2009-01-30, 13:59
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Men okej, om man ska göra ett sista försök och göra en fetmjölklösning, doseringstips? Jag funderar på 15 stilnoct på 5 meter, tror du det kan vara nåt?
Pröva med en 6:a folköl till, men drick först för annars kommer duj troligen spy skum. Drick längsamt och ej samtidigt. Ölet först skulle jag gjort iaf.
Citera
2009-01-30, 14:43
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Pröva med en 6:a folköl till, men drick först för annars kommer duj troligen spy skum. Drick längsamt och ej samtidigt. Ölet först skulle jag gjort iaf.
blev en subrövare istället...gillar du dom?
Citera
2009-01-30, 14:50
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ptja, gårdagskvällens intag stannade vid 300mg zolpidem,och 60 mg zopiklon.
Kommer ihåg allting och blev inte alls så svängd som jag hade velat, är det nåt fel på min stjärt? Har jag inga blodkärl i ändtarmen?
Till och med gamle eld brukar ju prata med tomtar efter 150mg oralt, så det här var väldigt konstigt.

Din ändtarm kanske var "full" med annat för tillfället om man säger så? så det som var där redan kanske blockerade dina blodkärl och sög upp en del av lösningen. Och sen så ska man ju komma ihåg att toleranshöjningen på stilnoct är extrem tyvärr. Men om allt gått rätt till så är min erfarenhet att man börjar känna effekten redan efter kanske 2 minuter eller så.

Gör ett lavemang före!
Citera
2009-01-30, 14:51
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
blev en subrövare istället...gillar du dom?
Har inte testat, men snorta och röka rövare, det sistnämda borde vara detmest effektiva förutom IV torde vara det mest effektiva.
Citera
2009-01-30, 15:06
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Har inte testat, men snorta och röka rövare, det sistnämda borde vara detmest effektiva förutom IV torde vara det mest effektiva.
Detta förstod jag inte min vän.
Citera
2009-01-30, 15:24
Bannlyst
Citat:
Detta förstod jag inte min vän.
Han menar att det borde gå att röka sub, tror jag

Eller om han menar stilnoct. Jag vet inte
Citera
2009-01-30, 15:31
Medlem
Citat:
tryckte i mig 300mg stilnoct tillsammans med morgonkaffet, vi får se vart skutan bär,om den nu överhuvudtaget håller. Jag ska hålla er uppdaterade.

Jävlar vilken tolerans du måste ha. När jag varit uppe i sådana doser brukar jag inte kunna sitta och diskutera (med klara inlägg som dina) på nätet. Vad jag gör vid dessa doser vet jag tyvärr inte - då minnesluckan börjar vid bra lägre dos.

Ofta beställer jag knirk på nätet har jag märkt.
Citera
2009-01-30, 15:42
Bannlyst
invänjning av imovane

invänjning av imovane

Hur snabbt blir man invand av imovane och får abstinenssymtom ifall man inte tar det på kvällen?
Citera
2009-01-30, 15:49
Medlem
Buttersss avatar
Men att skjuta upp saker i röven när det finns andra sätt att berusa sig på.. ääeeeee..
Citera
2009-01-30, 16:58
Medlem
Tjohildas avatar
Är det nån av er som lyckats med det jag lyckades med en gång...att tigga till sig stillisar (=insomningspiller) på uppvaket efter en operation??
Citera
2009-01-30, 17:11
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beppe1377
invänjning av imovane

Hur snabbt blir man invand av imovane och får abstinenssymtom ifall man inte tar det på kvällen?

Vet inte riktigt, men redan efter en vecka så börjar man känna av att man vill öka dosen, fast något beroende har jag inte kännt av på iaf 2-3 månader.

Det ända jag märker är att jag får svårare att somna, men det är inte så konstigt.
Citera
2009-02-02, 17:25
Medlem
Horribel_gåss avatar
Fick nyligen en karta zolpidem av en vän.
Har tänkt prova att sova på en bara för skojs skull. Jag har aldrig haft sömnbesvär innan och har inga nu.
Är detta en dum idé?
Och nej jag har inte tänkt att börja käka dom varje kväll, vill bara testa.

Sen undrar jag hur det egentligen är men zolpidem. Det ska väll tydligen ge ett lite trippaktigt stadie med hallisar och dylikt om man håller sig vaken. Men får man det fruktade benzo-zombie blackouten och lever rövare även fast man inte blandar med alkohol?

Kan nämnas att jag inte har någon benzo erfarenhet överhuvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in