2011-05-21, 23:58
Medlem
Lys avatar
Fick två Stilnoct när jag inte kunde sova och var helt ur led. Helsköna tabletter, allt kändes så lojt och skumt och kul på dem och man fick en lätt hallunicatorisk känsla, saker såg på något vis bättre ut än annars. Tyvärr var jag extremt trött och seg dagen efter. Aldrig testat Stilnoct igen.
Citera
2011-05-22, 00:23
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crind
Dum fråga här, men som med allt annat ökar toleransen på zopiklon/zolpidem efter ett tag, hur lång tid tar det för toleransen att minska? 2-3 dagar?
Vet inte om det är jag som har mongotokorstelerans på stesolid, men jag var utan ett gäng dagar, slockande fint på 1 när jag var trött, nu var jag lite uppe i varv, tog 10st stesolid. Har 15mg/ordinerat. 2 imovane, hände inte mycket, slänger i mig 2 till utan större effekt. Bästa är ju att ha som behovstabeltt dock, jag har 2st 7.5 ordinerat/natt.

Däremot gav jag bort en till en tjej som var rätt packad på efterfesten och hon sov verkligen som ett barn totalt okontaktbar. Hon hade drömt sköna drömmar iaf, som på de good old days när det räckte med 2st utan alkohol för att få hallisar och sen tvärdäcka
Citera
2011-05-22, 01:54
Medlem
Satansmords avatar
Imovane är konstigt, käkade 35mg och somnade till lite, vaknade tvärt med panik och fick för mig att någon ringt och att jag skulle ner till centrum och ge honom pengar, nyktrade till när jag försökte ta ut pengar med mitt skoterkort Har inget minne av det som hände tidigare men tydligen hade jag ringt en polare och berättat vad jag höll på med så han återberättade det hela.
Citera
2011-05-22, 14:20
Medlem
therebells avatar
Provade att snorta zolpidem (1st 10 mg)... ingen direkt wow-effekt, men dock ett betydligt bättre rus - snabbare och mycket enklare. ska prova och snorta 2 st i kombo med 2mg x-anor... hoppas på wow-effekt...
Citera
2011-05-22, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av therebell
Provade att snorta zolpidem (1st 10 mg)... ingen direkt wow-effekt, men dock ett betydligt bättre rus - snabbare och mycket enklare. ska prova och snorta 2 st i kombo med 2mg x-anor... hoppas på wow-effekt...

OK låter intressant, har själv aldrig testat det men kmr att göra om du säger hur det blir när du snortar 2
Citera
2011-05-22, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satansmord
Imovane är konstigt, käkade 35mg och somnade till lite, vaknade tvärt med panik och fick för mig att någon ringt och att jag skulle ner till centrum och ge honom pengar, nyktrade till när jag försökte ta ut pengar med mitt skoterkort Har inget minne av det som hände tidigare men tydligen hade jag ringt en polare och berättat vad jag höll på med så han återberättade det hela.
Sömngrejer överhuvudtaget verkar gilla att göra folk fuckade. Samma med benzo liksom som används för sömn.

T.o.m. på theralen blir jag rätt fuckad när jag sover. Är fan som att jag har 40 gradersfeber eller något och vet inte vad jag drömmer och vad som är verkligt. Drog i mig ett rör rätt tidigt för 2 dar sedan för att det skulle hinna gå ur mig tills dagen efter. somnade vid 18-tiden och sov till 21 och min morsa hade tydligen pratat med mig 2 gånger för att maten var klar och jag hade tydligen svarat, inget minne utav att jag pratat med henne öht.
Citera
2011-05-22, 17:11
Medlem
Crinds avatar
Äh, slutar alltid med att man knaprar i sig allt man har hemma om man slänger i sig för många stilnoct, går bara att använda dom för sitt riktiga syfte, 1 för att kunna sova. Vilket iofs kanske inte är så dåligt, lite halvt tråkigt att vakna upp dagen efter och hitta tomma kartor av diverse läkemedel. Jag kunde slänga i mig 40-50mg för att slappna av, men det tycks inte gå längre.
Senast redigerad av Crind 2011-05-22 kl. 17:14.
Citera
2011-05-22, 20:56
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Sömngrejer överhuvudtaget verkar gilla att göra folk fuckade. Samma med benzo liksom som används för sömn.

