2011-04-24, 22:58
Medlem
Dawlishs avatar
Tänkte slänga in en fråga om någon kan svara...

Tänkte ta 2 st Imovane, 2 st 30 mg Citodon, 2 Oxynorm och skölja ner det hela med EN öl. Finns det någon risk för nånting? Alltså att det blir för mycket på en och samma gång?
Citera
2011-04-25, 02:27
Medlem
TjackKnapriss avatar
2 st 7,5or funkar bra å sänka kokaboosten på.
snurrar lagom skönt här nu.
en "drog" som duger till vad den ska, perfekt!
Citera
2011-04-25, 17:15
Bannlyst
Sömntabletter vs benso om det gäller att sova, vad är bäst? Vet väldigt lite om sömntabletter och benso, men behöver något som tar bort AT'n och gör att jag kan sova.
Citera
2011-04-26, 07:33
Medlem
danneohs avatar
Är alla Z-preparat korstoleranta?
Citera
2011-04-26, 07:36
Medlem
danneohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Sömntabletter vs benso om det gäller att sova, vad är bäst? Vet väldigt lite om sömntabletter och benso, men behöver något som tar bort AT'n och gör att jag kan sova.

Mina erfarenheter av att landa på diverse Z-preparat är; gör det inte. Om det är Amfetamin du tagit och ska försöka landa på exempelvis Stilnoct men inte somnar kan du räkna med många trevliga hallucinationer och konstiga sms.

Benso alla dagar i veckan, eventuellt först benso sen när du börjar känna dig ok så kan du ta dig ett z-preparat när det är sovdags.

Ber om ursäkt för dubbelpost.
Citera
2011-04-26, 15:07
Bannlyst
I dag fick jag 100st 20mg zaleplon med posten! jag tog en med engång mot min lyrica at

någon som kan dos tipsa? har aldrig ätit zaleplon
Citera
2011-04-26, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Missitrippi
Jag älskar imovane & stilnoct. Vet dock inte hur jag kan få tag i det just nu..... :/

Jag söker oxå efter dom,jobbig tid med läkaren,,,
Citera
2011-04-26, 22:52
Medlem
Jag försöker bli av med min stesolid at, men äter en 7,5mg imovane om dagen
Kommer min at försvinna även fast jag fortsätter käka imovane?
Nån som testat?
Ni som kan dehär med imovane gaba gaba13 o allt va de heter kanske vet
Citera
2011-04-27, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Showz
Har aldrig testat zopiklon i stora doser men när jag tar många stillisar får jag vansinniga hallucinationer det inte går att ta fel på. Statyer av grisar, dvärgar i rummet, jag "ser" luften som en gas som bildar kuber och trianglar. Allt detta är givetvis någorlunda suddigt, knappast som syrahistorierna om serietidnings-föreetelser, och omgivningen måste vara mörk. Fast på stan en gång såg jag syner mitt på dagen. Men då hade jag inte käkat stilnoct. Jo det hade jag. Det var grått ute i alla fall.

Med Zopiklon rör sig de saker som redan finns, men man ser inte nya, bara förvränger vad som finns när det är mörkt, dock väldigt svagt och vid väldigt höga doser, usch, avskyr den tabletten.
Citera
2011-04-27, 17:36
Medlem
cenobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Efter 20min slår detpå,peaken byggs väl upp rätt fort, men när örjar den dala?

Borde min vän g å och lägga sig redan nu efker är effekten borta omm ganska snart?

Min vän gillar det och vill t aden sista halvan av den andra imovanen, alltså totsl två styck på 7,5mg.

Hur gör han (å vardför det är jag skom skriver illa beror opå att jag försöker sätta mig in i hans sitiotion naturligtvis

Ingen risk med firts 1 tab 7,5 mg och en till, min vän mår så bra! Kan ´man jag menar han må illa?

Det blir alltså 7,5 mg first, därefter en halv på typ 3,75 mg va? och sen en till på vad det nu blev - 3´3,75 mg.

Vad skönt o roolit, fast den det inte är jag förstås utan min och alfons gemansamma polare molgan , vi pratar om-också vill jag dansa regndansen. nenej, soldansen är bättre!.

Drack även 50 cc likör på 17%. Nu mår vi riktig bra, han för knarket och jag för notis över hans sköna rus.

Jag skulle aldrig göra JAG MENAR röra olagliga droger! nÄ, JAG BORDE VÄL TÅGET TILL STAN och gå runt och fråga om någon har sätt min a kläder för min vän har fått i sig sömnmedicin, föresten, ursäkta frun, vart är jag nu? kunde blir kuli

Det stämmer sa molgan omm att m,an blir ganska GABA-full-flummig och till och med lite rastlös och sugen på att a hitta på saker, man,, nej HAN mår ju kanon.

