2009-01-30, 02:20
Medlem
Laban_Lurkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Ta två. Men då är chansen typ 85% att resten av tabletterna är slut i morgon.

2x10, kom igen... snubben ville flumma på dem!
Citera
2009-01-30, 02:22
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban_Lurkare
2x10, kom igen... snubben ville flumma på dem!

Hur mkt rekomenderar du då?
Citera
2009-01-30, 02:25
Medlem
Laban_Lurkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Hur mkt rekomenderar du då?

Ett par bärs och minst 4 st. Kan iof vara bra att känna sig för, men 2x10...
Citera
2009-01-30, 02:30
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
näääääää drar du upp skiten i rövan?
Är nyfiken, men jag har aldrig provat. Jag har nån slags moralistisk gräns där. Men...krossar man tabletterna i exempelvis vatten och använder nån slags spruta, eller kör man bara upp pillerna en och en??

Själv är jag just nu på ordning-och-reda-z:at, dvs Imovane, 6 st 7,5are. Plus en liten xanor som tar bor ångesten. Räknar med att få myckt gjort inatt, pappersjobb, syjobb, sånt som måste göras och görs sååå bra med lagom mängd Imovane.

Stilnocttomten var här igår, men han ställde bara till med elände, givetvis, även om han var lika trevlig i början som vanligt. I början känner man "åh fyrfan vad skönt, jag kan andas fritt och ingen spelar roll"...sen börjar väggarna andas och sen blir det svart.

Och dagen därpå är miserabel Bästa boten jag kommit på mot stillis-dagenefter är Xanor deport. Fan jag måste hitta en läkare som skriver ut det, alla läkare jag känner tar fram krucifixet och väääser på latin när jag bara viskar "xanor".
Citera
2009-01-30, 02:34
Medlem
Laban_Lurkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Är nyfiken, men jag har aldrig provat. Jag har nån slags moralistisk gräns där. Men...krossar man tabletterna i exempelvis vatten och använder nån slags spruta, eller kör man bara upp pillerna en och en??

Själv är jag just nu på ordning-och-reda-z:at, dvs Imovane, 6 st 7,5are. Plus en liten xanor som tar bor ångesten. Räknar med att få myckt gjort inatt, pappersjobb, syjobb, sånt som måste göras och görs sååå bra med lagom mängd Imovane.

Stilnocttomten var här igår, men han ställde bara till med elände, givetvis, även om han var lika trevlig i början som vanligt. I början känner man "åh fyrfan vad skönt, jag kan andas fritt och ingen spelar roll"...sen börjar väggarna andas och sen blir det svart.

Och dagen därpå är miserabel Bästa boten jag kommit på mot stillis-dagenefter är Xanor deport. Fan jag måste hitta en läkare som skriver ut det, alla läkare jag känner tar fram krucifixet och väääser på latin när jag bara viskar "xanor".

Krossade tabbar+vatten + pump = 2an
Citera
2009-01-30, 03:00
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Ta två. Men då är chansen typ 85% att resten av tabletterna är slut i morgon.
Den är överhängande stor...
Citera
2009-01-30, 08:23
Medlem
Eldkvarns avatar
Ptja, gårdagskvällens intag stannade vid 300mg zolpidem,och 60 mg zopiklon.
Kommer ihåg allting och blev inte alls så svängd som jag hade velat, är det nåt fel på min stjärt? Har jag inga blodkärl i ändtarmen?
Till och med gamle eld brukar ju prata med tomtar efter 150mg oralt, så det här var väldigt konstigt.
Citera
2009-01-30, 08:35
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Ptja, gårdagskvällens intag stannade vid 300mg zolpidem,och 60 mg zopiklon.
Kommer ihåg allting och blev inte alls så svängd som jag hade velat, är det nåt fel på min stjärt? Har jag inga blodkärl i ändtarmen?
Till och med gamle eld brukar ju prata med tomtar efter 150mg oralt, så det här var väldigt konstigt.
Va är du vaken?
Eller tja förresten!

Vadå jag tycker man blir dubbelt så väck då. Mest blodkärl där, de finaste.
PM by the way.
Citera
2009-01-30, 08:49
Medlem
Shamwaris avatar
Blev en 7,5a så här på morgonen, fint att vakna till på
Citera
2009-01-30, 08:56
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Va är du vaken?
Eller tja förresten!

Vadå jag tycker man blir dubbelt så väck då. Mest blodkärl där, de finaste.
PM by the way.

Men okej, om man ska göra ett sista försök och göra en fetmjölklösning, doseringstips? Jag funderar på 15 stilnoct på 5 meter, tror du det kan vara nåt?
Citera
2009-01-30, 11:30
Medlem
Eldkvarns avatar
tryckte i mig 300mg stilnoct tillsammans med morgonkaffet, vi får se vart skutan bär,om den nu överhuvudtaget håller. Jag ska hålla er uppdaterade.
Citera
2009-01-30, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
tryckte i mig 300mg stilnoct tillsammans med morgonkaffet, vi får se vart skutan bär,om den nu överhuvudtaget håller. Jag ska hålla er uppdaterade.

Det där kan inte sluta väl... Alla mina stora doser Stilnoct har fan slutat på akutpsyk eller på avgiftning.
Men lycka till...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in