2012-11-30, 03:06
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexkiing
kan man röka zopliklon och få bra effekt?

Ingen mening o röka Imovane, oralt eller rektalt är det som gäller för bäst effekt, kör en rövpanna.
Citera
2012-11-30, 04:57
Medlem
helt otroligt, idioter som tar sömnmedel för nöjes skull, ni äcklar mig. stilnoct / zopiklon för den delen... jag hade valt canabis om inte toppisar, alla dagar i veckan.
Citera
2012-11-30, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krantzie
helt otroligt, idioter som tar sömnmedel för nöjes skull, ni äcklar mig. stilnoct / zopiklon för den delen... jag hade valt canabis om inte toppisar, alla dagar i veckan.

Varje gång jag röker på så saknar jag Stilnocts betydligt starkare effekt. Smaken är, som de säger, som baken.
Citera
2012-12-01, 03:56
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ingen mening o röka Imovane, oralt eller rektalt är det som gäller för bäst effekt, kör en rövpanna.
MÅste bara fråga, för att du är en sköning är du tjej eller kille, tänkte på avataren??

Sen ska jag dela med mig av dagens händelse. Jag poppade 30mg stilnoct +3 citodon, och en hyfsad mängd alkohol, och jag har gift mig med min gitarr Vi stod i kyrkan, (mitt sovrum) och jag kysste gitarren, så nuär det vi. Den berömda tomten var vigselförrättare. rolig medicin om man håller sig hemma, annars farlig
Citera
2012-12-01, 03:58
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krantzie
Men du, visste du att alla reagerar olika?? Vissa blir fuckade på röka, men sköna på stilnoct.
Citera
2012-12-01, 14:38
Medlem
MegabiffeN^s avatar
Vad är det för skillnad på stilnoct och zopiklon ?
Citera
2012-12-01, 14:54
Medlem
Keff000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegabiffeN^
Vad är det för skillnad på stilnoct och zopiklon ?

Detverksamma medlet i stilnoct är zolpidem. Enligt min erfarenhet verkar zolpidem snabbare,intensivare och betydligt kortvarigare. Trots detta är iaf jag mindre utvilad efter användning av zolpidem. Zopiclone är mer smygande och ger en skönare mer kontrollerat rus. Är dock nybörjare på området.
Citera
2012-12-01, 16:17
Medlem
MegabiffeN^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keff000
Detverksamma medlet i stilnoct är zolpidem. Enligt min erfarenhet verkar zolpidem snabbare,intensivare och betydligt kortvarigare. Trots detta är iaf jag mindre utvilad efter användning av zolpidem. Zopiclone är mer smygande och ger en skönare mer kontrollerat rus. Är dock nybörjare på området.

Jag har tyvärr aldrig testat stilnoct/zolpidem.. går det ens att få tag på?
Citera
2012-12-01, 16:21
Medlem
Keff000s avatar
Citat:
Jag har tyvärr aldrig testat stilnoct/zolpidem.. går det ens att få tag på?

Går du till en läkare med uttalade insomningsproblem borde det inte vara något problem. Det var det inte för mig iaf.
Citera
2012-12-01, 17:18
Medlem
MegabiffeN^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keff000
Går du till en läkare med uttalade insomningsproblem borde det inte vara något problem. Det var det inte för mig iaf.

Ett besök hos en läkare och så har man ett recept? Är dem inte mycket restriktiva med sådana preparat?
Citera
2012-12-01, 17:44
Medlem
M_Wittmanns avatar
Citat:
Ett besök hos en läkare och så har man ett recept? Är dem inte mycket restriktiva med sådana preparat?

Nej. Sömnmedel som Imovane och Stilnoct skiljer sig en hel del från äldre generationers sömnmedel. De är inte lika starkt beroendeframkallande. Det går i princip inte att ta livet av sig med dem. De ger inte heller någon större ruseffekt om man tar större mängder (obs! Om du inte blandar med alkohol för då blir du HELT jävla cp och får feta minnesluckor).

Eftersom sömnmedel som Imovane och Stilnoct är så olämpliga för självmord och missbruk, så är läkarna inte så väldigt restriktiva med dem.

Därmed inte sagt att Imovane och Stilnoct inte är potenta. De är tvärtom väldigt kraftfulla sömnmedel.
Citera
2012-12-01, 17:53
Medlem
MegabiffeN^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_Wittmann
Nej. Sömnmedel som Imovane och Stilnoct skiljer sig en hel del från äldre generationers sömnmedel. De är inte lika starkt beroendeframkallande. Det går i princip inte att ta livet av sig med dem. De ger inte heller någon större ruseffekt om man tar större mängder (obs! Om du inte blandar med alkohol för då blir du HELT jävla cp och får feta minnesluckor).

Eftersom sömnmedel som Imovane och Stilnoct är så olämpliga för självmord och missbruk, så är läkarna inte så väldigt restriktiva med dem.

Därmed inte sagt att Imovane och Stilnoct inte är potenta. De är tvärtom väldigt kraftfulla sömnmedel.

Men stilnoct kan man väl bli jävligt flöddrad av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in