Citat:
Ursprungligen postat av JJ233
Fint att höra. Ställer lite frågor. Hur mycket använde du dig utav? Varför är det bättre att köra innan än efter? Har du provat att dricka på bensodiazepiner någon gång?
1. Jag åt 15 mg zopikon ca: 1 timme innan jag började dricka
2. Jag läste att det ska reducera minnesluckor och göra ruset lättare att hantera, har dock ingen källa på det eller något att jämföra med då jag bara gjort det i den ordningen.
3. Jag har druckit mindre mängder när jag ätit Xanor, men det är inget jag personligen rekomenderar, man har ju läst diverse skräck historier om det här, bland annat i Rusrapports tråden här på FB
Citat:
Ursprungligen postat av fuck-this-shit
Måste bara säga att zopiklon är den bästa benzo som finns! Det är den enda benzo jag faktiskt känner av, dock kan inte jag flumma på benzo för jag känner inte ett skit. Jag äter och har ätit många benzo men dem ger minimal effekt på mig, men zopiklon den har jag som insomningstablett och den fungerar utmärkt! Den bästa tablett jag fått utskrivet, dock "flummar" jag inte på dem, förstår inte hur man kan göra det på benzo
Håller med om att Zopikon är en bra medicin, är dock ingen "benzo" det är en Z-analog. Väldigt nära besläktade med bensodiazepiner. Jag äter också denna mirakelmedicin för insomning men har märk av ett behagligt rus av dem om jag håller mig vaken. Dock så utvecklar man snabbt tolerans emot dessa och högre doser krävs senare för att uppnå önskad effekt, precis som med bensodiazepiner.
MVH