Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
måste äta 150mg för att det ska bli vansinne, men då blir det ju vansinne utan ände-
Innan dom 150mg, bliir jag bara avslappnad och bensad, men just när jag ploppar den femtonde så bryter helvetet loss... ALDRIG MER.
yepp, sen om man råkar dricka något alkoholhaltigt efter bara ett par så brukade konstiga saker kunna hända också.
största misstaget jag gjorde med stil var nog just en sån grej, hade tagit 40mg men la på 30mg extra sen, och då fick jag för mig att en 50/50 cola/hembränt grogg vore nice(har ingen aning om %halten på det hembrända).
Sen möblerade jag toaletten lite mysigt med ljus,täcke,kuddar osv, och skar ca 4 jack per cm med en skalpell, bara för det var så jvla skönt att känna blodet rinna, så där inne satt jag och rökte.
Sen drog jag till en kille som bodde bredvid mig bara för att någon minsann måste bli vittne till det vackra tillstånd jag befann mig i, hade även en tjej som låg och sov under tiden jag flippade ur rejält, och hon var ju tvungen att vakna efter jag hade gått, så hon vaknade och var "Jävligt pepp på party", tills hon såg blodspår på golvet, de ledde från CDn till toaletten(spelade musik tydligen), kan bara tänka mig hur flippad den toan såg ut.
Satt hos min polare medans han drog bandage, sen kom en annan vän som tagit mycket saker när han var 16-23, i mitt tillstånd kändes det som att han var grymt arg, sen innan han gick slog han mig i huvudet.
Det som egentligen hände var att han snackade med mig en massa, och när han gick tgav han mig en puss på pannan.
Mitt första försök att hamna i sängen var att ställa mig 2 meter ifrån den, sträcka ut armarna och sedan bara falla, avstånd och andra oväsentliga saker(som fåtöljen i min fallväg) var inte några bekymmer.
Så jag bara föll raklång rätt över fåtöljen och slog mig tydligen en del, låg dock bara på golvet och skrattade åt det, tjejen fick mig i säng efter det.
Somnade rätt fort, efter den obligatoriska frågan "ehhh finns piller kvar till imorgon?".
Hade inte så hög tolerans vid det tillfället, och hade tydligen slunkit ned ytterligare 100-150mg stil vid blackouts.
Tur man har folk att återberätta sånt här för en, sorry för tripprapport förresten.