2009-01-27, 23:36
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
hur kan "ruset" skiljja sig så jefla mycket? tog nyss sen noctare, är ju sjukt pigg, funkar inte skiten som den ska?

Det beror på hur du tolkar att dom skall fungera. Insomningstabletter gör en inte trött, men dom hjälper till med insomningen.
Citera
2009-01-27, 23:57
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Det beror på hur du tolkar att dom skall fungera. Insomningstabletter gör en inte trött, men dom hjälper till med insomningen.

tänkte mer på Imovane och Stilnoct, man får ju hallicunationer (stavning) (weird ord) på stilnoct, blir jävligt uppåt och snackar med blommor, men med imovane blir man jävligt laid-back och mysig..
Citera
2009-01-28, 00:00
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
tänkte mer på Imovane och Stilnoct, man får ju hallicunationer (stavning) (weird ord) på stilnoct, blir jävligt uppåt och snackar med blommor, men med imovane blir man jävligt laid-back och mysig..

Ja, jag håller med dig. Zopiklon har alltid och kommer alltid att vara mina favorittabletter. Jag har och har haft tyngre saker utskrivet. Men jag har aldrig fått Zopiklonkänslan av något annat. Zolpidem är nästan lika trevligt men omöjligt att dosera.
Citera
2009-01-28, 00:13
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ja, jag håller med dig. Zopiklon har alltid och kommer alltid att vara mina favorittabletter. Jag har och har haft tyngre saker utskrivet. Men jag har aldrig fått Zopiklonkänslan av något annat. Zolpidem är nästan lika trevligt men omöjligt att dosera.

Oj, är det så pass? Trodde tyngre saker som det riktiga benzot va mysigare, ännu mysigare än zopiklonet..

Häromdagen så hade jag inget ork att dra till frisören, hade haft en degig dag i skolan. Drack jävligt mycket kaffe (tyckte jag, som nästan aldrig dricker kaffe och tar koffeinpiller istället) och tog en 10a noctare, (har inte hunnit bygga upp tolerans för dem). Det resulterade i en jävla massa skoj med frisören, receptionisterna lite här och var (började visst handla en massa kläder också, riktigt fina plagg dessutom ).. kändes lite som en konstgjord fylla på 1½ timma.
Citera
2009-01-28, 00:40
Medlem
ClosingTimes avatar
Zolpidem är helt enkelt alldeles för gott. I morgon får jag en batch som jag hoppas ska räcka ett par veckor, men känner jag mig själv rätt är de slut innan helgen.
Citera
2009-01-28, 00:44
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClosingTime
Zolpidem är helt enkelt alldeles för gott. I morgon får jag en batch som jag hoppas ska räcka ett par veckor, men känner jag mig själv rätt är de slut innan helgen.

Zolpidem 30 st ca 1-3 dagar. Jag bytte till Zopiklon av den anledningen. Personligen så kan jag inte hantera Zolpidem. Zopiklon fungerar däremot utmärkt och det samma gäller Xanor och Flunitrazepam och allt annat som jag har fått utskrivet. But there is something about that Zolpidem.
Citera
2009-01-28, 00:53
Medlem
ClosingTimes avatar
Citat:
Zolpidem 30 st ca 1-3 dagar. Jag bytte till Zopiklon av den anledningen. Personligen så kan jag inte hantera Zolpidem. Zopiklon fungerar däremot utmärkt och det samma gäller Xanor och Flunitrazepam och allt annat som jag har fått utskrivet. But there is something about that Zolpidem.

Ja, 10-30 per kväll är normalförbrukning för mig också, tyvärr. Som tur är får jag 100-pack numera så målet brukar vara att de ska räcka minst en vecka. Tyvärr gör de sällan det.

Man kanske skulle prova Zopiklon istället.
Citera
2009-01-28, 00:58
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ja, 10-30 per kväll är normalförbrukning för mig också, tyvärr. Som tur är får jag 100-pack numera så målet brukar vara att de ska räcka minst en vecka. Tyvärr gör de sällan det.

Man kanske skulle prova Zopiklon istället.

Gör det. Det är alltid lika underbart när man tror att man har tagit 1-2 Stilnoct för att sedan vakna upp nästa morgon och upptäcka att man har tagit hela paketet. Sedan börjar telefonen att ringa och folk undrar vad fan man höll på med kvällen innan...
Citera
2009-01-28, 01:06
Medlem
ClosingTimes avatar
Citat:
Gör det. Det är alltid lika underbart när man tror att man har tagit 1-2 Stilnoct för att sedan vakna upp nästa morgon och upptäcka att man har tagit hela paketet. Sedan börjar telefonen att ringa och folk undrar vad fan man höll på med kvällen innan...

Haha, jag känner igen det där alltför väl. Ofta står smörpaketet framme tillsammans med en öppnad limppåse och en snedskuren ostbit på köksbordet på morgonen också.

Det läskiga är ju att minnet är helt utraderat. Det går för allt i världen inte att minnas ett jota när man passerat ett halvdussin på väg uppåt. Efter en rejäl fylla går det oftast att rekonstruera ett troligt händelseförlopp med hjälp av fragmentariska minnen men med zolpidem är det verkligen becksvart. I alla fall för mig.

Jag tror jag ska testa Zopiklon, om inte annat så i alla fall för att ha gjort det.
Citera
2009-01-28, 01:10
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Haha, jag känner igen det där alltför väl. Ofta står smörpaketet framme tillsammans med en öppnad limppåse och en snedskuren ostbit på köksbordet på morgonen också.

Det läskiga är ju att minnet är helt utraderat. Det går för allt i världen inte att minnas ett jota när man passerat ett halvdussin på väg uppåt. Efter en rejäl fylla går det oftast att rekonstruera ett troligt händelseförlopp med hjälp av fragmentariska minnen men med zolpidem är det verkligen becksvart. I alla fall för mig.

Jag tror jag ska testa Zopiklon, om inte annat så i alla fall för att ha gjort det.

Du lär inte bli besviken på Zopiklonet, kan jag garantera dig
Citera
2009-01-28, 15:44
Medlem
ManMannens avatar
Jävla skitpiller. Efter en incident häromdagen så lovade jag mig själv att inte flumma på dom här mer hemma, men nej... Kommer inte ihåg någonting ifrån gårdagen, men den tomma kartan, bunken med chokladgegg och clementinen i frysen vittnar om motsatsen. Jag som bara ville sova.

Nu är dom små lockande liven lyckligtvis slut i alla fall.
Citera
2009-01-29, 20:29
Medlem
Eldkvarns avatar
Jag har länge funderat på var han bor, denna tomte som kokar ihop denna zolpidembrygd som han sedan spiller ut till sina små nissar som har i uppdrag att tillverka tabletter åt honom.

Hur han har kommit i kontakt med det svenska Apoteket och företagen som tillverkar åt det, och lyckats saluföra dessa tabletter är nånting vi kanske aldrig kommer få reda på.

*När jag tänker dessa ord, är det Ernst-Hugo Järegårds röst jag hör*

50mg rektalt, sen låses godispåsen in för denna gången...

...och ja, nyckeln är också gömd. Hur är det med Closing time? Varför hänger vi inte? Slå en pingla när du ser detta.
Senast redigerad av Eldkvarn 2009-01-29 kl. 20:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in