2012-06-09, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowhunter
Du får absolut köra en copy paste. Dock finns det mer meriterade och tillförlitliga källor än jag att citera - om du ska kopiera in det i en info-tråd. Är bara att googla sig fram till lite vetenskapliga studier på Zopiklon. PubMed är en ganska så bra databas för vetenskapliga studier på läkemedel.

OT men svar på din fråga - jag är 20 år.

Pubmed är trevligt, men så satans stort.
Tack för kunskaperna iaf
Citera
2012-06-09, 12:38
Medlem
gugglianos avatar
Jag tog 4 st stillisar efter 2 månaders break igår, plus 2 folköl och 3mg Xanor, före det hade jag druckit 2 liter grafrukt-juice, och fan vad det bromsade ner omvärlden. Först var det ett skönt rus, med stort lugn. Sen började det vanliga knaset med inmundigande av andra piller, ikto bland annat och eftersom man inte blir kräsen i det här läget, så slank även några propavan ner. Försökte mig på att spela gitarr, se på film, mm. och sen fick jag en massa korta (hoppas jag) minnesluckor. Gick in i olika rum men kunde aldrig minnas vad jag skulle ha där. Som tur var somnade jag innan jag lyckades ta mig ut.
Citera
2012-06-09, 19:40
Medlem
Någon som vet var man kan få tag på stillisar i Sthlmsområdet?
Citera
2012-06-10, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Då slänger jag mitt påstående i soptunnan.
När vi pratade om "rus" syftade jag på ala classic benso style. Inte hallisar, som mer eller mindre är en biverkning av ruset.
Nejdå, senaste rus effekt "ala classic benso style" hävdade sig för min del var sist jag brukade, knappt en vecka sedan dvs, 20mg. Däremot så är minnesförlusten av Zolpidem samt att man slocknar slutligen på det så det inte lämpar sig för högfunktionell rus effekt "ala classic benso style".(sista omgången har jag en konstant minnesförlust i minst 3, dokumenterat i foton av mig själv)
MVH
Citat:
Ursprungligen postat av flowhunter i tråden
Mer om Zopiklons ångestdämpande effekt; Z har en metabolit som heter Desmetylzopiklon. Den räknas som mer av en anxiolytisk (ångestdämpande) non-benso/non-barbiturat än Zopiklon själv. Alltså bryts sömnmedlet Zopiklon ner till en mer klassisk ångestdämpande drog i kroppen.
Senast redigerad av lolicon 2012-06-10 kl. 19:24.
Citera
2012-06-11, 13:39
Medlem
lilysues avatar
hur säljer man sina imovane? har ett par kartor jag vill bli av med. i skåneområdet
Citera
2012-06-11, 15:10
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilysue
hur säljer man sina imovane? har ett par kartor jag vill bli av med. i skåneområdet
Ett tips är att mötas på ett lämpligt ställe, byta vara mot pengar och sen traska hem igen. som man gör vare sig man ska sälja en bil eller en cykel tex.
Citera
2012-06-13, 13:17
Medlem
jonas.asss avatar
Är det någon som vet varför effekten av Sonata (Zaleplon) kickar lika snabbt nasalt som att röka dom? Det handlar om sekunder på båda intagningssätten. Har aldrig kommit över en substans som kickar så pass snabbt nasalt som denna
Citera
2012-06-13, 19:50
Medlem
bampus90s avatar
Någon som vet nåt ställe man kan få tag på zopi/zolpi?
Om ni inte vill outa nån sida lr nåt typ får ni ju gärna pm-tipsa =)
Citera
2012-06-13, 22:40
Medlem
lilysues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Ett tips är att mötas på ett lämpligt ställe, byta vara mot pengar och sen traska hem igen. som man gör vare sig man ska sälja en bil eller en cykel tex.
haha so far so good, finns det någon sida på nätet för folk som vill byta piller eller liknande? PM:a mig! OBS: säljer inget här via PM
Citera
2012-06-15, 00:04
Medlem
förstår inte hur folk kan flumma på Imovane det är ju en insomningstablett
jag somnar direkt av en eller en halv tablett men vaknar igen på nätterna

så på senaste tiden har jag inte ätit den utan askarna har samlats på hög

ska nog prova propavane iställer , hört att man sover tungt och lugnt av den medicinen.
Citera
2012-06-15, 01:00
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvitt
förstår inte hur folk kan flumma på Imovane det är ju en insomningstablett
jag somnar direkt av en eller en halv tablett men vaknar igen på nätterna

så på senaste tiden har jag inte ätit den utan askarna har samlats på hög

ska nog prova propavane iställer , hört att man sover tungt och lugnt av den medicinen.

Vilken dos av zopiklon äter du?
Kanske skulle fungera att höja dosen, maxdos är ju 15mg/natt + kanske nozinan 25-50mg så lär det inte vara någon risk att du vaknar mitt i natten iaf om det är problemet!
Citera
2012-06-15, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesperq8
blanda imovane och concerta? nån som provat och vill dela upplevelsen?
UNDRAR OCKSÅ? man vill ju inte va försökskanin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in