2012-06-16, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bampus90
Någon som vet nåt ställe man kan få tag på zopi/zolpi?
Om ni inte vill outa nån sida lr nåt typ får ni ju gärna pm-tipsa =)

Jag har beställt via Euwebdoctor.com där man först måste snacka med en Polsk läkare, på Engelska, men det gick smärtfritt och var inga problem. Då får man det skickat eller recept att lösa ut i Sverige.
Men du får bara lösa ut små mängder, 30 dagars dosering om du bara skaffar receptet.

Har bara haft webcam mötet ännu och inte sett några piller, men det skall komma i mitten av nästa vecka säger dom. Hoppas det. Hade mötet i Onsdags.
Citera
2012-06-16, 05:43
Medlem
So let lets all brin som lovelt substance and meed up, zopkilon, afffe, buds, heroein vateave make you tick E woould be nicel Nelts all e´gét gogether fo a late fies in the woodsl Anyone up fot it"?"?"?
Citera
2012-06-16, 11:06
Medlem
20120606s avatar
Har en fråga. Fabriceras Imovane som två olika mediciner med liknande effekt? Jag menar, finns det ett varumärke som heter Imovane och ett som kort och gott heter Zopiklon? Jag fick först en tablett som jag tror var Zopiklon (metallisk smak i munnen och rund till formatet), senare fick jag en tablett som var mer avlång, med en skåra och den skulle också vara Zopiklon.
Citera
2012-06-16, 18:45
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20120606
Har en fråga. Fabriceras Imovane som två olika mediciner med liknande effekt? Jag menar, finns det ett varumärke som heter Imovane och ett som kort och gott heter Zopiklon? Jag fick först en tablett som jag tror var Zopiklon (metallisk smak i munnen och rund till formatet), senare fick jag en tablett som var mer avlång, med en skåra och den skulle också vara Zopiklon.

Ja imovane finns både under namnen imovane och zopiklon. Zopiklon är ju det verksamma ämnet så det är ingen skillnad alls.
Och det var samma sak du fick båda gångerna, i olika doser bara. Den runda är 5mg och den avlånga med brytskåran är 7,5mg
Citera
2012-06-16, 19:10
Medlem
suqas avatar
Har käkat 5 och en halv zopiklon 7.5mg, druckit fyra öl och rökt ett par jointar gräs.

Jag måste säga att imovane inte går att jämföra med stilnoct i "fucka ur effekt" för på imovane tappar jag inte kontrollen helt. Jag känner inte längre den äckliga metallsmaken heller som jag alltid led av förut, vilket är klart positivt. Imovane är fan helt OK ändå, på stilnoct kan jag inte bete mig alls.

Aaaah, man blir rätt väck på denna kombination alltså. Det enda som saknas och som skulle göra det optimalt är en opiod, men det är fan tillräckligt nice ändå!

Citat:
Ursprungligen postat av Ekvitt
förstår inte hur folk kan flumma på Imovane det är ju en insomningstablett
jag somnar direkt av en eller en halv tablett men vaknar igen på nätterna

så på senaste tiden har jag inte ätit den utan askarna har samlats på hög

ska nog prova propavane iställer , hört att man sover tungt och lugnt av den medicinen.
Min erfarenhet av preparat som theralen och propavan är att dem gör dig seg, men det i sig behöver inte underlätta själva insomnandet. Dem gör däremot så att du sover hela natten.

En vanlig bieffekt av dem är att tröttheten hänger kvar även efter att man klivit upp och hänger med långt in på dagen. Men detta går säkert att förhindra/förmildra genom att justera dosen.

Man kan kombinera propavan och imovane skulle jag tro, då har du imovanet som fixar insomningen och propavan till att slippa vakna upp under natten.
Senast redigerad av suqa 2012-06-16 kl. 19:16.
Citera
2012-06-16, 19:24
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvitt
förstår inte hur folk kan flumma på Imovane det är ju en insomningstablett
jag somnar direkt av en eller en halv tablett men vaknar igen på nätterna

så på senaste tiden har jag inte ätit den utan askarna har samlats på hög

ska nog prova propavane iställer , hört att man sover tungt och lugnt av den medicinen.
Flumma och flumma... imovane är ju dunder mot ångest under dagarna, snabb toleransökning bara.
Citera
2012-06-16, 19:29
Medlem
suqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesperq8
blanda imovane och concerta? nån som provat och vill dela upplevelsen?
Låter som en totalt onödig blandning som man bara kan komma på att göra kl. 02.00

Du käkar så klart concertan och speedar loss på det och sen när du vill sova så tar du imovane!

Finns folk som har concerta som även fått imovane utskrivet av samma läkare för att kunna somna på kvällarna.
Citera
2012-06-16, 19:30
Medlem
20120606s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Ja imovane finns både under namnen imovane och zopiklon. Zopiklon är ju det verksamma ämnet så det är ingen skillnad alls.
Och det var samma sak du fick båda gångerna, i olika doser bara. Den runda är 5mg och den avlånga med brytskåran är 7,5mg

Tack för svaret. Det var som jag trodde.
Citera
2012-06-17, 13:38
Medlem
2 st 33CL Heiniken 5,0 + 20 mg zolpidem? Borde inte vara någon fara?
Citera
2012-06-17, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denniito
Någon som vet var man kan få tag på stillisar i Sthlmsområdet?

Köp på internet av något betrott nätapotek.....
Har själv testat ett men ännu inte fått leveransen, så jag kan inte säga om dom är bra eller dåliga ännu, men allt verkar kanon.
Man får snacka med en Polsk läkare på Engelska sedan skriver han ut recept och dom skickar medicinen hem till dig.

Tänk på att välja ett nätapotek som skickar ifrån ett EU-land

Om det funkar (hade läkarmötet i onsdags) och jag får mina tabletter denna kommande veckan så skriver jag vilket nätapotek det är, om inget kommer startar jag en info om bluffen-tråd om det istället.
Citera
2012-06-17, 15:06
Medlem
Jag går på Stilnoct (zolpidem) i kombination med Lergigan (prometazinhydroklorid), absolut längsta doserna, sedan flera år och det funkar perfekt. För mig kanske jag ska tillägga, alla har ju olika problem.

Zolpidem gör att man somnar snabbt och perfekt, det är en oerhört bra medicin, och prometazin att man inte vaknar under natten. Perfekt! Var noga med att inte gå upp i dos bara. Det här är mediciner, inte några jävla knarktabletter.

Jag dömer inte andra så klart, men håller inte på med sånt, utan har bara kroniska sömnproblem.
Citera
2012-06-18, 22:08
Medlem
Hysteri90s avatar
Jag har inte ätit imovane på två till tre veckor, jag började med en, och fyllde på med ytterligare två.
Jag kände mig knappt go, ytterst lite. Sen en timma senare så fyllde jag på med 2 igen,

5st under loppet av nittio minuter. Borde jan slängt alla på en gång, eller varför blev det fel?

Svar uppskattas.

Mvh
Senast redigerad av Hysteri90 2012-06-18 kl. 22:09. Anledning: Stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in