2009-01-22, 06:43
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Oj!

OK, jag har inte käkat Stilnoct regelbundet på ett bra tag,
men ändå känt av vanebildningarna good and well.

Men ikväll så bestämde jag mig för att kärringdroga lite,
eftersom jag ändå inte sover,
och klockan är 06:34.

Jag har sänkt ett par Raspberry Bellini's (12%),
och tog 5mg Still för ca 10 min sedan.
Och jävlar vad jag känner av den!
Är det vanligt, eller har jag bara tur?

När jag var frekvent brukare,
så behövde jag till slut 40-60 mg för samma effekt.
Och tidigare, så har jag upplevt att jag inte kan gå under denna dosering för att kunna uppnå ett rus väl värt det hela.

Nu har jag dubbelseende, fnissattacker, samt sjunger som en blåval åt allt på tv som intresserar mig.
Det är lite skönt att inte behöva backa minnet, och skämmas åt denna tråd.
Jag lovar att om jag gör något really wierd, så skriver jag om det här.

Annars, så kan jag ju alltid dra den om när jag knatade ner till Statoil i pyamas, utrustad med en 22:a med en kula i loppet, mitt i natten...
Citera
2009-01-22, 07:21
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Egentligen inte he he, men jag gjorde ett väldigt fördelaktigt byte och hade ett gäng till övers. Men det jag får utskrivet tas som det skall.
Ja givetvis.

Får dom till natten själv 10-15mg Zopiklon, och dom är guld värda vid sömnproblem!
Citera
2009-01-22, 09:36
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ja givetvis.

Får dom till natten själv 10-15mg Zopiklon, och dom är guld värda vid sömnproblem!

Det räcker med en 7,5 bara man har rätt teknik, blundar, slappnar av, och lutar huvudet bakåt på nåt sätt, brukar gamle eld göra. Lärt mig nyss, tog ett tag innan jag lärde mig sova på dessa... Imo är lite utav en favoritmedicin.
Citera
2009-01-22, 10:09
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Det räcker med en 7,5 bara man har rätt teknik, blundar, slappnar av, och lutar huvudet bakåt på nåt sätt, brukar gamle eld göra. Lärt mig nyss, tog ett tag innan jag lärde mig sova på dessa... Imo är lite utav en favoritmedicin.
Ja jag har 10mg (2ggr5) till natten + 5mg extra vid behov.
Det kan vara olika från dag till dag hur många mg jag behöver. Men som du säger.
Lägger man sig ner och försöker sova brukar man ju göra det efter ett tag.
Samma med Stilnoct, men risken då är ju att man inte lägger sig alls; utan springer gatlopp insmetad i bajs skrikandes "Krille Petterssons brorsa!!"
Citera
2009-01-22, 10:17
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ja jag har 10mg (2ggr5) till natten + 5mg extra vid behov.
Det kan vara olika från dag till dag hur många mg jag behöver. Men som du säger.
Lägger man sig ner och försöker sova brukar man ju göra det efter ett tag.
Samma med Stilnoct, men risken då är ju att man inte lägger sig alls; utan springer gatlopp insmetad i bajs skrikandes "Krille Petterssons brorsa!!"

Eller som jag efter 300mg stilnoct, kryper ut ur en garderob och springer omkring som en galning med en barnsko i handen och skriker: Vart fan är John Lennons andra sko, han måste ju hem! och letar febrilt i ett par timmar...
Citera
2009-01-22, 12:36
Medlem
Tjohildas avatar
Senast stilnocttomten var på besök hällde den fan en massa brända popcorn i min soffa...
Citera
2009-01-22, 12:52
Bannlyst
Senast tomten kom till mig hamnade jag på akutpsyk och det sög.

Fast under tiden jag gick i gymnasiet så hade jag en förbannat kul torsdagsnatt en gång.

Ringde upp min dåvarande tjej och berättade om vilken enorm fest jag hade i mitt rum. Att det var fullt med folk, satt och rabblade namn osv... Sedan bröt jag tydligen ihop av någon okänd anledning. haha.

Jag kan verkligen inte låta piller finnas kvar när jag ätit stilnoct och därför avskyr jag substansen... Lyckats hälla i mig monsterdoser och helt mongolida blandningar...
Det var inte hållbart så jag valde imovane istället.

