2009-01-13, 21:08
Medlem
RövSmörets avatar
Nu för jag ju mest en monolg känner jag. Men kan seriöst inte fatta varför folk gör såhär vrickade saker på 3-4 Zopiklon , blir allmänt schizofrena o grejer.

Hur beter ni ? Ålder/vikt etc?

Sj är jag ingen schwarzenegger sj direkt, 1.76m 75kg.

& nä vetifan vad jag ville ha sagt med detta egentligen.Kanske att jag har brukat en del av andra sätt tyngre droger.Kan detta spela roll?

För 6st Zopiklon+5 atarax +20cl Whisky skall man väll känna nått av lr?

Frustrerande då jag inte längre kan knara dödsknark av div anledningar...
Senast redigerad av RövSmöret 2009-01-13 kl. 21:14.
Citera
2009-01-13, 21:17
Medlem
MussePiggs avatar
Jag brukar ta en karta atarax om jag inte har något annat hemma att sova på. Funkar iaf på mig ^^

Men ja åt zopiklon innan jag skulle slagga förut och då hjälpte de med 1 men sen behövde jag fler efter man vart tolerant men de bästa är väl att aktivera dig rätt mycket. Så ska de gå bra och knapra några innan och somna.

Mina problem var dock att jag inte kunde sova så länge, vakna efter 3-4 timmar och sen var de bara gå upp för de var stört omöjligt att somna om.

Nu har jag äntligen efter mycket besvär och skit lyckas att somna utan och sover bra utan dom. Men såklart säger jag ju fortfarande att de är strul med sömnen så man får de utskrivet ^^

Cheers
Citera
2009-01-13, 21:59
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RövSmöret
För 6st Zopiklon+5 atarax +20cl Whisky skall man väll känna nått av lr?
Om inget annat så torde du ju bli lite vinglig.
Jag känner av det redan på 20mg + lite alkohol.
Senast redigerad av 1,2-tetraheptan 2009-01-13 kl. 22:01.
Citera
2009-01-13, 22:42
Medlem
RövSmörets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1,2-tetraheptan
Om inget annat så torde du ju bli lite vinglig.
Jag känner av det redan på 20mg + lite alkohol.

Nej,inte direkt vinglig...Ska man beskriva nån känsla så torde den vara mest likgiltilig. Men det är bara att tacka den svenska sjukvården som inte skriver ut piller som behövs,och inga (enligt mig då) sockerpiller läs immovan och dylikt.

Som sagt inte kunnat sleepa på 10 år ,och då ger dom mig först ett allergi piller,sedan massa annat skit som jag provat,propavan t,ex,fy fan säger jag bara.

Nudå fick jag ett 10pack Immovne som tydligen inte ens fixar så att man kan sleeppa en dag =p...

Nä jävla skämt är det.
Senast redigerad av RövSmöret 2009-01-13 kl. 22:44.
Citera
2009-01-13, 22:51
Medlem
RövSmörets avatar
Nån som har ett tips som jag kan ta med mig till nästa läkarebesök? Större mängd Imovane,annan mg? Benso? ... Vad tror ni grabbar,finns det en chans till t.ex benso?. Dock verka ju min läkare vara en riktig knippfitta med tanke på 10paketet hon skrev ut... Vet ni nått dom gärna vill höra mer än preparatet inte ger nån effekt. Blev lite luddigt så helt 100,a är man kasnke inte,men inte fan kan jag sova för det,
Senast redigerad av RövSmöret 2009-01-13 kl. 23:00.
Citera
2009-01-13, 22:55
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Nån som har ett tips som jag kan ta med mig till nästa läkarebesök? Större mängd Imovane,annan mg? Benso? ... Vad tror ni grabbar,finns det en chans till t.ex benso?. Dock verka ju min läkare vara en riktig knippfitta med tanke på 10paket hon skrev ut... Gärna nått dom vill höra,och inte bara att prparatert inte fungerande.

mvh

Du kan ju dra till med att du slängde i dig alla 10 under dagstid och inte ens blev flummig. Då får du nästan garanterat ett hundrapack Flunitrazepam.
Citera
2009-01-13, 23:02
Medlem
RövSmörets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Du kan ju dra till med att du slängde i dig alla 10 under dagstid och inte ens blev flummig. Då får du nästan garanterat ett hundrapack Flunitrazepam.

Och du menar inte att detta skulle kunna ses som missbruk och därigenom inte få ett skit? personlga erfarenheter?
Citera
2009-01-13, 23:05
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Och du menar inte att detta skulle kunna ses som missbruk och därigenom inte få ett skit? personlga erfarenheter?

Den taktiken brukar fungera 9 gånger av 10. Säg helt enkelt att du försökte knarka på dina Zopiklon med uteblivet resultat och att du vill prova Flunitrazepam istället.
Citera
2009-01-13, 23:11
Medlem
RövSmörets avatar
Driver inte med mig så... Men känns lite som att jag knarkade dom,dom va för svaga,jag vill ha benzo att knarka på ist?
Senast redigerad av RövSmöret 2009-01-13 kl. 23:16.
Citera
2009-01-13, 23:31
Medlem
RövSmörets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Den taktiken brukar fungera 9 gånger av 10. Säg helt enkelt att du försökte knarka på dina Zopiklon med uteblivet resultat och att du vill prova Flunitrazepam istället.

Nån som kan bekräfta lr dementara.

Edit: så här efter 6 Immovane och en 20´s whisky känner jag mig mer lr mindre som vanligt...
Citera
2009-01-13, 23:34
Medlem
RövSmörets avatar
Läkaren skulle ringa 29: jan igen. Frågan är bara om jag ska ta kontakt med fanskapet innan dess,och isf när,verkar lämpligt?
Citera
2009-01-14, 01:33
Medlem
_indees avatar
Citat:
Nån som kan bekräfta lr dementara.

Edit: så här efter 6 Immovane och en 20´s whisky känner jag mig mer lr mindre som vanligt...

Funkade för mig iaf... Så jag fick ut mina fm1or.

Du är medveten om att man inte blir särskilt sömnig av Zopiklon?
De är ju en insomningstablett. Eller förväntade du dig att bli dyngtrött av dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in