Sedan tidiga tonåren har jag haft grava sömnproblem vilket leder till att jag på sin allra högsta höjd (om jag har tur) lyckas sova 2 timmar om dygnet. Vilket leder till ett helvetes mående och humör. Jag har medicinerats mot detta och har testat allt från propavan till halcion (ett bland de starkaste sömnpreparaten som är väldigt svåra att få utskrivet och inte alls syns till på svarta marknaden) men det allra mest effektivaste, och det jag haft i säkert 7 år nu är 2 st imovane 7,5 till natten. Det har funkat bra, jag sover mina 6 timmar och jag klarar av vardagen.
TILLS NU! Läkarbyte är ett rent jävla helvete, den här läkaren är då emot benzon, allt som har med benzo att göra, alla benzobesläktade mediciner! Jag har nu blivit av med min imovane och jag har istället då fått annan skit som inte funkar, har testat det mesta, tro mig. Men det är bara imovane som funkar (alternativt stilnoct, fungerar nästan lika bra).
I staden där jag bor syns imovane inte längre till på svartamarknaden, inte heller stilnoct.
Vad gör jag? Jag har aldrig funnit en nätshop med insomnia.
Jag kommer inte få tillbaka min medicin och jag är fast med den här läkaren.
Någon som har tips på internetshop? Lr vet vart detta finns att få tag i?
Mår så himla dåligt och folk ikring far så illa av mitt humör och mitt mående, detta är fullkomligt hopplöst att inte få sova.