2013-05-11, 12:07
Bannlyst
Fick en 100 burk utskrivet, passade på att välja stilnoct då jag hört så mycket om dom.

Det man hört låter ju för bra för att vara sant men det stämmer ta mig fan. Har fått höra om flera sjuka grejer jag gjort som jag inte har ett minne av dagen efter. Fattar inte hur noct dräper minnet mer än 6-10mg xanax alltså.
Citera
2013-05-11, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chords.
Fick en 100 burk utskrivet, passade på att välja stilnoct då jag hört så mycket om dom.

Det man hört låter ju för bra för att vara sant men det stämmer ta mig fan. Har fått höra om flera sjuka grejer jag gjort som jag inte har ett minne av dagen efter. Fattar inte hur noct dräper minnet mer än 6-10mg xanax alltså.
Det är Z-analoger vettu. Frågan jag har är hur mycket Zolpidem du jämför 6-10mg alprazolam med<+?
Chjuuka grejer! Impulskontrollen på Z-analoger är lättare att poppa bort än på benso, det positiva med z-analoger är att det inte syns i piss, så när man är dum i huvudet och torskar så syns det inte i UP.
Citera
2013-05-11, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Det är Z-analoger vettu. Frågan jag har är hur mycket Zolpidem du jämför 6-10mg alprazolam med<+?
Chjuuka grejer! Impulskontrollen på Z-analoger är lättare att poppa bort än på benso, det positiva med z-analoger är att det inte syns i piss, så när man är dum i huvudet och torskar så syns det inte i UP.

Minnes förlusten och blackouten jag får på 30-40mg stess är myyycket värre än vad jag får på 6-10g xanax. Utan tvekan...

Något jag har tänk på det senaste, vissa kvällar jag jag tagit dubbla min vanliga dos och varit vaken, dvs 40mg och jag har varken känt eller märkt ett skit. Sen har det hänt ibland på 30mg och att man ligger vaken i sängen utan mening så får man höra dagen efter att man hade sagt att man ser folk bland buskarna och man minns inte ett enda skit, vafan liksom haha.
Citera
2013-05-12, 10:42
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolina.GBG
Någon som vet hur man får tag i omovane?

1-3 läkarbesök, insomningsproblem helst kombinerat med för tidigt eller flera uppvaknanden.

Det skadar nog inte heller att tala sanning och ge ett trevligt intryck.

Annars är det väl shopping på nätet eller mjölka vänner som gäller.
Senast redigerad av unleash82 2013-05-12 kl. 10:47.
Citera
2013-05-12, 11:06
Medlem
Jo men nu vill min läkare att jag skall sluta med dem. Så fram till augusti har jag fått utskrivet, typ 2 st 5 mg/v. Jobbar oregelbundna tider och har alltid haft problem med sömnen så jag förstår inte riktigt läkarens tänk. Shopparna på nätet säljer ju dem till svinaktiga priser. Men visst det är ett alternativ i alla fall.
Tack!
Citera
2013-05-12, 13:17
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolina.GBG
Jo men nu vill min läkare att jag skall sluta med dem. Så fram till augusti har jag fått utskrivet, typ 2 st 5 mg/v. Jobbar oregelbundna tider och har alltid haft problem med sömnen så jag förstår inte riktigt läkarens tänk. Shopparna på nätet säljer ju dem till svinaktiga priser. Men visst det är ett alternativ i alla fall.
Tack!
Ja de vill alltid sätta ut läkemedlen särskilt nu när Socialstyrelsen kommit med nya strängare direktiv. Det är så löjligt med tanke på din dosering som över huvud taget inte innebär någon risk. Här väger nyttan avsevärt tyngre än riskerna. Varför ska man behöva få sämre livskvalitet utan någon verklig anledning?
Citera
2013-05-15, 16:27
Medlem
Mellanbarnets avatar
Kan man snorta Zolpidem?
Man malar det fint i en mortel sen drar skiten.
Nån som prövat?
Citera
2013-05-15, 17:00
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbarnet
Kan man snorta Zolpidem?
Nån som prövat?
Det går nog men tycker det mest låter som slöseri.
Citera
2013-05-15, 20:18
Medlem
Citat:
Kan man snorta Zolpidem?
Nån som prövat?
Haha, det var det galnaste jag läst. Du måste prova och meddela hur det var! Du kan också röka det i en spliff eller ta det intravenöst.
Citera
2013-05-15, 22:58
Medlem
Citat:
Kan man snorta Zolpidem?
Nån som prövat?
Ja-a! Snorta går utmärkt, tydligare påslag och pluspoäng för pundigheten. Börja med en halv och jobba dig framåt, fridens liljor.

Ha't,
Citera
2013-05-16, 02:34
Medlem
Mellanbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Haha, det var det galnaste jag läst. Du måste prova och meddela hur det var! Du kan också röka det i en spliff eller ta det intravenöst.

Röka skiten? lmfao..
Ah just det, sitta och sjuta Zolpidem känns ju inte allt pundigt.

Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Ja-a! Snorta går utmärkt, tydligare påslag och pluspoäng för pundigheten. Börja med en halv och jobba dig framåt, fridens liljor.

Ska fan pröva nån dag
Måste ju gå ut snabbare in i blodet om inte annat.
Sen ett glas Whiskey på det så sover man nog gott.
Citera
2013-05-16, 02:54
Medlem
sandra92s avatar
Hur ska man gå tillväga för att få imovane/stilnoct utskrivet av läkare? Eller annan stark medicin. Har riktigt svåra sömnproblem och kan gå i 2 dygn utan att sova pga sån jädra ångest, eller så vaknar jag upp flera gånger per natt och kanske får 4h sömn. Vet inte hur många läkarbesök jag gjort utan att ens få en vid behovs medicin. Tog 2 besök innan jag fick skit propavan, och nu sist fick jag mirtazapin. Verkar ju även helt hopplöst med att hitta något på nätet. Hjälp, någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in