2009-01-14, 05:10
Medlem
AnotherNoOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RövSmöret
Läkaren skulle ringa 29: jan igen. Frågan är bara om jag ska ta kontakt med fanskapet innan dess,och isf när,verkar lämpligt?

om du vill ha benzo kan du ju säga att du även har problem med för tidigt uppvaknande och säg attt du har ångest, så sa jag och det funkade.. får både zopiklon och stesolid

oj, glömde svara på frågan, ring tidigare och låt heeelt förstörd! att du bara vill få sova och vara ångestfri så du kan leva ett normalt liv
Citera
2009-01-15, 00:54
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _indee
Funkade för mig iaf... Så jag fick ut mina fm1or.

Du är medveten om att man inte blir särskilt sömnig av Zopiklon?
De är ju en insomningstablett. Eller förväntade du dig att bli dyngtrött av dem?

Som han skrev så försökte han sova på dom vilket inte fungerade. Nu försöker han istället flumma på dom, vilket också misslyckas.

Misslyckat... ^^
Citera
2009-01-19, 02:35
Medlem
Buttersss avatar
Hur mycket alkohol behövs för att boosta zopiklon? sitter på en.. nja.. 8cl whisky.. och en 4 stark som inte är mina..
Citera
2009-01-20, 01:16
Medlem
Buttersss avatar
listade ut det själv visst.. sitter med en 7,5a i kroppen, en 50/50 whisky/cola + 2st stark.. umm..nä, ja.. vänta..

ok ja nu ska vi se här.. jag känner mig jävligt..tung i huvet..kan skriva rätt klart tycker jag.. fingrarna flöddrar på på tangentbordet å rättar isna engamisstag ungefär..annars mår jag förjävla bra!

läggdags snart om sängen tillåter, fast där finns ingen brud där just nu men det löser sig.. får väl ringa hit nån..

sov gott! edit: drog visst mina andra 2 stark för kanske 15-20 min sen kommer i nte ihåg sen.. lets get this party startin'
Senast redigerad av Butterss 2009-01-20 kl. 01:53.
Citera
2009-01-20, 03:53
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
listade ut det själv visst.. sitter med en 7,5a i kroppen, en 50/50 whisky/cola + 2st stark.. umm..nä, ja.. vänta..

ok ja nu ska vi se här.. jag känner mig jävligt..tung i huvet..kan skriva rätt klart tycker jag.. fingrarna flöddrar på på tangentbordet å rättar isna engamisstag ungefär..annars mår jag förjävla bra!

läggdags snart om sängen tillåter, fast där finns ingen brud där just nu men
det löser sig.. får väl ringa hit nån..

sov gott! edit: drog visst mina andra 2 stark för kanske 15-20 min sen kommer i nte ihåg sen.. lets get this party startin'

5 åt gången, 5 åt gången! Nej men allvarligt, Du ska vara så sjuuukt nöjd med din tolerans partydude...
I min skalle händer inget förrän efter sju.
Citera
2009-01-20, 03:55
Medlem
Eldkvarns avatar
5 åt gången, 5 åt gången! Nej men allvarligt, Du ska vara så sjuuukt nöjd med din tolerans partydude...
I min skalle händer inget förrän efter sju såna.
Citera
2009-01-20, 12:22
Medlem
monkfishs avatar
Någon som vet om Imovane hjälper mot Xanor AT? Sitter på en avtändning och har Imovane på Apoteket som jag inte hämtat ut, funderar starkt på om semi benzo, men orkar knappt gå till toan så dusch och buss osv, ja ni som vet hur det känns förstår vilket projekt det är att gå ut och göra grejer när man har avtänding. Så frågar här och ser om det det är värt besväret.

// monkfish on AT.
Citera
2009-01-20, 13:13
Medlem
ImmanuelFjants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monkfish
Någon som vet om Imovane hjälper mot Xanor AT? Sitter på en avtändning och har Imovane på Apoteket som jag inte hämtat ut, funderar starkt på om semi benzo, men orkar knappt gå till toan så dusch och buss osv, ja ni som vet hur det känns förstår vilket projekt det är att gå ut och göra grejer när man har avtänding. Så frågar här och ser om det det är värt besväret.

Det borde ge viss lindring då zopiklon fungerar på mer eller mindre samma sätt som bensodiazepiner.
Citera
2009-01-20, 13:13
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:

// monkfish on AT.

Det lindrar definitivt. Frågan är ju dock om det är så lyckat att ta andra droger som påverkar GABA systemet medans du har avtändning från Xanor. Fick du inte dom utskrivna? Får du ingen nertrappning?
Citera
2009-01-20, 13:30
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Det lindrar definitivt. Frågan är ju dock om det är så lyckat att ta andra droger som påverkar GABA systemet medans du har avtändning från Xanor. Fick du inte dom utskrivna? Får du ingen nertrappning?
Ja hur fasiken är det med det där? Det låter ju väldigt konstigt att min xanortolerans skulle påverkas nämnvärt om jag bärsar.
Citera
2009-01-20, 14:18
Medlem
monkfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmanuelFjant
Det borde ge viss lindring då zopiklon fungerar på mer eller mindre samma sätt som bensodiazepiner.

Jo det var typ så jag tänkte med. Dock svagare., men det kan man ju kanske redusera med ökad mängd.
Citera
2009-01-20, 14:20
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Jo det var typ så jag tänkte med. Dock svagare., men det kan man ju kanske redusera med ökad mängd.

Jag är själv rejält tillvand vid Xanor, men jag tycker fortfarande att Zopiklon ger en betydligt skönare effekt än Xanor. Och får du ingen nertrappning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in