Har käkat 5 och en halv zopiklon 7.5mg, druckit fyra öl och rökt ett par jointar gräs.
Jag måste säga att imovane inte går att jämföra med stilnoct i "fucka ur effekt" för på imovane tappar jag inte kontrollen helt. Jag känner inte längre den äckliga metallsmaken heller som jag alltid led av förut, vilket är klart positivt. Imovane är fan helt OK ändå, på stilnoct kan jag inte bete mig alls.
Aaaah, man blir rätt väck på denna kombination alltså. Det enda som saknas och som skulle göra det optimalt är en opiod, men det är fan tillräckligt nice ändå!
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvitt
förstår inte hur folk kan flumma på Imovane det är ju en insomningstablett
jag somnar direkt av en eller en halv tablett men vaknar igen på nätterna
så på senaste tiden har jag inte ätit den utan askarna har samlats på hög
ska nog prova propavane iställer , hört att man sover tungt och lugnt av den medicinen.
Min erfarenhet av preparat som theralen och propavan är att dem gör dig seg, men det i sig behöver inte underlätta själva insomnandet. Dem gör däremot så att du sover hela natten.
En vanlig bieffekt av dem är att tröttheten hänger kvar även efter att man klivit upp och hänger med långt in på dagen. Men detta går säkert att förhindra/förmildra genom att justera dosen.
Man kan kombinera propavan och imovane skulle jag tro, då har du imovanet som fixar insomningen och propavan till att slippa vakna upp under natten.