Fast Stilnoct är riktigt fascinerande... Kul att se påverkade jävlar. Som en polare i somras som klagade på att han inte kände nåt. Ställde sig i en trappa på en tunnelbanestation, trefemman glider ur handen och snubben välter bokstavligt talat ner i trappen.
Han förstod inte alls vad som hände. Han tappade även bort sig riktigt rejält i någon form av monsunregn under kvällen.

Kan fortsätta med berättelser i all evinnerlig het utan att överdriva. Sjukt potenta piller
Citera
2009-01-22, 13:15
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Senast tomten kom till mig hamnade jag på akutpsyk och det sög.

Fast under tiden jag gick i gymnasiet så hade jag en förbannat kul torsdagsnatt en gång.

Ringde upp min dåvarande tjej och berättade om vilken enorm fest jag hade i mitt rum. Att det var fullt med folk, satt och rabblade namn osv... Sedan bröt jag tydligen ihop av någon okänd anledning. haha.

Jag kan verkligen inte låta piller finnas kvar när jag ätit stilnoct och därför avskyr jag substansen... Lyckats hälla i mig monsterdoser och helt mongolida blandningar...
Det var inte hållbart så jag valde imovane istället.

Fast Stilnoct är riktigt fascinerande... Kul att se påverkade jävlar. Som en polare i somras som klagade på att han inte kände nåt. Ställde sig i en trappa på en tunnelbanestation, trefemman glider ur handen och snubben välter bokstavligt talat ner i trappen.
Han förstod inte alls vad som hände. Han tappade även bort sig riktigt rejält i någon form av monsunregn under kvällen.

Kan fortsätta med berättelser i all evinnerlig het utan att överdriva. Sjukt potenta piller

Det där känns igen. För rätt många ut sedan nu så ringde jag upp en kompis och bad honom att komma över för jag hade en fest med en massa folk. När han väl kom över satt jag själv i kalsongerna i soffan och pratade med folk som inte fanns. Sedan ställde jag mig och skrek "är det någon som har Valium!" efter det försökte jag att ragga på mina blommor och avslutade med att fråga min vän om han ville korsfästa mig. Det här berättade han givetvis dagen efter med tanke på att mina egna minnen tog slut när jag lade mig för att sova.
Citera
2009-01-22, 18:17
Medlem
~*BayBee*~s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Sedan ställde jag mig och skrek "är det någon som har Valium!" efter det försökte jag att ragga på mina blommor och avslutade med att fråga min vän om han ville korsfästa mig.

HAHAHAHAHHAHA!
Fyfan vad najs!

Jag ska fan testa att ta en imovane nu ist för senare som jag brukar.. hoppas jag inte somnar vid 19.00 typ. Vill ju må bra ett tag på det
Citera
2009-01-22, 20:42
Medlem
ManMannens avatar
Tomten var på besök för ett par dagar sedan. Lättpåverkad och ansvarsfull som jag är så var det inga många piller som slukades (minns givetvis inte hur många), men det hände fan grejer.

Spenderade några tiotals minuter på altanen letandes efter olika sorters flaskor juice som jag bar in på mitt rum utan att dricka. Tog pengar från min jacka och gömde i min fåtölj samt gjorde någon extremt avancerad varm choklad som dagen efter inte ville lossna från glaset.

Att jag inte käkar upp alla mina piller (som jag får utskrivna och bör ta i rätt syfte) är ett under. Detta tills igår, då jag av någon anledning fick för mig att trycka i mig alla jag hade kvar och detta på alltför fantasifulla administrationssätt.

Hur kan man inte älska Stilnoct...?
Citera
2009-01-22, 22:06
Medlem
monkfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Känns igen mycket väl... hur är det med avisen?

Oj visste inte om det sista inlägget. Nu är Imovanen slut och avisen är så där går att uthärda. Men dom sista 2 dagrna med Imovanen och Lyrican har jag inte kännt något, men oandra så får jag väll lida inatt eller något. Tror Xanoren är på plats imorrn. Sj då läst lite i Xanor tråden om att du skulle dra ner?
Citera
2009-01-24, 23:57
Medlem
Buttersss avatar
Första gången jag tar stilnoct efter ett race med Imovane. Kommer skiten fungera? (flumm-mässigt), redan nu känner jag mig EXTREMT rolig och sjukt soft..sköljde ner skiten på tom mage (2st).. dvs, toleransnivån, är den rent från zero eller kan imovanen ha påverkat stilnoctens tolerans?

edit: okej, ja, nä. innan jag börjar möblerera om så ville jag bara säga "att det funkar" på det jag skrev innan..
Senast redigerad av Butterss 2009-01-25 kl. 00:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in