2013-10-17, 23:36
Medlem
xstatics avatar
Fick 10 st Imovane 7,5mg utskrivet, och börjar känna av dom nu! Hittils bara tagit en, vad mer bör man göra?

Fick förövrigt dom utskrivet direkt av läkaren (har visserligen privat)
Citera
2013-10-18, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Fick 10 st Imovane 7,5mg utskrivet, och börjar känna av dom nu! Hittils bara tagit en, vad mer bör man göra?

Fick förövrigt dom utskrivet direkt av läkaren (har visserligen privat)

Sova. Eller så ta du ett par stycken, lite alkohol och försöker hålla dig vaken. Då kan det bli spännande att vakna dagen efter, för man brukar har en tendens att bli en aning kreativ med den kombinationen. (Dvs att hela huset/lägenhet ser annorlunda ut och du minns inte varför)
Citera
2013-10-18, 08:20
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Diana.
Sova. Eller så ta du ett par stycken, lite alkohol och försöker hålla dig vaken. Då kan det bli spännande att vakna dagen efter, för man brukar har en tendens att bli en aning kreativ med den kombinationen. (Dvs att hela huset/lägenhet ser annorlunda ut och du minns inte varför)

I can second that. Lyckades bränna 800kr på en live show på livejasmin... inget minne alls förän jag kollade kontot.
Citera
2013-10-18, 09:10
Medlem
x0ms avatar
Nått bra tips för att bli av med metallsmaken i munnen?
Citera
2013-10-18, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x0m
Läkerol med smaken Cassis. Annars rök något flummigt.
Citera
2013-10-18, 11:34
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x0m
Pröva olika tillverkare.
Citera
2013-10-18, 12:12
Medlem
Varför ska det vara så svårt??Att få tag i Imonvan??
Citera
2013-10-18, 12:41
Medlem
Convicteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Du kan ju också göra så att du drar till vårdcentralen efter någon hemsk natt utan sömn, och förklara läget för en läkare där, berätta att du har fått det förut och att de gamla klassikerna atarax m.m inte funkar, då kanske du får lite Z så att du kan sova gott. Hoppas det löser sig!

Har mina planer på hur det ska gå till. Tack för tipset dock!
Citera
2013-10-18, 16:06
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harmoni333
Varför ska det vara så svårt??Att få tag i Imonvan??

Undrar samma sak.
Citera
2013-10-18, 23:41
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
Undrar samma sak.

Allt beror på vem man är, hur man ser ut och vad det står i ens journaler. Jag som både är och ser ut som en slusk har svårt att få ut Z. Mkänner folk som får ut 30 tabletter genom ett samtal.
Att många läkare vet att det missbrukas spelar väl också in. Synd att de som behöver det får lida.
Citera
2013-10-19, 00:59
Medlem
dead-flag-bluess avatar
Hur stor skillnad är det egentligen på imovane och benso (vet att det finns flera olika men ändå) vad gäller rusen? Mår gött på imovane så tänkte att kanske även benso kan vara något för mig.
Citera
2013-10-19, 01:00
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Allt beror på vem man är, hur man ser ut och vad det står i ens journaler. Jag som både är och ser ut som en slusk har svårt att få ut Z. Mkänner folk som får ut 30 tabletter genom ett samtal.
Att många läkare vet att det missbrukas spelar väl också in. Synd att de som behöver det får lida.
Själv har jag recept på två stycken tabletter á 7,5mg per dag. Det min vän, det är soft. 16kr för 100st Zopiklon. Hallelujah!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in