2011-05-17, 21:16
Medlem
Go kväll!

Fick några kartor från fear idag det tog en vecka från betalning..helt okey!
Men tycker dom var så där har käkat 5 stycken idag. Dom 2 första kände jag mig hyfsat påverkad
men dom duger men tycker det är högt pris 8 stycken för 140kr..Skulle vilja hitta nån annan shop som e grön som hade svenska varor,som är dubbelt så bra som dom här Kinesiska imovanen tycker jag.
Citera
2011-05-18, 01:24
Medlem
TheLangolierss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diazepam
Ja, svårare än så är det innte. Gör det på dagen sö är du pigg och vaken.

Men imovane är en riktigt skit drog. Tolleransökning som fan och man blir riktigt pantad av dom, inte bara när man är "på" men även resten av tiden. Som tur är så är det lätt att bryta ett beroende på dom, om det skulle behövas.
Toleransen ökar, men 'pantad' känner jag inte igen. Jag är soft och utsövd dagen efter. Kry, trots intag på tre fyra st. 7'5or. Vad ligger od på?
Citera
2011-05-18, 01:34
Medlem
TheLangolierss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kub
Jävlar vad jag vill ha mina imovane. Beroende är jag säkert, men skit samma. Att ha försäkringen att jag med 99% säkerhet kommer somna är guldvärt. Fick 60st 7.5mg som skulle räcka två månader, nu har det gått 40 dagar och de är slut. Jag ringde läkaren och sa att 1st inte bet på mig längre, sa att 2 fungerade mycket bättre och hoppades på tillstånd om att höja den, han sa att jag kunde höja den till 1.5st per dag. 60/1.5 är 40, alltså kan jag gå och förnya receptet och säga att jag ätit 1.5 dagligen. Men han vet att jag ringde efter 25 dagar, därför borde jag klara mig drygt en vecka till. Är det värt att vänta, eller kommer han bli arg om jag säger att jag ätit 2st de dagarna 1st inte gjorde susen?
Fuck. Jag är redan uppe på två till fyra efter bara 10 dagar. De får väl fixa piller som funkar. Hur ser AT ut på imo! Om jag kör på tre i snitt varae natt i en månad? Hur yttrar det sig, symtom? Någon här som varit med om det? Alltså om man slutar tvärt.
Citera
2011-05-18, 01:38
Medlem
TheLangolierss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosleepblues
Jag får alltid brutala minnedluckor av imovane och gör störda saker som jag inte kommer ihåg. Dock så är det väl ganska vanligt överlag att få minnesluckor på imovane.
Tar du varje dag så ökar ju toleransen. Jag skulle be om 7,5 och sedan försöka att inte ta varje dag.
Du menar med alkohol? Jag får inget sånt. Förutom när jag somnar då.
Citera
2011-05-18, 03:22
Medlem
hatar den där metall smaken man får, vissa får den har jag hört och andra inte. kan knappt dricka nånting efter jag har käkat några..
Citera
2011-05-18, 04:29
Medlem
Palestinierns avatar
Har käkat typ 3-4st 7,5mg Imovane per dag i ca 1 vecka och nu är det slut.

Tror det gick åt totalt 2,5 karta.

Komme rjag känna abstinens eller hur blir det nu?
Citera
2011-05-18, 04:54
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
hatar den där metall smaken man får, vissa får den har jag hört och andra inte. kan knappt dricka nånting efter jag har käkat några..
Den brukar gå över efter några dagar.
Citat:
Ursprungligen postat av Palestiniern
Har käkat typ 3-4st 7,5mg Imovane per dag i ca 1 vecka och nu är det slut.

Tror det gick åt totalt 2,5 karta.

Komme rjag känna abstinens eller hur blir det nu?
Nä, kanske svårt att somna, men ingen abstinens eller utsättningssymtom.
Citera
2011-05-18, 10:58
Medlem
nosleepbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLangoliers
Du menar med alkohol? Jag får inget sånt. Förutom när jag somnar då.

Ja precis. Fast även av större mängder imovane utan alkohol.
Citera
2011-05-18, 11:15
Medlem
Palestinierns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Den brukar gå över efter några dagar.

Nä, kanske svårt att somna, men ingen abstinens eller utsättningssymtom.
Gött tack för svaret!
Sömnlöshet är inget stort problem.. går alltid att cannabisera ner sig till kuddnanning.
Citera
2011-05-18, 17:20
Medlem
Havoxxs avatar
Fick tag i några kartor Stilnoct 10mg, samt Zolpidem 10mg.
Har använt dessa när jag har svårt att sova iland..

Har tagit 10mg Stilnoct för ca 1 timme sedan. Det snurrar på bra, texten flyter och skärmen vrider sig en aning och lutar.

Min fråga är, kan man blanda 10mg Stilnoct med 10mg Zolpidem?

Blir det bättre effekt? roligare?

Tack på förhand!
Citera
2011-05-19, 00:06
Medlem
tja brothers in knarks , är det nån som har några tips på hur man kan spicea upp imovane lite? få lite starkare /snabbare effekt utan att tömma hela kartan dvs kan man krossa skiten och sila det? kanske snorta det? eller är det bara gammal hederlig alkohol för hela slanten? jag tänkte om man krossar skiten och sväljer pulvret med ett glad ren vodka kanske skulle sätta igång det snabbare?

några tips
¨+???
FETT BENG nu konstiga idéer
Citera
2011-05-19, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vicioussid
tja brothers in knarks , är det nån som har några tips på hur man kan spicea upp imovane lite? få lite starkare /snabbare effekt utan att tömma hela kartan dvs kan man krossa skiten och sila det? kanske snorta det? eller är det bara gammal hederlig alkohol för hela slanten? jag tänkte om man krossar skiten och sväljer pulvret med ett glad ren vodka kanske skulle sätta igång det snabbare?

några tips
¨+???
FETT BENG nu konstiga idéer

Skit i att krossa, bara dra i dem med valfri alkoholdryck. Det slår på hårdare än man tror. För mig räcker det med två stycken och en öl så ligger jag och yrar i zopiklondimman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in