2013-01-10, 21:19
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
NejemenDreijer! Vad gör du?! Åhhnejnejnej, åhhnejnejnej, tänk om du körit på nån, då skulle du inte velat sitta i bilen längre, haha
Hej
Ingen aning varför ditt rus uteblir, antagligen för att det inte uteblir utan det är bara hallisar och shit som fuckar upp dig. Varför var du ute och åkte med bilen till exempel? Jag har flyttat en lekstuga på zopiklon, trodde jag var nykter då, när jag återminns det så är jag glad att det gick bra.

Kan vara knepigt att själv 'förstå' att man är påverkad. Kan ibland känna mig helt normal och nykter och undra varför dom inte ger effekt medan man typ ligger under ett bord och tittar på små mönster som rör sig..
Citera
2013-01-10, 22:07
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilmington
Åh, fy fan. Bäst att hålla sig borta i från det då. Inte direkt värt att hamna på slutna för dom där små pillerhelvetena.

Jag var på apoteket och hämtade ut 100 st Imovane i dag och ska snart trycka in en i käften. Vad är det för skillnad på Imovane och Zolpidem? Jag åt Zolpidem förr i tiden men nu skriver de ut Imovane istället. Zolpidem är bättre va? Med bättre menar jag starkare drogeffekt.

Ja, hursomhelst...för mig funkar de här pillrerna utmärkt, tycker de är hur sköna som helst. Peace out!

Japp, kommer aldrig mer röra Stilnoct.

För mig fungerar Imovane (zopiklon) utan att jag tappar förståndet. Jag kan t.o.m "flumma" på Imovane utan att spåra ur. Men Stilnoct (zolpidem) är psykos, men inte för alla som jag tidigare sagt.

Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Detta är helt sanslöst. VARFÖR är det så här? Varför äter man tamejfan alltid upp vartenda piller man hittar? De piller man "missar" att svälja är de man tappar när man går runt som en zombie och letar andra piller.

Man sover då himla skönt på natten ändå =)

Jag vet inte varför, men det är fan inte bra, hehe...
Citera
2013-01-10, 22:44
Medlem
wilmingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Mer tryck i zolpidem men den har lägre halveringstid !
Mvh.
Okej, som jag trodde. Känner mg lite lurad nu, ska be att få något med Zolpidem i igen. Thats the real deal.
Citat:
Ursprungligen postat av jimps

För mig fungerar Imovane (zopiklon) utan att jag tappar förståndet. Jag kan t.o.m "flumma" på Imovane utan att spåra ur. Men Stilnoct (zolpidem) är psykos, men inte för alla som jag tidigare sagt.
Jag blir också skum på Stilnoct, men bara på ett positivt sätt. Börjar möblera om lägenheten efter nått konstigt mönster och tror att jag har kontakt med andar med mera. Imovane händer sånt aldrig på. Vilket jag personligen tycker är synd...
Citera
2013-01-11, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimps

Jag vet inte varför, men det är fan inte bra, hehe...

Nä det är så sjukt. Igår hade vi gömt undan en burk med tio stycken 10mg på ett bra och krångligt ställe. Sen efter vi tagit 50 mg var så dog minnet. Imorse så va burken borta...haha.

Man bara MÅSTE äta upp alla, även fast jag blir jävligt go av bara 20mg.
Citera
2013-01-11, 12:33
Medlem
hehe det blir nog en tredagars övernattning för stilnocttomten. efter att ha varit iväg å handlar så ska vi nog peta i oss några stycken
körde förresten stillisar på helt tom mage igår för första gången. daaamn it, tomten komme fort som fan
Citera
2013-01-11, 13:49
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
hehe det blir nog en tredagars övernattning för stilnocttomten. efter att ha varit iväg å handlar så ska vi nog peta i oss några stycken
körde förresten stillisar på helt tom mage igår för första gången. daaamn it, tomten komme fort som fan
avundsjuk på dig, se till att inte dosa så din resistens flyger iväg bara.. Vad gör du för doser?

Mvh.
Citera
2013-01-11, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Kan vara knepigt att själv 'förstå' att man är påverkad. Kan ibland känna mig helt normal och nykter och undra varför dom inte ger effekt medan man typ ligger under ett bord och tittar på små mönster som rör sig..
haha, jag menade att det kanske är för att INTE hallisar och shit fuckar upp honom, tvärs om än vad som förmulerades med andra ord.. Jag vet att Dreijer har en förkärlek till att ha hallisar på stilnoct
Gissar att han bara kände sig murket bensad istället för z-analogsbensad.

Mvh, Lolicon.
Citera
2013-01-11, 15:26
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
NejemenDreijer! Vad gör du?! Åhhnejnejnej, åhhnejnejnej, tänk om du körit på nån, då skulle du inte velat sitta i bilen längre, haha
Hej
Ingen aning varför ditt rus uteblir, antagligen för att det inte uteblir utan det är bara hallisar och shit som fuckar upp dig. Varför var du ute och åkte med bilen till exempel? Jag har flyttat en lekstuga på zopiklon, trodde jag var nykter då, när jag återminns det så är jag glad att det gick bra.
Haha, men det gick otroligt nog väldigt bra. Är rätt säker på att jag var nykter. Men jag vet inte. Somnade aldrig av den dosen ens.

När jag tänker efter förstår jag såklart att det var ren och skär idioti, men det jag kände mig top notch just då. I efterhand inser jag väl att jag aldrig skulle köra bil berusad öht.
Citera
2013-01-11, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
avundsjuk på dig, se till att inte dosa så din resistens flyger iväg bara.. Vad gör du för doser?

Mvh.

Jag brukar köra på 15-25 mg och då blir jag jäkligt mysig och mår kung! Men tyvärr så ränner det ju iväg den och det går åt runt 100-120mg

Men jag har faktiskt svårt att "bli van" och behöva mer för att känna rus.
En gång har jag tagit 40 mg och inte känt något.

Har du ingen tomte att vänta på ikväll då
Citera
2013-01-11, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22

Haha ja det är helt jävla sjukt. Efter ett par stillisar så satt jag och tjejen och tog kort på varann. båda två sa "jag känner knappt av det" och på korten såg vi ut som att vi var höga som hus och nästan halvt i sömn
Såg jävligt dumt ut haha
Citera
2013-01-11, 16:48
Medlem
Det är hemsk!

Nu har jag inte läst hela tråden men det jag läst stämmer...jag känner mig som en knarkare

Jag får en sån varm känsla och blir alldeles avslappnad i kroppen, får massor med energi, blir sprudlande glad och extremt sugen på att äta. Någon mer som har det problemet?
Alla projekt man sätter igång, hör av sig med sms som folk inte kan tyda och inte minns man mycket dagen efter förutom ångesten...

Jag vill sluta, speciellt nu när jag har sambo, det syns så tydligt när jag tagit en tablett och ofta blir det några stycken..

Jag tror jag behöver råd...
Citera
2013-01-11, 16:57
Medlem
Mandic!s avatar
Stilnoct är jobbiga, jag älskar Imovane!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in