2012-06-05, 07:43
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analhuvud
Hade en ask 20mg.... Tanken bara bara at ´sova skönt.- Nu är bxern slut och jag kollar på är dudbelt öveen min penis, Hur ska alyckas at bara fåisig 10mg ioch sova,

Minns inte hur mycket det var i varje kartog. Men jävligt mycket måste jag dfo.

Låter som du har trevligt iaf

Har säkert frågat detta innan och andra har säkert frågat det också.
Har 15mg Imovane till natten. Dessa har slutat funka. Hur långt uppehåll måste jag ha för att de ska börja verka igen? (på ett ungefär)
Citera
2012-06-05, 07:44
Medlem
Analhuvuds avatar
Och nu spyr jag som björn!! Är det av inttaget? Är det något farligt?

eller kan det ha med att jag åt myckey mat igår, har inte ätit på 4 dagar innandess.
Senast redigerad av Analhuvud 2012-06-05 kl. 07:47.
Citera
2012-06-05, 07:47
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Och nu spyr jag som björn!! Är det av inttaget? Är det något farligt?

Tror inte du kan dö av bara Stilnoct. Är du van vid Stilnoct?
Citera
2012-06-05, 07:49
Medlem
Analhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat

100mg har jag kört tidigare utan några spyor poblem men lite blackouts.
Citera
2012-06-05, 07:55
Medlem
Analhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
'
Tänker ju knappast att döden är utgång på det här. RIktigt obehagliga spyor bara
Citera
2012-06-05, 11:59
Medlem
Analhuvuds avatar
Citat:
'
Tänker ju knappast att döden är utgång på det här. RIktigt obehagliga spyor bara

Borde 100mg (kan möjligtvis ha varit 200mg) stilnoct vare ute ur kroppen då jag tog dom i natt? Har även inte sovit ett skit och ska snart börja kröka, äre lugnt?
Senast redigerad av Analhuvud 2012-06-05 kl. 12:08.
Citera
2012-06-05, 12:26
Medlem
Analhuvuds avatar
Vet att man inte får bumpa! Men måste verkligen veta om det är okej att dricka alkohol efter 100mg som jag knapra i natt och har inte sovit sen dagen innan.
Citera
2012-06-05, 13:15
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Vet att man inte får bumpa! Men måste verkligen veta om det är okej att dricka alkohol efter 100mg som jag knapra i natt och har inte sovit sen dagen innan.

Du har 100mg i dig just nu eller? Alltså är du påverkad? 100mg är ganska mycket och dricker du alkohol så lär nog effekterna förstärkas och du blir ett gående mongo
Citera
2012-06-05, 13:21
Medlem
Analhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Du har 100mg i dig just nu eller? Alltså är du påverkad? 100mg är ganska mycket och dricker du alkohol så lär nog effekterna förstärkas och du blir ett gående mongo

Började knapra runt 02.00 i natt och sluta kanske runt 06.00 i morse. Spytt två gånger nu på morgonen och känner mig lite konstig. Tänkte om det går att dricka alkohol framåt kvällen även fast jag inte sovit? Orkar inte få minnesluckor tack vara det.
Citera
2012-06-05, 13:34
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Började knapra runt 02.00 i natt och sluta kanske runt 06.00 i morse. Spytt två gånger nu på morgonen och känner mig lite konstig. Tänkte om det går att dricka alkohol framåt kvällen även fast jag inte sovit? Orkar inte få minnesluckor tack vara det.

Försök sov nu då eller några timmar innan kvällen så bör det inte vara någon fara. Kanske inte är några problem även om du inte sover men jag kan inte vara 100 på den saken. Hur som så ta det lugnt med alkoholen om du är osäker. Tråkigt om du får minnesluckor och gör skumma saker i onödan.
Citera
2012-06-05, 19:17
Medlem
Det vanligaste är väl att personer får det på reccept men tar det inte själv och säljer..
Citera
2012-06-05, 19:33
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maurizio.g
Det vanligaste är väl att personer får det på reccept men tar det inte själv och säljer..

Hade du tänkt citera någon eller? Majoriteten på fb använder det själv och dom är inte värda så särskilt mycket på gatan. Kostar under hundralappen för ett hundra pack på apoteket med märket Mylan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in