2013-09-19, 20:47
Medlem
Har inte tagit bara imovane på sjukt länge, senast jag tog så tog jag typ 15mg och söp till rejält samt rökte ner mig, och då blir man ju sådär härligt totalförstörd att man mår bra men det är helt omöjligt att gå rakt, självklart blir det ju mer eller mindre blackout, men det man kommer ihåg är ju skönt

Har nu ingen tolerans, Ska jag börja med en 7.5a eller köra två på direkten? Har inte fått total blackout på imovane även fast jag krökat, men stilnoct däremot

10mg stilnoct gjorde mig ganska skön, 15mg ganska så svängd, och 20mg = total blackout

Vet inte varför jag skriver det här, taggad på att peta i mig lite godis strax antar jag, blir nog ett besök i tråden då också
Citera
2013-09-19, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Kaos, totalt kaos kryddat med cirkus

Återkom!

Jaa.. först tog jag 4st, blev lite halvskön i skolan, sen efter 2-3-4 timmar tog jag sista 6st o där släcktes lampan

Min jacka var borta dagen efter, så tog upp luren o ringde en polare o frågade om jag hade glömt jackan hos han

Han svara med att han försökte ge mig den men att jag prompt hade sagt att jackan verkligen inte var min
Citera
2013-09-19, 22:48
Medlem
nu är jag skön iaf så kan ni tipsa på vad jag kan lyssna på för musik som kan göra det ännu skönare typ trevlig glad stämning, lite svensk musik?? zolp och zopi på er mina fänner.. förresten får jag vara med i fancluben?
Citera
2013-09-20, 00:20
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Det beror nog på, har du ätit upp alla redan första dagarna är det rätt idiotiskt att be om nya. Men är det snart dags att förnya recept så kan de gå vägen.
Fick dom i mars. Så jag har varit sparsam med mina.
Citera
2013-09-20, 01:00
Medlem
tagit 75 mg imovane o 3 bärs borde ja nte blui fuckad snatr<+ tog precis 2 extra altsp 10 7,5 gmg totalt
Citera
2013-09-20, 10:00
Medlem
några tips på hur man kan hålla sig till BARA en eller TVÅ tabletter? Tog 2 igår men sen käkade jag upp resten av kartan, så onödigt.. Inte fan minns jag någonting heller, lite småångest, det här händer ju varje gång
Citera
2013-09-20, 12:04
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviann
några tips på hur man kan hålla sig till BARA en eller TVÅ tabletter? Tog 2 igår men sen käkade jag upp resten av kartan, så onödigt.. Inte fan minns jag någonting heller, lite småångest, det här händer ju varje gång
Om du ska sova, gå och lägg dig direkt efter intaget och försök sova. Om du ska vara vaken, göm kartorna.
Citera
2013-09-20, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Om du ska sova, gå och lägg dig direkt efter intaget och försök sova. Om du ska vara vaken, göm kartorna.

Hur ska jag gömma dem, jag kommer ju ändå komma ihåg dem och leta upp dem la dem på ett annat ställe än jag brukar som var ite knepigare.. vafan.
Citera
2013-09-20, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reviann
Om du är i sällskap så be någon stoppa undan dem, absolut säkrast
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Man blir ju så uppkäftig som zonkad så att om man "gömmer" dem själv leder det bara till att man söker efter åbäke och dissociation.
Citera
2013-09-20, 14:24
Medlem
Bertil85s avatar
Om du/ni vill sova; och inte ta en massa imovane på en gång; så kan du ju alltid be att få hämta ut dina mediciner; på en vårdcentral.

Ett tips bara. Jag gjorde själv så när jag var tvungen att sova.
Senast redigerad av Bertil85 2013-09-20 kl. 14:29.
Citera
2013-09-20, 14:33
Medlem
Stilnoctpeniss avatar
Har 5mg krossade xanor depot i magen som jag hittade under sängen. kan jag fortfarande få något rus på stilnoct?
Citera
2013-09-20, 15:29
Medlem
Hur pass snabbt går toleransen upp? Käkade 75mg igår, om jag tar 2 st och några bärs så borde det väl fortfarande hända något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in