Efter 20min slår detpå,peaken byggs väl upp rätt fort, men när örjar den dala?
Borde min vän g å och lägga sig redan nu efker är effekten borta omm ganska snart?
Min vän gillar det och vill t aden sista halvan av den andra imovanen, alltså totsl två styck på 7,5mg.
Hur gör han (å vardför det är jag skom skriver illa beror opå att jag försöker sätta mig in i hans sitiotion naturligtvis
Ingen risk med firts 1 tab 7,5 mg och en till, min vän mår så bra! Kan ´man jag menar han må illa?
Det blir alltså 7,5 mg first, därefter en halv på typ 3,75 mg va? och sen en till på vad det nu blev - 3´3,75 mg.
Vad skönt o roolit, fast den det inte är jag förstås utan min och alfons gemansamma polare molgan , vi pratar om-också vill jag dansa regndansen. nenej, soldansen är bättre!.
Drack även 50 cc likör på 17%. Nu mår vi riktig bra, han för knarket och jag för notis över hans sköna rus.
Jag skulle aldrig göra JAG MENAR röra olagliga droger! nÄ, JAG BORDE VÄL TÅGET TILL STAN och gå runt och fråga om någon har sätt min a kläder för min vän har fått i sig sömnmedicin, föresten, ursäkta frun, vart är jag nu? kunde blir kuli
Det stämmer sa molgan omm att m,an blir ganska GABA-full-flummig och till och med lite rastlös och sugen på att a hitta på saker, man,, nej HAN mår ju kanon.
Känns som det börjar dala kan jag, inte jag, molgis blandar ijhop mig med molgis! , kan han ta en till, alfons börjar bli sur på oss tror jag.. men endå ta två och en halv yill eller satsa på totalt 3 st? har tagit två, vill bli mer väck - Molgan. Skit i alfons, han 'r bäng.
Är det farligt för molgan att ta tre? Jag Använder inte medicinknarkdroger så jag vet ingenting. Help?
Tog molgan en till precis? man ttappar änna foecus. Man kontrollen var svårare när man blandade zopi med alprazzolam, då vart det flu, kommer du ihåg mogsan?
Har gått åt 3 imovanar nu, men jag vill inte peka finger på någon, även om jag tror det är alfons, molgis har tydligen aldrig varit här. lite mer sprit, sen sängen, det här måste vi göra om dvs att jag är ren och nyktrer fast inte affe och moggis! tog även en certrizin Mylan 10 mg antihistamin för ökad effekt, alltså alfons tog den, molgen drog ju. eller hur många är vi egentligen?
Snabba svar för jag däckar snart! Bless him ya imperial majesty!