2009-10-24, 18:43
Medlem
Himmler!s avatar
Stilnoct, och det är egentligen ingen riktig benso utan en bensoliknande insomningstablett.
Citera
2009-10-24, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Stilnoct, och det är egentligen ingen riktig benso utan en bensoliknande insomningstablett.

Okej, tack.
Citera
2009-10-25, 08:47
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Hävdar fortfarnade att jag endast fnittrar i två minuter efter 40 stycken 7,5mg:are.
Citera
2009-10-25, 08:56
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Om jag skulle börja min pillerkarriär och visste vad jag vet nu så skulle jag lätt börja med imovane. Mysigt, lugnande, upppiggande... Till er som mår dåligt och måste käka piller och inte har någon vana, skaffa imo. Ta en eller två när du mår lite piss, kickar fortare än alla andra bensos. (Jag har skjutit xanor, och det gick ju iofs...snabbare, men tillbaks till imo...). Jag skulle våga påstå att det är det harmlösaste pillret om man ser till beroende, eskapader osv...

Allt jag skriver här är tips, Tar ni tio på en gång och är färska så går det åt helvete kiddos. Men ta en, max två när ångesten kommer, och håll det på den nivån, rör inte xanor eller stessar och ikto. Håll er till små doser imo, och gå inte upp i dos.

Det här är ett superbra tips för alla som inte har tolerans men behöver något.

Personligen fnittrar jag i två minuter när jag smällt i mig fyrtio stycken. Det är inte kul. Håll er till små doser imo, och ta inget annat!

(Fan, det här borde klistras för att läsas av pillerkåta kids...)
Citera
2009-10-25, 14:11
Medlem
frukosteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanexor
Ja grymmare minnesluckor än på Imovane och Alkohol har jag aldrig fått .. riktig skitdrog enligt Mig. Smakar illa som fasen med, även dagen efter. Räcker med minsta lilla Imovane när du druckit så gör du idiotiska saker och minns inte ett skit.. Jagade ett gäng brudar med en fladdrande gummidildo i en trappuppgång en gång på Imovane. Heeelt sjukt. haha, tar aldrig dedär skiten igen.

Haha så länge ingen skadas av det så. Det där var bara roligt.
Citera
2009-10-25, 14:32
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Jag förstår inte riktigt vad alla klagar på, jag tycker maten smakar godare med den lite bittra bismaken av Zopiklon. Speciellt ostmackor och o'boy. Men det är troligen att den bittra smaken i munnen = rogivande rus i mina ögon, så när man har den smaken så vet man att man mår bra, och det gör jag oftast. Allt sitter väl i huvudet...

Lite samma grej här. Zopiklon-smaken är så äcklig, att mat blir godare, vatten också. Och smaken får mig att associera till ruset, så. När man väl har smakat tramadol (jag talar av erfarenhet - alldeles för många 2000 mg-bomber spruckna i munnen), är zopiklon inte så farligt.
Citera
2009-10-25, 14:34
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamwing
Två frågor:
1. Hur blir sömnen på Imovane? Vaknar man utvilad som efter en god natts sömn, eller vaknar man och är trött pga. att man fortfarande har Imovane i kroppen?

2. Finns det någon risk med att blanda Tramadol och Imovane i låga doser?

1. Sömnen blir bra. Eftersom zopiklon har så kort halveringstid (typ 6 timmar), kommer du inte att uppleva någon effekt dagen efter, om du inte tar enorma doser.

2. Nej.
Citera
2009-10-25, 17:35
Medlem
Yules avatar
Hur fungerar det med toleransen? Jag har tagit 1-2 tabletter Stilnoct och ibörjan fungerade det jättebra. Men nu känner jag att jag inte somnar av 1 längre. Ska jag trappa upp? Men jag vill inte höja min tolerans så mycket att jag behöver 5 tabletter för att somna. Om jag väntar någon månad, kan jag ta en tablett och känna samma effekt igen?
Citera
2009-10-25, 17:50
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yule
Hur fungerar det med toleransen? Jag har tagit 1-2 tabletter Stilnoct och ibörjan fungerade det jättebra. Men nu känner jag att jag inte somnar av 1 längre. Ska jag trappa upp? Men jag vill inte höja min tolerans så mycket att jag behöver 5 tabletter för att somna. Om jag väntar någon månad, kan jag ta en tablett och känna samma effekt igen?

Är det knarkeffekten eller insomningshjälpen som du vill åt? Jag har legat på samma dos imovane (zopiklon) i runt 6 år utan att behöva höja dosen.
Citera
2009-10-25, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Acidiferous
Hahahaha!

Vad sa dom?

Haha minns inte så bra men dom vela åka därifrån, men jag förstår dom ju nu i efterhand.. vem vill sitta på samma fest med ett gäng idioter som uppenbarligen hade "knarkat". Tar dock aldrig någon benso nåmer i kombination med alkohol, några öl eller glas vin kan man ta, men dricker mig aldrig full nåmer i kombo med benso. Det ÄR idiotiskt.
Citera
2009-10-25, 21:39
Medlem
Acidiferouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanexor
Haha minns inte så bra men dom vela åka därifrån, men jag förstår dom ju nu i efterhand.. vem vill sitta på samma fest med ett gäng idioter som uppenbarligen hade "knarkat". Tar dock aldrig någon benso nåmer i kombination med alkohol, några öl eller glas vin kan man ta, men dricker mig aldrig full nåmer i kombo med benso. Det ÄR idiotiskt.

Det har du ablsolut rätt i. Rakt av.
Citera
2009-10-26, 10:28
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Aldrig aldrig mera stilnoct, dom kunde döpa om djävulspillret till "Skersaur".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in