2012-05-11, 16:10
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
Kunde ju löst det i folkpiss,det är ju som vatten. Nej jag löste i gammal hederlig h20,krossade pillrerna innan så dom låste sig snabbt.
Jag ska nog testa att lösa med starksprit. Då borde effekten bli ännu bättre!
Citera
2012-05-11, 16:12
Medlem
Citat:
Vad jag läst mig till är att stilnoct är mera potent om du vill sova. Men du verkar ha bensotolerans så jag rekomderar en rövpanna på att börja med 2st 7.5mg imovane och en boost med alkohol!
Håller med, stilnoct är betydligt lättare att somna på om man tar dem och lägger sig direkt.
Och imovane rövpanna slår på säkert 3x så mycket än vad det gör än att ta samma dos oralt, rövpanna imovane är det bästa sättet för intag.

Mvh.
Citera
2012-05-11, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Jag ska nog testa att lösa med starksprit. Då borde effekten bli ännu bättre!
Ska du ta imovane rövpanna och lösa i sprit är inget jag rek. då alkohol inte slår på bättre analt, så drick spriten istället.

Tagit stora doser och rövpannat imovane en lång tid, och det bästa jag anser är att skala imovanen med en kniv så ytan försvinner sedan krossa och lösa upp i vatten och skaka pumpen så löser dem sig..

Om man inte orkar skala dem så är brukar jag dela imovanen i 4 bitar med en kniv sedan lägga i dem i pumpen och dra upp väldigt väldigt varmt vatten och skaka pumpen.

Mvh.
Citera
2012-05-11, 16:24
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgt.highway
Jag har använt zopiklon som ångestdämpande dagtid ett bra tag, men nuförtiden behöver jag 7-8 st 7,5mg för att få samma effekt som jag tidigare fick av 1-2. Går det att få ner toleransen på något sätt? Bara ta uppehåll ett tag, hur länge isf?

En månad minst.
Citera
2012-05-11, 16:40
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Vad jag läst mig till är att stilnoct är mera potent om du vill sova. Men du verkar ha bensotolerans så jag rekomderar en rövpanna på att börja med 2st 7.5mg imovane och en boost med alkohol!
Får bli en rövpanna med 2st Imovane + någon Stesolid sedan dricker jag två bira till detta Det lär väl funka ok för en chillkväll?

Så det är alltså rövpanna som gäller på Imovane?
Citera
2012-05-11, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Får bli en rövpanna med 2st Imovane + någon Stesolid sedan dricker jag två bira till detta Det lär väl funka ok för en chillkväll?

Låter som en schysst kväll!

Ja, rövpanna är det som fungerar mest effektivt. Testat oralt, IV, röka, nasalt och rövpanna på imovane och jag föredrar absolut rövpannan. Betydligt mer dospotent på det viset.

Mvh.
Citera
2012-05-11, 17:10
Medlem
Marlboromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama

Men du hade 5mg va? Jag drog innan 45mg imovane i rövpanna och 15mg stess och då hade jag tagit 100mg 6-apb vid 5 snåret imorse och nu har jag druckit 6 st 5.7% 33cl öl och mår som en prins. Så du kan noga öka imovan doseringen eller ta en extra bira.
Citera
2012-05-11, 18:50
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Men du hade 5mg va? Jag drog innan 45mg imovane i rövpanna och 15mg stess och då hade jag tagit 100mg 6-apb vid 5 snåret imorse och nu har jag druckit 6 st 5.7% 33cl öl och mår som en prins. Så du kan noga öka imovan doseringen eller ta en extra bira.
Yes, dricker lite pripps blå på flaska nu, fin fint när jag är uppe i 3-4 bira tänkte jag köra upp lösningen. Är jag inte nöjd fyller jag på. Får se hur det går.
Senast redigerad av Psychorama 2012-05-11 kl. 19:21.
Citera
2012-05-11, 20:20
Medlem
Marlboromans avatar
Låter som en bra plan du kommer garanerat ha en soft kväll, ha det gött mannen och må väl
Citera
2012-05-11, 20:59
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Låter som en bra plan du kommer garanerat ha en soft kväll, ha det gött mannen och må väl
Tack Marlboromannen! För ca en kvart sedan tog jag 15mg Imovane (Meda) rektalt och en 10 diazepam i rektum Notera att det är första gången jag tar en Z-analog på 1-2 år. Svalde även en 5mg:are Imovane med sista ölen. Har svept 4 stark öl till. Mår redan rätt ok, men misstänker att det "slår på" snart Har mer öl + imovane + 4 andra benzo sorter ifall jag inte blir helnöjd hehe. Men det är lugnt.. Jag spårar inte. Men man ska aldrig säga aldrig!

Ha det soft ikväll flashback! Nu är de flumm time (har även lite spice, men tror det är en dum idé, räcker med det jag redan förtärt )

Mvh! Må väl du med Marlboroman

Edit: Är smart nog att inte fortsätta fylla på med Immovanen "för man inte känner sig benzad" det problemet verkar många ha. Tycker det finns en limit, sen äre bara waste pga minnesluckor och andra "smartheter" man lyckas åstakomma under en sk "blackout" Jag har självkontroll Men öl blir det isåfall.. Lite mycket snack men shooo och ha det gött alla!

Edit2: Går med i fancluben! Gillart, bästa sen horse!!! (ironi)
Senast redigerad av Psychorama 2012-05-11 kl. 21:13.
Citera
2012-05-11, 21:20
Medlem
Jag har tagit immovane ca 1-2/dag i kanske 2 år och det funkar bra....ska börja med stilnoct nu istället hoppas dom funkar minst lika bra.
Citera
2012-05-11, 21:36
Medlem
Psychoramas avatar
Finns det en Imovane-tomte btw? Stilnoct-tomten är ju rätt ökänd liksom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in