Känns som det börjar dala kan jag, inte jag, molgis blandar ijhop mig med molgis! , kan han ta en till, alfons börjar bli sur på oss tror jag.. men endå ta två och en halv yill eller satsa på totalt 3 st? har tagit två, vill bli mer väck - Molgan. Skit i alfons, han 'r bäng.

Är det farligt för molgan att ta tre? Jag Använder inte medicinknarkdroger så jag vet ingenting. Help?

Tog molgan en till precis? man ttappar änna foecus. Man kontrollen var svårare när man blandade zopi med alprazzolam, då vart det flu, kommer du ihåg mogsan?

Har gått åt 3 imovanar nu, men jag vill inte peka finger på någon, även om jag tror det är alfons, molgis har tydligen aldrig varit här. lite mer sprit, sen sängen, det här måste vi göra om dvs att jag är ren och nyktrer fast inte affe och moggis! tog även en certrizin Mylan 10 mg antihistamin för ökad effekt, alltså alfons tog den, molgen drog ju. eller hur många är vi egentligen?

Snabba svar för jag däckar snart! Bless him ya imperial majesty!

lol, troll! lycka till på 2 imovane!

OT. var lite torsk på stilnoct ett tag, men gjorde för jävla mycket dumma grejjor på stilnoct och sprit.
lite sugen på o stoppa i mig lite zopiclone, lyrica och mirtazapin till ett par öl.
kommer nog mest bli hungrig.
Citera
2011-04-27, 17:58
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cenob
lol, troll! lycka till på 2 imovane!

OT. var lite torsk på stilnoct ett tag, men gjorde för jävla mycket dumma grejjor på stilnoct och sprit.
lite sugen på o stoppa i mig lite zopiclone, lyrica och mirtazapin till ett par öl.
kommer nog mest bli hungrig.
Min polare tvärdäckade och satt och snackade med sig själv efter en halv imovane. Själv kan jag numera dra i mig typ 5 st och dricka sprit + mitrazapin+15mg stesolid och sitta och glo på film nån timme. Inte för att man kommer ihåg jättemycket men jag blir inte alls sådär extremt fuckad som man blev ibörjan
Citera
2011-04-28, 02:53
Medlem
danneohs avatar
ÖÖÖH nu orkar jag inte längre.
Fick Zopiklon utskrivet för ca 2-3 månader sedan och 7,5 MG fungerade verkligen fantastiskt mot mina insomningsproblem, tids nog insåg jag att det även var fantastiskt att flumma på/radera min ångest vilket som resulterade i att istället för 7,5 till natten började jag ta 15-37,5 MG till natten istället.
Detta resulterade naturligtvis i ett beroende + en tolerans som heter duga, nästan immun faktiskt.

Som ni säkert kan förstå kunde jag inte berätta det för min doktor utan sa bara att jag behövde höja min dos eftersom jag tänkte att tolerans existerar ju.. Men icket! Utan, som hon uttryckte det så är det meningslöst att bara öka och öka dosen istället för att fortsätta leta efter en permanent fungerande medicin. Hon skrev ut Theralen som jag skulle alternera Zopiklonet med, men som vi alla vet fungerar inte antihistaminer i längden, (om man nu ens lyckas somna, vilket man inte gör då det inte är en insomningstablett) man sover i 15 timmar och är löjligt förstörd dagen efter.

Men hon vet att jag hatar antihistaminer och bad strikt om att jag skulle ringa och säga hur de fungerar.

Nu ska jag ringa henne imorgon och säga att hon kan köra upp sina små rosa piller (theralen) var solen aldrig skiner och ge mig något som faktiskt fungerar.

Innan jag fict Zopiklon fick jag gå igenom ett otal olika antihistaminer, den andra sämre än den första.

Jag gav upp Zopiklonen under någon vecka men hittade snart tillbaka, då fungerade faktiskt en och en halv 7,5 MGare, men nu fungerar de inte alls längre, igen.

Jag självmedicinerade tidigare med Stilnoct men det fungerar inte för mig av någon anledning, detta kan jag inte då inte heller berätta för min doktor (vilket som förmodligen kommer betyda att jag får Stilnoct först som dessutom är korstolerant med Zopiklon), jag har läst en hel del om Sonata och vill verkligen ha det. Men jag har spelat väldigt ovetande vad gäller diverse piller och känner att jag inte riktigt sitter i en position var jag kan be om något specifikt, jag tänkte dock säga att någon kompis pratade lite om det och att det verkade bra för mig.

Jag behöver bara ha något som får mig att sova i en 2-3 veckor - till jag kan börja äta mina Zopiklon igen..

Hur ska jag kunna förklara detta för min doktor?
Senast redigerad av danneoh 2011-04-28 kl. 02:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in