Gillar imovane som f*n , stilnoct har jag typ aldrig tagit bara några gånger det känns som ett bombnedslag, den bara smäller till, måste jag välja blir de imovane!
Citera
2013-10-03, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
P g a hallisarna?

Bara jag som aldrig fått hallisar på stilnoct? Har tagit rejält mycket, många fina blackouts. Eller kan det bara vara så att när jag väl får de så är jag så skev att jag ej kommer ihåg? Fick berättat för mig en gång att jag stod och pratade om att det fanns något övernaturligt i rummet och att nån försökte få kontakt med mig.. Självklart noll minne

Har dock fått hallisar på imovane, snodde i mig en karta (noll minne) och hade lätta hallucinationer dagen efter, såg typ skuggor och skit i ögonvråna, sen när jag tog typ 15mg på kvällen och rökte ner mig så fick jag riktigt rediga hallisar, galna cevs också, mycket verkligare än svamp, men aldrig fått något på stilnoct.
Citera
2013-10-03, 18:10
Medlem
Omtanksams avatar
Funkar bra att somna på, får tyvärr ångest dagen efter av dem. (Stilnoct)
Citera
2013-10-03, 19:20
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omtanksam
Funkar bra att somna på, får tyvärr ångest dagen efter av dem. (Stilnoct)
Det lät lite konstigt.
Citera
2013-10-03, 19:25
Medlem
Andy Pandys avatar
Jag har bara tagit Stilnoct några få ggr, och det var på den tiden som hallisar inte var en erkänd biverkning , så läkarna som skrev ut det försökte övertyga mig om att det inte var medicinen som hade orsakat dem. Förvisso var jag rätt psykiskt skör vid den tidpunkten, och därmed kanske mer susceptibel än jag annars skulle ha varit, men jag tror ändå inte att jag hade börjat se syner om jag inte hade fått medicinen.

Någon som fått hallisar på Zopiklon (Imovane)? Det är listat som en biverkning.
Senast redigerad av Andy Pandy 2013-10-03 kl. 19:28.
Citera
2013-10-03, 19:28
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Jag har bara tagit Stilnoct några få ggr, och det var på den tiden som hallisar inte var en erkänd biverkning , så läkarna som skrev ut det försökte övertyga mig om att det inte var medicinen som hade orsakat dem. Förvisso var jag rätt psykiskt skör vid den tidpunkten, och därmed kanske mer susceptibel än jag annars skulle ha varit, men jag tror ändå inte att jag hade börjat se syner om jag inte hade fått medicinen.

Någon som fått hallisar på Zopliklon (Imovane)? Det är listat som en biverkning.

Du kan få hallisat av stilnoct, har själv fått det några gånger.
Citera
2013-10-03, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Gillar imovane som f*n , stilnoct har jag typ aldrig tagit bara några gånger det känns som ett bombnedslag, den bara smäller till, måste jag välja blir de imovane!

nej stilnoct/zolpidem är sjukt mkt skönare påslag men imovanet har längre halverings tid så gillar dom också men väljer stilnoct före
Citera
2013-10-03, 20:16
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x0m
Du kan få hallisat av stilnoct, har själv fått det några gånger.
Jo, det vet jag liksom redan, men jag undrade om zopiklon, som är en annan substans med annan kemisk sammansättning än zolpidem.
Citera
2013-10-03, 21:26
Medlem
Citat:
Jo, det vet jag liksom redan, men jag undrade om zopiklon, som är en annan substans med annan kemisk sammansättning än zolpidem.

Ja det kan du! Kolla några inlägg upp så skrev jag om det. Fick grövsta hallisarna jag någonsin fått, då hade jag tagit imovane, krökat och rökt friskt, synfältet var som ett jävla kalejdoskop när jag låg ner i ett mörkt rum, med helt öppna ögon.
Citera
2013-10-03, 21:44
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviann
Ja det kan du! Kolla några inlägg upp så skrev jag om det.
Sorry, läste slarvigt och missade det. Skampåse på.

Låter mera utdragna än, men inte lika påträngande som de hallisar jag fick på Stilnoct. Mina var synbaserade och varade bara nån halvtimme eller så. Inget världsomstörtande, men nog så intensivt medan det pågick. Värst av allt var att jag inte var det minsta rädd; tvärtom tyckte jag det var skitkul.
Citera
2013-10-03, 22:21
Medlem
Citat:

Någon som fått hallisar på Zopiklon (Imovane)? Det är listat som en biverkning.

I början så fick jag hallisar på Zopiklon, var ganska soft låg bara o njöt och funderade på varför dvärg gubben nickade på huvudet hela tiden . Men dem hallisarna jag fått är inte så tydliga, det kanske inte dem blir för er heller. Det är ju inte direkt tydligt enligt min erfarenhet. Men ack så soft
Citera
2013-10-03, 23:32
Medlem
I början när jag åt imovane såg jag stjärnor när jag blundade. Alltså det var som att jag svävade runt i rymden och såg olika galaxer och stjärnor.
Nu får jag aldrig nån rus effekt av imovane längre.

Åt stilnoct ett tag men tappade alltid minnet och gjorde sjuka saker.
Har dock ett minne hur jag såg en alien på mitt golv och låg och pratade med den under natten.
Jag bodde hemma då och min pappa hörde att jag låg och pratade i mitt rum och undrade vem jag pratade med. Minns inte vad jag svarade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in