I helvetes jävla skitstilnoct!
För det första är min psykiatriker en jävla skitgubbe och tycker att jag klarar mig på 5mg (kan ju fan inte ens söva ett spädbarn) vid behov, som får vara MAX 3 gånger i veckan vilket är totalt värdelöst. Dessutom vägrar han ändra på ordinationen fastän jag förklarar för honom att det inte funkar, men dom är ju så farliga som ni vet......
Nog för att det kan funka ibland, men jag får tröcka i mig i alla fall en 2-3 såna för att jag ska lyckas sova men ibland hjälper inte ens det... Vad beror det på? Jag har inte någon direkt tolerans eftersom jag då för att de ska räcka, inte tar det särskilt ofta. Jag har aldrig varit med om något vidare rus eller något heller. Jag blir lätt avundsjuk på dom som verkar må svingött på dem och vafan får jag trycka i mig en hel jävla karta för att det ska hända något?
Är vansinnig, främst för att den här natten var den värsta på länge. Tog två 5mg och la mig vid halv tolv. Somnade runt halv sex. Kan ju säga att det blir jävligt svårt att gå upp halv sju till jobbhelvetet då. Sen vaknade jag runt 10 av någon jävla snubbe som står och blåser löv.