2013-04-04, 16:10
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Lugnt att blanda 1,8g lyrica (hööög tolerans) och några zopiclone?
Ja. Lyrican kommer dock boosta Imovanen, så ta det lite försiktigt med doseringen. Du kommer få ett kraftigare rus än om du inte tagit Lyrica till.
Citera
2013-04-04, 19:03
Medlem
Ilove420s avatar
Citat:

Det går, det boostar säger folket i min soffa
Citera
2013-04-04, 20:00
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Som tidigare sagt, lyrica boostar allt! speciellt opi's
Citera
2013-04-05, 05:17
Medlem
Bara jag som ibland ser saker som inte "är där" på imovane? I natt vaknade jag och kollade runt i rummet och såg för ett ögonblick... någon slags varelse, tittade bort sen tillbaks och det var borta. Man sover dock gott, smakar fitta i käften och är som en zombie dagen efter. Dock om man tar när man är vaken så känner iallafall jag mig sjukt motiverad och pigg av den. Finns det några andra alternativ till imovane?
Citera
2013-04-05, 05:19
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadoralive
Finns det några andra alternativ till imovane?

Allt inom benso- och z-analogvärlden? Stilnoct, Xanor, Stesolid, Sobril, Iktorivil, Bromazepam...
Citera
2013-04-05, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadoralive
Bara jag som ibland ser saker som inte "är där" på imovane? I natt vaknade jag och kollade runt i rummet och såg för ett ögonblick... någon slags varelse, tittade bort sen tillbaks och det var borta. Man sover dock gott, smakar fitta i käften och är som en zombie dagen efter. Dock om man tar när man är vaken så känner iallafall jag mig sjukt motiverad och pigg av den. Finns det några andra alternativ till imovane?

Vid användning av Imovane kan vissa psykiska reaktioner, såsom oro och ångest, mardrömmar irritabilitet, aggressivitet, opassande beteende, hallucinationer (se och höra saker som inte är verkliga) förvirring och koncentrationssvårigheter inträffa.

står på fass
Citera
2013-04-05, 07:17
Medlem
jaha, igår beställde jag en resa, hade en civiliserad diskussion med min släkt. tack imovane+sprit

e fort så flöddrad fattar verkligen inte vad jag håller på med
Citera
2013-04-05, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superhemlizzz
jaha, igår beställde jag en resa, hade en civiliserad diskussion med min släkt. tack imovane+sprit

e fort så flöddrad fattar verkligen inte vad jag håller på med

Haha jag har gjort samma! Dock endast med imovan
Citera
2013-04-05, 15:24
Medlem
Zachies avatar
Hur länge är imovane detekterbart i urin (skickas på analys varannan vecka)

Hur mkt vågar jag ta strax efter gången då de bara scannar benzo och inte skickar på analys?

Om jag slutar med imovane 10 dagar innan zopiclon-analysen, kan jag klara mig då oavsett hur mycket jag tagit? (Jag börjar knapra direkt efter analysomgången och tar ca 8 st per dag i 4-5 dagar,
Så man kan ju inte räkna från den sista dagen jag tog, eftersom de jag tog dag 1 redan börjat elimineras ur kroppen redan.

Märkte en gång för länge sedan, när jag ätit 100 st, då var jag ren på ca två veckor.

Någon som lämnar imo för analys och har någon koll på detta?
TACKSAM för svar!
Citera
2013-04-05, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Allt inom benso- och z-analogvärlden? Stilnoct, Xanor, Stesolid, Sobril, Iktorivil, Bromazepam...

Du glömde sonata (zaleplon)
Citera
2013-04-05, 20:14
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Du glömde sonata (zaleplon)

Jag "glömde" långt fler än en. Jag bara listade de som jag kom att tänka på direkt.
Citera
2013-04-05, 23:05
Medlem
Yay! Zoplidem och Zopiklon gör så jag kommer ut och träffar folk, inte nog med det så hamnar jag på nya fester, är charmig och skapar kontakter, fy fan vad nice

Är det såhär benso ska fungera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in