2008-12-28, 01:22
Medlem
Stilnocttomtens avatar
Jag åt 29 tior igår. Tur att inte familjen var hemma...
Citera
2008-12-28, 04:38
Medlem
Satan sig, lyckades precis somna av ett par zolpidem. Med en cigg i näven... vaknade av att det brändes på fingrarna och drog i mitt ett gäng till

VONKIS och Alpis nu får ju inte lämna mig nu
Senast redigerad av karpfan 2008-12-28 kl. 04:41.
Citera
2008-12-28, 07:17
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karpfan
Satan sig, lyckades precis somna av ett par zolpidem. Med en cigg i näven... vaknade av att det brändes på fingrarna och drog i mitt ett gäng till

VONKIS och Alpis nu får ju inte lämna mig nu
Blev det för mycket av det goda? Fan jag blir tvärtom, blir helt cp pigg; om jag inte lägger mig ner då...
Citera
2008-12-28, 08:33
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim
jag blir mer väck på imovane än stilnoct. Det är rätt skönt när man känner den beska smaken, då vet man att det börjat verka. Fast längesen jag åt det senast :/
Haha, exakt så säger jag också. "nu börjar jag faktiskt gilla smaken för då vet man att de börjar verka". Vilken skum biverkning det är btw. Menar...det spelar ju ingen roll hur man tar dom. Man får ju smaken även när man tar de rektalt. Nån som vet vad det beror på?
Bra användarnamn du har förresten!
Senast redigerad av VONKAN 2008-12-28 kl. 08:36.
Citera
2008-12-28, 11:49
Medlem
Yes, Imovane och Stilnoct (framförallt Imovane) är just nu min tillflykt från en massa shit. Funkar utmärkt som anti-ep medicin för övrigt. Jag ställer mig lätt i ledet även om man gjort en del sjuka grejer som man garvar åt idag men grät av dagen efter. Älskar annars "insikterna" man får, om hur enkelt vissa saker som annars strular till det för en är och vad man ska göra dagen efter, eller om man tagit för mycket, direkt under ruset

Fixar dock inte mer än max 2 stilnoct och kanske 3-4 Imovane utan någon tolerans.
Senast redigerad av Tridnod 2008-12-28 kl. 11:58.
Citera
2008-12-28, 15:58
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Stilnoct gav mig ruskiga hallucinationer, nojade om att det var en lönnmördare ute efter mig å lite liknande, dessutom var jag tvungen att ta 3-4x10mg stycken för att kunna somna på dem, detta då utan tolerans...

Zopiklon har jag käkat i 1½ år nu och fungerar som en väldigt svag och stabil lugnande effekt, saknar dock muskelrelaxerande å den riktigt däckande insomningseffekten. Problemet är bara att toleransen är skyhög nu så jag måste ta upp till 4-6 7,5mg-tabletter för att verkligen känna av dem. Får utskrivet 2 per natt så det slutar med att jag brukar vara vaken 1½ dygn hela tiden för att få det att gå runt och samtidigt kunna sova.
Citera
2008-12-28, 17:01
Medlem
knoxahs avatar
Ansluter mig, dessa funkade bra för mig innan jag bytte till flunisar men zopiklon/zolpidem har alltid en plats i hjärtat för mig.
Citera
2008-12-28, 17:36
Medlem
Eldkvarns avatar
måste äta 150mg för att det ska bli vansinne, men då blir det ju vansinne utan ände-

Innan dom 150mg, bliir jag bara avslappnad och bensad, men just när jag ploppar den femtonde så bryter helvetet loss... ALDRIG MER.
Citera
2008-12-28, 19:10
Medlem
Fontainebleaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
måste äta 150mg för att det ska bli vansinne, men då blir det ju vansinne utan ände-

Innan dom 150mg, bliir jag bara avslappnad och bensad, men just när jag ploppar den femtonde så bryter helvetet loss... ALDRIG MER.

