Flashback bygger pepparkakshus!
2009-12-10, 11:59
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eemit
Nejdå,, det sätter fin spinn på ruset men det är jävligt lätt hänt att du vaknar upp dagen efter och rökt upp onaturligt mke weed kvällen innan som du inte minns XD
fan va gött å vakna en morgon och ha sänkt en tia eller två å inte minns det haha...ångest ångest ångest
Citera
2009-12-10, 12:00
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santander
fan va gött å vakna en morgon och ha sänkt en tia eller två å inte minns det haha...ångest ångest ångest
weed+ zopiklon = ett gött rus utan nojjerna
Citera
2009-12-10, 16:18
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
prova att byta till zopiklon (samma skit annat märke dessutom 50 öre billigare).
kanske kan hjälpa

Tycker märket Zopiklon Mylan har en ännu värre metallsmak än Imovane Meda.
Citera
2009-12-10, 16:39
Bannlyst
Citat:
weed+ zopiklon = ett gött rus utan nojjerna
Kände likadant när jag var 14-15
Citera
2009-12-10, 20:19
Medlem
THE-OJAs avatar
Vore tacksam om någon kunde svara på effektmässiga skillnader mellan zopiklon och zolpidem?
Citera
2009-12-10, 20:33
Avstängd
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Vore tacksam om någon kunde svara på effektmässiga skillnader mellan zopiklon och zolpidem?

Jag tycker att Zopikon inte är lika snabbverkande som Zolpi, samt att Zopli upplevs som mildare. Jag blir gäspig och lite seg på dom.
Zolpidem däremot slår till snabbare och hårdare Det är mycket lättare att balla ur på dom. Men ur ren sömnsynpunkt så är Zolpidem bättre,
man tar en eller två 10ór väntar 10 minuter och lägger sig och tänker på något sött. Sen vaknar man utsövd och pigg.

Men ett stort varningensfinger är att man ska absolut inte blanda med alkohol.
Om man gör det kan man vakna upp till vilka otrevligheter som helst.
Citera
2009-12-10, 20:36
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebbe36
Jag tycker att Zopikon inte är lika snabbverkande som Zolpi, samt att Zopli upplevs som mildare. Jag blir gäspig och lite seg på dom.
Zolpidem däremot slår till snabbare och hårdare Det är mycket lättare att balla ur på dom. Men ur ren sömnsynpunkt så är Zolpidem bättre,
man tar en eller två 10ór väntar 10 minuter och lägger sig och tänker på något sött. Sen vaknar man utsövd och pigg.

Men ett stort varningensfinger är att man ska absolut inte blanda med alkohol.
Om man gör det kan man vakna upp till vilka otrevligheter som helst.
Okej tack så mycket.
Hehe nej har hört innan att att blanda dessa med alkohol brukar sluta lite hur som helst...
Citera
2009-12-10, 21:49
Avstängd
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Okej tack så mycket.
Hehe nej har hört innan att att blanda dessa med alkohol brukar sluta lite hur som helst...

Ja du skulle bara veta vad som kan hända.
Sista gången vaknade jag upp i soffan med kläderna på. Min ASP 21á var böjd och jag hade blod på kläderna.
Fragmentarsiska minnen dök upp

Hade jag åkt fast så hade jag fått en del år på våra kriminalanstalter.

Så jag blandar aldrig längre.
Citera
2009-12-10, 22:10
Medlem
SMD FBs avatar
Får man bättre effekt utav zolpidem på fastande mage? Eller jag har käkat precis och tänkte droppa lite om en timma ungefär.
Citera
2009-12-10, 22:29
Medlem
henke1984s avatar
Du får effekt, kan ta lite längre innan de börjar verka.. men effekt kommer du få

Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Får man bättre effekt utav zolpidem på fastande mage? Eller jag har käkat precis och tänkte droppa lite om en timma ungefär.
Citera
2009-12-10, 22:33
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
Du får effekt, kan ta lite längre innan de börjar verka.. men effekt kommer du få
Jo, men frågan var om man får bättre effekt på en mage som är relativt tom vs en som är lite halvfull. Och med effekt menar jag hur mycket av ämnet absorberas av kroppen.
Citera
2009-12-10, 23:14
Medlem
Anninas avatar
Därför tar jag Immovane:

Immovane e egentligen skit även om det finns värre, som typ stilnoct...(katastrof)
Eftersom jag går på metadon o därmed lämnar drogisar två ggr i veckan så funkar ju endast immisar, eftersom dom ger tji utslag.(såvida dom inte letar specifikt efter dom, o detta sker ju sällan)
Hade det inte varit för allt detta så hade jag gladeligen hellre petat i mig benzo, typ xanor. Jag tycker att jag har bättrekoll på läget då jag tagit benzo än som då jag tagit immisar. Jag får aldrig minnesluckor på benzo men på immovane kan jag göra riktigt sjuka saker. Numera tar jag endast då o då men då håller jag mig oxå hemma. Kanske detta e ett svar på din fråga; d.v.s jag tror många tar dom för att det tji syns på UP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in