2012-08-21, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JediOperative
Nu körde jag 5 stk 7.5mb Zopiklon. Får se vad som händer nu! Hmm ska nog hämta ett par kalla folkisar från kylen..boostar lite.

Akta dig för att köra zopiklon för ofta. Toleransen ökar sjukt mycket på kort tid. Själv brukar jag vänta minst 1 vecka mellan intagen ifall syftet är att "flumma".

En annan sak jag märkt är att det är onödigt att vänja sig vid för höga doser, är bättre att försöka hålla nere doserna så mycket som möjligt för oftast blir det ingen större effekt bara för att man tar några extra tabletter. Oftast blir man bara tröttare.
Citera
2012-08-23, 18:28
Medlem
Ovcharkas avatar
Tänkte flumma på Stilnoct i kväll för att slutligen somna runt 22-23-tiden. Hur ska jag gå till väga? Har bara tramsat runt på Zopiklon innan, och det har ju inte så mycket mer effekt än att man blir lugn. Stilnoct lär vara vildare...

10mg har ingen flumeffekt på mig, alls, kan tilläggas.

Bonusfråga: Tänkte ha i mig heroin i morgon, och nog måste väl Stilnocten var ur kroppen rätt snart? Har väl ganska kort halveringstid?
Citera
2012-08-23, 19:38
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Tänkte flumma på Stilnoct i kväll för att slutligen somna runt 22-23-tiden. Hur ska jag gå till väga? Har bara tramsat runt på Zopiklon innan, och det har ju inte så mycket mer effekt än att man blir lugn. Stilnoct lär vara vildare...

10mg har ingen flumeffekt på mig, alls, kan tilläggas.

Bonusfråga: Tänkte ha i mig heroin i morgon, och nog måste väl Stilnocten var ur kroppen rätt snart? Har väl ganska kort halveringstid?
zolpidem (stilnoct) halveringstid = 2-3 timmar enligt wikipedia och det stämmer nog rätt bra.
Citera
2012-08-24, 01:39
Medlem
Hysteri90s avatar
Slängde nyligen i mig 45mg Imovane, jag undrar hur bra det kommer bita på mig då det var drygt tre veckor sen jag käkade det
Citera
2012-08-24, 01:46
Medlem
mr.Karhus avatar
Vänta och se
Citera
2012-08-24, 01:47
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.Karhu
Vänta och se

Ja mycket annat till val finns det ju inte
Kör du också ikväll?
Citera
2012-08-24, 03:10
Medlem
mr.Karhus avatar
Ja. Känns minst sagt skönt att hämta ut ett hundra-pack efter ett par veckors väntan. In i dimman igen...
Citera
2012-08-24, 07:10
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.Karhu
Ja. Känns minst sagt skönt att hämta ut ett hundra-pack efter ett par veckors väntan. In i dimman igen...
farsan hämtar typ 400-500 åt gången och gillar dom inte ens????+? han dricker hellre så vem får dom? jo jag edit: bor inte hemma och är över 23 :P
Citera
2012-08-25, 19:23
Medlem
zolpidem (stilnoct)? finns det inget att tillgå på den svarta marknaden eller??!! "ett pm om en grön shop eller nått skulle sitta fint kanske" ........... har inte varit ute här på flashen på ett tag nu
Senast redigerad av loveallofyou 2012-08-25 kl. 19:26.
Citera
2012-08-25, 19:36
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Slängde nyligen i mig 45mg Imovane, jag undrar hur bra det kommer bita på mig då det var drygt tre veckor sen jag käkade det

Det slutadé med att jag fick i mig över 16 st 7,5mg. Samt försökte röka några
Jävla minnesluckor. Väckte sambon på morgonen av att jag dunstade rätt in i väggen och fick för mig att jag skulle ut och röka, det uppskattades inte av sambon.

Cigg från balkongen och marsch i säng blev det!

Slängde i mig 3,5 tabletter imovane för en timma sen, men dom verkar inte bita på mig...
Senast redigerad av Hysteri90 2012-08-25 kl. 19:37. Anledning: Stavfel
Citera
2012-08-25, 21:21
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
farsan hämtar typ 400-500 åt gången och gillar dom inte ens????+? han dricker hellre så vem får dom? jo jag edit: bor inte hemma och är över 23 :P
här måste jag varit bensad, 2 st 100 pack ska det vara alltså 100-200 per gång. kanske inte världens viktigaste att ändra men måste ha sett krokigt som tusan då jag skrev
Citera
2012-08-27, 16:13
Medlem
Har käkat dessa piller i någon månad nu mot sömnstörningar och svårigheter att somna... tror tyvärr jag börjar bli eller är beroende så har börjat dela pillret för att trappa ner. Kan fan inte somna utan att ta dem längre, hur länge tar det innan jag somnar normalt igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in