yepp, sen om man råkar dricka något alkoholhaltigt efter bara ett par så brukade konstiga saker kunna hända också.
största misstaget jag gjorde med stil var nog just en sån grej, hade tagit 40mg men la på 30mg extra sen, och då fick jag för mig att en 50/50 cola/hembränt grogg vore nice(har ingen aning om %halten på det hembrända).
Sen möblerade jag toaletten lite mysigt med ljus,täcke,kuddar osv, och skar ca 4 jack per cm med en skalpell, bara för det var så jvla skönt att känna blodet rinna, så där inne satt jag och rökte.
Sen drog jag till en kille som bodde bredvid mig bara för att någon minsann måste bli vittne till det vackra tillstånd jag befann mig i, hade även en tjej som låg och sov under tiden jag flippade ur rejält, och hon var ju tvungen att vakna efter jag hade gått, så hon vaknade och var "Jävligt pepp på party", tills hon såg blodspår på golvet, de ledde från CDn till toaletten(spelade musik tydligen), kan bara tänka mig hur flippad den toan såg ut.
Satt hos min polare medans han drog bandage, sen kom en annan vän som tagit mycket saker när han var 16-23, i mitt tillstånd kändes det som att han var grymt arg, sen innan han gick slog han mig i huvudet.
Det som egentligen hände var att han snackade med mig en massa, och när han gick tgav han mig en puss på pannan.

Mitt första försök att hamna i sängen var att ställa mig 2 meter ifrån den, sträcka ut armarna och sedan bara falla, avstånd och andra oväsentliga saker(som fåtöljen i min fallväg) var inte några bekymmer.
Så jag bara föll raklång rätt över fåtöljen och slog mig tydligen en del, låg dock bara på golvet och skrattade åt det, tjejen fick mig i säng efter det.
Somnade rätt fort, efter den obligatoriska frågan "ehhh finns piller kvar till imorgon?".

Hade inte så hög tolerans vid det tillfället, och hade tydligen slunkit ned ytterligare 100-150mg stil vid blackouts.

Tur man har folk att återberätta sånt här för en, sorry för tripprapport förresten.
Citera
2008-12-28, 20:24
Medlem
Hur blir man av bara Zoplikon? Har käkat Stillar och mixat stillar me zoplikon. Men hur känns Zoppar utan nått?
Citera
2008-12-28, 21:49
Medlem
zopiklon 7.5mg

zopiclone actavis 7.5mg

de sköna me zopiklon är att den har en skön ångest dämpande effekt
som stilnoct saknar helt å hållet..

samt när man har sänkt 1liter grapefrukt juice med ett gäng zopiclone
mår man som en sultan

nu toleransen e sepe hög.. hur länge ska man avstå från att käka dem?
så att toleransen sjunker, finns de nå andra sätt att speeda på processen?
äta nå speciellt? träna? etc etc

nån som vet?
Senast redigerad av akatsuki_Obito^ 2008-12-28 kl. 21:52.
Citera
2008-12-29, 01:36
Medlem
Necrotic-Cortexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiceSoop
Hur blir man av bara Zoplikon? Har käkat Stillar och mixat stillar me zoplikon. Men hur känns Zoppar utan nått?

Jag kan bara prata från mina egna erfarenheter givetvis.

En gång så blandade jag med ett par öl, utan tolerans och fick för mig att jag skulle sova på golvet i köket. Sagt och gjort. Blev liggandes där hela natten och en av de personerna som bodde i lägenheten som inte vet om att det ibland intages lite roligare substanser undrade hur mycket jag hade druckit egentligen.

En annan gång så har jag fruktansvärda minnesluckor, men själva upplevelsen var himmelsk. Intog då en hel del zopiklon utan tillbehör med en kvinnlig bekant, och hon hade tidigare sagt att man blev snuskig av zopiklon, och det kan jag efter de korta sekvenser jag minns hålla med om. Skämms inte över nått dock, det ska man aldrig göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in