2013-03-08, 02:16
Medlem
Punklivs avatar
Och det där med att gömma tabletterna är jag väldigt dålig på själv...så nu blir det en zopp till!
Citera
2013-03-08, 06:06
Medlem
Punklivs avatar
Är cb + zopiklon en bra blandning?
Citera
2013-03-08, 07:25
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Är cb + zopiklon en bra blandning?
Ja det funkar fint!
Citera
2013-03-08, 07:46
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Ja det funkar fint!

Okej, ska nämligen ha en rökkväll imorgon och det kan alltid vara trevligt med lite blandningar! Har hört att de är värdelösa att röka, så får väl svälja istället.
Citera
2013-03-09, 23:48
Medlem
ifyousaysos avatar
Sedan tidiga tonåren har jag haft grava sömnproblem vilket leder till att jag på sin allra högsta höjd (om jag har tur) lyckas sova 2 timmar om dygnet. Vilket leder till ett helvetes mående och humör. Jag har medicinerats mot detta och har testat allt från propavan till halcion (ett bland de starkaste sömnpreparaten som är väldigt svåra att få utskrivet och inte alls syns till på svarta marknaden) men det allra mest effektivaste, och det jag haft i säkert 7 år nu är 2 st imovane 7,5 till natten. Det har funkat bra, jag sover mina 6 timmar och jag klarar av vardagen.

TILLS NU! Läkarbyte är ett rent jävla helvete, den här läkaren är då emot benzon, allt som har med benzo att göra, alla benzobesläktade mediciner! Jag har nu blivit av med min imovane och jag har istället då fått annan skit som inte funkar, har testat det mesta, tro mig. Men det är bara imovane som funkar (alternativt stilnoct, fungerar nästan lika bra).

I staden där jag bor syns imovane inte längre till på svartamarknaden, inte heller stilnoct.
Vad gör jag? Jag har aldrig funnit en nätshop med insomnia.
Jag kommer inte få tillbaka min medicin och jag är fast med den här läkaren.
Någon som har tips på internetshop? Lr vet vart detta finns att få tag i?
Mår så himla dåligt och folk ikring far så illa av mitt humör och mitt mående, detta är fullkomligt hopplöst att inte få sova.
Citera
2013-03-10, 15:03
Medlem
Nu är det dax att rövpanna lite zoppar och mysa sönder, äter dom nästan aldrig om jag inte måste typ på buss och så, har nitrazepam utskrivet till sömnen med men myser på imovanen sånt jävla rus i 2an
Citera
2013-03-10, 17:44
Medlem
Varför blir jag så trött varje gång jag tagit imovane :-'(
Citera
2013-03-12, 13:10
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troettajag
Varför blir jag så trött varje gång jag tagit imovane :-'(

För att det är en insomningstablett.
Citera
2013-03-12, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
För att det är en insomningstablett.
För att han inte går en prommenad när han tagit tabletterna, menar du väl?
Citera
2013-03-12, 18:38
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifyousayso
Sedan tidiga tonåren har jag haft grava sömnproblem vilket leder till att jag på sin allra högsta höjd (om jag har tur) lyckas sova 2 timmar om dygnet. Vilket leder till ett helvetes mående och humör. Jag har medicinerats mot detta och har testat allt från propavan till halcion (ett bland de starkaste sömnpreparaten som är väldigt svåra att få utskrivet och inte alls syns till på svarta marknaden) men det allra mest effektivaste, och det jag haft i säkert 7 år nu är 2 st imovane 7,5 till natten. Det har funkat bra, jag sover mina 6 timmar och jag klarar av vardagen.

TILLS NU! Läkarbyte är ett rent jävla helvete, den här läkaren är då emot benzon, allt som har med benzo att göra, alla benzobesläktade mediciner! Jag har nu blivit av med min imovane och jag har istället då fått annan skit som inte funkar, har testat det mesta, tro mig. Men det är bara imovane som funkar (alternativt stilnoct, fungerar nästan lika bra).

I staden där jag bor syns imovane inte längre till på svartamarknaden, inte heller stilnoct.
Vad gör jag? Jag har aldrig funnit en nätshop med insomnia.
Jag kommer inte få tillbaka min medicin och jag är fast med den här läkaren.
Någon som har tips på internetshop? Lr vet vart detta finns att få tag i?
Mår så himla dåligt och folk ikring far så illa av mitt humör och mitt mående, detta är fullkomligt hopplöst att inte få sova.
Är man verkligen fast med en läkare? man kan väl byta om man inte trivs eller anser sig få rätt behandling?

Svenska sjukvården är idiotisk och inhuman, det insåg jag för något år sen och har sedan dess självmedicinerat mot ångest och sömnproblem för att inte sitta som en hundvalp och tigga piller varje månad av en överlägsen självgod läkare.
Citera
2013-03-12, 21:21
Medlem
T-101s avatar
Stilnoct duger mest bara till om du har svårt att somna och allternativt kan du tömma en karta stilnoct som tilltugg till drickandet på den stora festen om du vill slocka nånstans å plötligt bli väkt av en fet stenhård jävla 40-centimeters negerkuk våldsknullar ditt anus i skogsdunge någonstans i sverige (om du har tur)

Zopiklon däremot är mys-medel, man tar en innan man drar till stan och känner sig skön hela jävla dagen....

Stilnoct går ju fan ur kroppen fortare än man hinner stoppa tillbaka kartan i paketet igen.
Citera
2013-03-12, 22:10
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-101
Stilnoct duger mest bara till om du har svårt att somna och allternativt kan du tömma en karta stilnoct som tilltugg till drickandet på den stora festen om du vill slocka nånstans å plötligt bli väkt av en fet stenhård jävla 40-centimeters negerkuk våldsknullar ditt anus i skogsdunge någonstans i sverige (om du har tur)

Zopiklon däremot är mys-medel, man tar en innan man drar till stan och känner sig skön hela jävla dagen....

Stilnoct går ju fan ur kroppen fortare än man hinner stoppa tillbaka kartan i paketet igen.
Håller med, stilnoct har jag tagit 2 gånger i mitt liv och aldrig mer inte ens för sömn ska jag använda skräpet..

Zopiklon ligger högt upp bland favoriterna men för tillfället använder jag det Bara för sömn då toleransen ökar så jävligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in