2011-05-19, 08:51
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havoxx
Fick tag i några kartor Stilnoct 10mg, samt Zolpidem 10mg.
Har använt dessa när jag har svårt att sova iland..

Har tagit 10mg Stilnoct för ca 1 timme sedan. Det snurrar på bra, texten flyter och skärmen vrider sig en aning och lutar.

Min fråga är, kan man blanda 10mg Stilnoct med 10mg Zolpidem?

Blir det bättre effekt? roligare?

Tack på förhand!

Det är samma substans som säljs under olika namn bara. Så det blir ingen skillnad mot om du tar 20mg Stilnoct. Dock ökar chanserna markant för att du inte ska minnas ett piss dagen efter.
Citera
2011-05-19, 10:51
Medlem
Inte-Igens avatar
Mums, tog 15mg imovane igår. Inga minnesluckor får jag längre. Men håller mig till kanske 2 gånger i veckan så ingen tollerans heller. Bara hemma och mös med tjejen. Den goda smaken är kvar idag också =). Mår fint som fan.
Citera
2011-05-19, 11:57
Bannlyst
När jag skulle ta bort min oskuld så tog jag imovane innan och jag kommer fan inte ihåg nånting om det var skönt eller inte, har bara ett minne av att hon red av mig.
Citera
2011-05-19, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Mums, tog 15mg imovane igår. Inga minnesluckor får jag längre. Men håller mig till kanske 2 gånger i veckan så ingen tollerans heller. Bara hemma och mös med tjejen. Den goda smaken är kvar idag också =). Mår fint som fan.
Man mår alltså bra av det? Hade för mig att man mest bara blev skitskev och förlorade minnet. Psykologen snackade nämligen om theralen eller imovane mot mina sömnproblem och gav mig 4 doser theralen men herregud, värsta skiten ever. Var en zombie och orkade inte röra på mig i typ 19 timmar. Sov inte ens bra heller, drömde skitskumt och grejor. Ska dock testa en mindre dos på fredag.

OnT: Hur är det med imovane? Blir man en jävla zombie dagen efter?
Citera
2011-05-19, 12:12
Medlem
ziiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
OnT: Hur är det med imovane? Blir man en jävla zombie dagen efter?

Nej det blir du inte. Halveringstiden är så pass kort på imovane så de har försvunnit tills du vaknat. Det enda som sitter kvar är smaken.

Edit: Du blir inte seg och trött som du blir av theralen, alltså ingen zombie-mode. Jag skulle försökt byta till imovane istället. Säg att du har svårt med att somna för det är en insomningstablett.
Senast redigerad av ziiam 2011-05-19 kl. 12:21.
Citera
2011-05-19, 12:21
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Tredje dagen utan dessa djävulens påfund, jag har sagt det förr men säger det igen: Börja aldrig att äta bensodiazepiner dagligen om ni inte har prövat alla andra allternativ för att må bra! Jag har tänt av från en hel del skit men det finns inget värre än detta... man sitter och äter tramadol eller lyrica och sveper sjunollor men kroppen skriker lik förbannat efter det ändå. Jag ska säga er att jag tog heroin när jag tände av från Xanor en gång och mådde ändå dåligt...det kanske säger nåt.
Citera
2011-05-19, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Tredje dagen utan dessa djävulens påfund, jag har sagt det förr men säger det igen: Börja aldrig att äta bensodiazepiner dagligen om ni inte har prövat alla andra allternativ för att må bra! Jag har tänt av från en hel del skit men det finns inget värre än detta... man sitter och äter tramadol eller lyrica och sveper sjunollor men kroppen skriker lik förbannat efter det ändå. Jag ska säga er att jag tog heroin när jag tände av från Xanor en gång och mådde ändå dåligt...det kanske säger nåt.

Ja, det är fan illa. Som man bäddar får man ligga, knepig sits du verkar hamnat i.

Låt detta vara en läxa för er andra(inklusive mig.) tom heroin botar in en benzo AT.(Långvarigt dagligt missbruk)
Citera
2011-05-19, 12:56
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOmattliga
Ja, det är fan illa. Som man bäddar får man ligga, knepig sits du verkar hamnat i.

Låt detta vara en läxa för er andra(inklusive mig.) tom heroin botar in en benzo AT.(Långvarigt dagligt missbruk)

Inte så jävla knepigt ändå va? Livets alla törnar blev för jobbiga ännu en gång och jag gick, svag som jag är, på mina utskrivna mediciner, som inte är direkt få, det blev ett blandmissbruk med ALLT annat som ni liksom inte skulle tro på om jag berättade det. Injicerade t.ex tre gram rent MDMA under fyra dagar osv. Vill ha stavar i "rummet" jag befinner mig i, men tänker aldrig bli beroende av dem igen, aldrig...
Senast redigerad av L.A.M.F 2011-05-19 kl. 13:04.
Citera
2011-05-19, 13:06
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Har skrivit i fel tråd, haha... skulle skriva i benso-faq:en egentligen...
Citera
2011-05-19, 14:39
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vicioussid
tja brothers in knarks , är det nån som har några tips på hur man kan spicea upp imovane lite? få lite starkare /snabbare effekt utan att tömma hela kartan dvs kan man krossa skiten och sila det? kanske snorta det? eller är det bara gammal hederlig alkohol för hela slanten? jag tänkte om man krossar skiten och sväljer pulvret med ett glad ren vodka kanske skulle sätta igång det snabbare?

några tips
¨+???
FETT BENG nu konstiga idéer

rektalt. slår snabbare och starkare än intravenöst.
Citera
2011-05-19, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziiam
Nej det blir du inte. Halveringstiden är så pass kort på imovane så de har försvunnit tills du vaknat. Det enda som sitter kvar är smaken.

Edit: Du blir inte seg och trött som du blir av theralen, alltså ingen zombie-mode. Jag skulle försökt byta till imovane istället. Säg att du har svårt med att somna för det är en insomningstablett.
ok tack, har redan berättat att jag haft problem med att jag sover dåligt och vaknar på natten så jag får väl hoppas. kanske ska lägga till lite om att själva insomningen är ett stort problem.
Citera
2011-05-19, 18:52
Bannlyst
Hejsan Har någon här tästat fp nya zolpidem

billiga båa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in