T.o.m. på theralen blir jag rätt fuckad när jag sover. Är fan som att jag har 40 gradersfeber eller något och vet inte vad jag drömmer och vad som är verkligt. Drog i mig ett rör rätt tidigt för 2 dar sedan för att det skulle hinna gå ur mig tills dagen efter. somnade vid 18-tiden och sov till 21 och min morsa hade tydligen pratat med mig 2 gånger för att maten var klar och jag hade tydligen svarat, inget minne utav att jag pratat med henne öht.
Brukade bli så både när jag började käka mitrazapin och imovane, men försvinner efter ett tag.
Citera
2011-05-23, 12:45
Medlem
"""iMoVAnE""" """ZoLpIdeM"""

ZOLPIDEM

Jag käkade 14st + zlm|10mg | 3st + u94 3mg
körde hem fort som fan haha men de var bara 3 km och men
lugnt tar special väg 1,5km genom skogen,
efter jag kom gick jag upp för trappan kände börja bli svag i benen,
va jobbigt att gå upp haha ja tänkte va fan e detta boxa mitt ben sen gick ja in i mitt rum
när jag kom in i mitt run så var det så mörkt där inne så ja såg inte ett skit men äh ja vet hur mitt rum ser...
ja går rakt in med händerna framför mig plötsligt ramlar jag och hör något annat ramla haha tänker jag,
lyset på - jag tittar mig runt om kring och är typ lerig elelr nått shit, i mitt rum och allt ser ok ut.. nu se ja varför jag ramla,
det står en planta jag vält haah massa jord på golvet. en kompis ringde precis och ja blev typ rädd av signalen det lät svin högt!
tel1: eee?
tel2: va gör du???
tel1: snackar du om jag är hemma vart e du!?
tel2: ja e utanför öppna din jävel de kallt
tel1: ýea
min vän o ja gick in i allo rummet, denna vännen kan jag utan tvivel säga är inte nykter!
vi chillade på sofforna och tittade på tvn, så händer det inget... så vänder mig och säger
vafan e me tvn ha??? han tittar mot tvn och säger hmm... de.. e.. inget.. wtf
sen såg han kontroller försökte sätta på den men de gick inte, varken han eller jag kunde
fatta va som hände just den situationen, vi fick inte igånmg jeääveln!!!
sen går vi ut för att spela biljard så på väg ut tittar jag ner området jag ramlade
Citera
2011-05-23, 14:30
Medlem
Har både Imovane o Zopiklon som ju är samma ämnen i. Förutom att min läkare sa till mig att med Zopiklon skulle metall smaken vara mildare (i helsicke heller). Gör oxå skumma grejer när jag tagit dom, t.ex smsar folk, uppe o vandrar. Blir pinsamt dan efter då man får förklara varför man gjorde som man gjorde när minnet är som bortblåst men att somna in på dom är underbart
Citera
2011-05-23, 19:04
Medlem
AngelDusssts avatar
Haha ja det kan ju bli lite dumt om man inte går och lägger sig direkt när man tagit stilnoct eller imovane. Men det är ett underbart hjälpmedel för oss med sömnproblem... så svårt att få det utskrivet bara
Citera
2011-05-24, 19:43
Medlem
Zopiclone

Som rubriken lyder har jag alltså 7 stycken 7,5 mg Zopiclone tabletter hemma, åt en igår och blev riktigt svängig och det hjälpte till riktigt bra när jag skulle sova, har haft sömnbesvär dom senaste dagarna, alltid haft svårt med insomning ända sen tonåren. Har ätit Diazepam och Halcion förut och dom har inget gett någon märkbar effekt alls förutom att jag blev lite trött på Halcionen ( drog i mig 3 stycken ) och Diazepamen gav ingen effekt alls, blev inte ens närheten av trött. Men när jag åt en Zopiclone blev jag lite småfnittrig och trött, kände också för att röra mig mycket, svaga förändringar med synen uppstod också, väggarna började andas lite lite och det såg ut som saker växte fram ifrån hyllan jag har i mitt sovrum, kanske är placebo eller liknande. Men eftersom jag har läst mycket om att folk har fått hallucinationer av Zopiclone & ett tripp liknande rus, så är min fråga, hur många tabletter ska jag slänga i mig för att få en riktigt rolig och trevlig kväll? Stötte på Zopiclone först igår och har bara ätit 1 tablett, vill helst inte slänga i mig alla för jag vill ha kvar som hjälp för insomning, är det en myt att man kan hallucinera och få tripp liknande rus av Zopiclone eller är det nån som har erfarenhet av det och kan berätta lite mer för mig? Vet så klart att minnesluckor uppstår av sånna här substanser så det kan vara svårt att komma ihåg för vissa, men någon som vet? Tack i förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in