2012-10-11, 22:14
har ca. fem minuter på mig att bestämma mig för att gå ut och hemta karta (10x7.5) nr 3. all in favour!
Citera
2012-10-11, 22:18
Helvete, jag går till cykeln och plockar ur kartan under sandeln.
Citera
2012-10-12, 11:01
Medlem
Jag hittade några Zopiklon Pilum 7.5 mg:are i skafferiet, hur många ska jag ta för att bli lite skön på de?

Edit: Tagit stilnoct en gång i mitt liv så jag är helt färsk när det gäller sånt här.
Senast redigerad av Janitori 2012-10-12 kl. 11:20.
Citera
2012-10-12, 21:21
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Jag hittade några Zopiklon Pilum 7.5 mg:are i skafferiet, hur många ska jag ta för att bli lite skön på de?

Edit: Tagit stilnoct en gång i mitt liv så jag är helt färsk när det gäller sånt här.
2-3 stycken typ
Citera
2012-10-13, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Käkade 20mg imovane igår natt, fick väldig svag effekt och ett "vill ha mer begär". Måste försöka att inte ta något på 1-2 veckor för att sänka toleransen. Minns dom goda tiderna då 15mg gjorde mig helväck och jag somnade skönt.

Minns första gången (på den tiden jag "aldrig skulle stoppa i mig ett piller, knappt alvedon" och jag fick en 5mg stilnoct och blev helt väck på den och hade världens bästa sex med ett knull som sa att jag skulle ta det för hon ville sova men jag kunde inte och orkade inte ha tven på medans hon skulle försöka få sig sömn innan jobbet... Blev sisådär 30 min sömn innan vi hade knullat klart i 2 timmar och käkat upp en karta.
Citera
2012-10-13, 13:45
Perkele, vilken sjuk jävla resa! 30x7.5 zopiklon på två dygn, plus två sexpack folköl (jag skrev visst 15 st, men det var en överskattning under ruset). Jag har fläckvisa minnen (spyr på golvet, letar tabletter, stöter på exets vännina på facebook), men det mesta av dessa två dygn är helt väck. Metallsmaken i munnen har precis gått bort så jag antar att det mesta har pissats ut vid det här laget. Väntade mig en galen AT men jag har 10 mg stesolid / dygn och det verkar faktiskt ha hjälpt. Jag drog en hel ask på en dag för några år sen och då såg jag maskar överallt två dagar efteråt när skiten hade lämnat systemet.
Citera
2012-10-13, 17:11
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Perkele, vilken sjuk jävla resa! 30x7.5 zopiklon på två dygn, plus två sexpack folköl (jag skrev visst 15 st, men det var en överskattning under ruset). Jag har fläckvisa minnen (spyr på golvet, letar tabletter, stöter på exets vännina på facebook), men det mesta av dessa två dygn är helt väck. Metallsmaken i munnen har precis gått bort så jag antar att det mesta har pissats ut vid det här laget. Väntade mig en galen AT men jag har 10 mg stesolid / dygn och det verkar faktiskt ha hjälpt. Jag drog en hel ask på en dag för några år sen och då såg jag maskar överallt två dagar efteråt när skiten hade lämnat systemet.

Jag har suttit och väntat på en update sedan ditt förra inlägg om cykelsadeln. Spännande
Citera
2012-10-14, 16:12
Medlem
Hysteri90s avatar
Hej!

När jag har tagit Etylfenidat och sen bestämt mig för att landa med imovane så händer det alltid något märkligt - mitt vänstras ögas pupill är mycket större än den högra.

Samma sak sker när jag har druckit och tagit min dagliga dos Metylfenidat,
(som i levern då såklart omvandlas till etylfenidat) och senare bestämt mig för att ta 2st imovane för att sova.

Vad i hela friden beror det på?

Krockar zopiklonen med Etylfenidatet och gör så jag får hjärnskador?

Jag känner mig för övrigt väldigt pigg när detta sker, bara lite sämre minne, men det kan ju ha att göra med zopiklonet.

Uppskattar svar då jag är smått orolig:/

OT: Ja jag vet, "ring läkaren och fråga", men det är inte riktigt så enkelt, jag vill ju kunna ha kvar mina recept. Läkaren skulle nog bara misstänka att jag missbrukade receptet, och riktigt så är det inte

Edit: någon mer som råkat ut för något liknande när ni haft CS i systemet och tar eran sömnmedicin?
Senast redigerad av Hysteri90 2012-10-14 kl. 16:15. Anledning: Stavfel
Citera
2012-10-14, 16:31
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Hej!

När jag har tagit Etylfenidat och sen bestämt mig för att landa med imovane så händer det alltid något märkligt - mitt vänstras ögas pupill är mycket större än den högra.

Samma sak sker när jag har druckit och tagit min dagliga dos Metylfenidat,
(som i levern då såklart omvandlas till etylfenidat) och senare bestämt mig för att ta 2st imovane för att sova.

Vad i hela friden beror det på?

Krockar zopiklonen med Etylfenidatet och gör så jag får hjärnskador?

Jag känner mig för övrigt väldigt pigg när detta sker, bara lite sämre minne, men det kan ju ha att göra med zopiklonet.

Uppskattar svar då jag är smått orolig:/

OT: Ja jag vet, "ring läkaren och fråga", men det är inte riktigt så enkelt, jag vill ju kunna ha kvar mina recept. Läkaren skulle nog bara misstänka att jag missbrukade receptet, och riktigt så är det inte

Edit: någon mer som råkat ut för något liknande när ni haft CS i systemet och tar eran sömnmedicin?

Kan vara ögonmigrän som triggats utav CS-droger men ibland kan det bli så när CS-droger blandas med GABA-droger.
Senast redigerad av Slingshot 2012-10-14 kl. 16:33.
Citera
2012-10-14, 19:59
Medlem
Ovcharkas avatar
Har en fruktansvärd tolerans mot benso o likn. nu, så varken Stil eller Zop ger nån effekt, men jag har märkt att om man tar 2-3st Zopiklon och dricker sprit på det så somnar man rätt fint. Mycket effektivt.

Ett tips i mängden bara. Rekommenderar dock bara folk att göra detta när de ska sova, annars kan det gå illa (dumt beteende, minnesluckor).
Citera
2012-10-15, 17:55
Medlem
T-L-Ks avatar
Åt upp en hel karta igår när jag skulle nöja mig med 20mg, jävla skit
Citera
2012-10-16, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Åt upp en hel karta igår när jag skulle nöja mig med 20mg, jävla skit

Vet känslan. Skulle bara ta 3styck 7.5 slutade också med en hel karta Det värsta är ju att man känner sig hur "nykter" som helst när man är helt jävla väck egentligen. Blir ofta lurad att man måste ta mera bara för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in