2011-01-22, 22:54
Medlem
DeadMikes avatar
Råkade äta 17 Imovane och dricka 2 flaskor rödvin, och det blev de feta hallisar av.
Jag trodde att jag hade en massa negrer i hela lägenheten som skulle sno min nya mobil, så jag sprang ut ur lägenheten som en gasell och gömde mig i en snödriva. Sen fick jag för mig att jag kunde klättra som spindelmannen upp för en stupränna och det slutade ju inte så bra.

Ramla ner från andra våningen och fick en 4 dm lång blödning på ena benet och en bruten fotled. Sen trodde jag att jag låst ut mig så jag krossa rutan till trapphuset för att komma in och det gillade inte grannarna som ringde Polisen som kom och hämtade mig Imovane och alkohol är skrämmande trevligt i rätt mängd, men det kan lätt slinka i lite för många!!

//DeadMike
Citera
2011-01-23, 06:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
TS, går du och lägger dig direkt efter att du tagit tabletterna eller sitter du uppe och "väntar på att bli trött"? I så fall är det där problemet ligger, annars vet jag inte

Hat tagit som länge nu. Tror jsg är tollerant. Märkte lite men det var efter ett gäng. Blä, får nog testa Imovane igen och hopps kunna sluta med mitrazapin också.
Citera
2011-01-23, 09:42
Medlem
hybridos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadMike
Råkade äta 17 Imovane och dricka 2 flaskor rödvin, och det blev de feta hallisar av.
Jag trodde att jag hade en massa negrer i hela lägenheten som skulle sno min nya mobil, så jag sprang ut ur lägenheten som en gasell och gömde mig i en snödriva. Sen fick jag för mig att jag kunde klättra som spindelmannen upp för en stupränna och det slutade ju inte så bra.

Ramla ner från andra våningen och fick en 4 dm lång blödning på ena benet och en bruten fotled. Sen trodde jag att jag låst ut mig så jag krossa rutan till trapphuset för att komma in och det gillade inte grannarna som ringde Polisen som kom och hämtade mig Imovane och alkohol är skrämmande trevligt i rätt mängd, men det kan lätt slinka i lite för många!!

//DeadMike

illa.......

För mycket stilnoct och för lite sömn gjorde att jag gav mig ut mitt i sommaren på morgonen och sprang jagandes runt i området med hammare efter några ungdomar som hade kastat snöbollar på min dörr. Hade dock turen att inte stöta på någon mer än brevbäraren/reklamnissen som säkert undrade varför jag frågade honom om ungdomar och snöbollar med en hammare i handen
Citera
2011-01-23, 09:47
Medlem
gugglianos avatar
faaaaaaaaaaaaaaaaaan. orkade inte vänta tills jag blev ensam (utan sambo och barn) för en kväll, så jag tog mina sista 2 stillisar och några folköl, och satte mig sen och spelade tv-spel och väntade på tomtar, men jag såg inte så mycket som en luva och sen får jag höra att dom tänkt vara borta hela nästa dag(familjen alltså), vilket hade gett mig ett utmärkt tillfälle att boosta dom där 2 stillisarna med bättre grejer. Fan va less jag blir.

Och för den delen, faaaaaaaaaaan va snabbt dom verkar, och vilken helt otrolig ångestdämpande effekt dom har redan vid låg dos (10mg) Man går där och mår sitt vanliga piss, och *popp* så lossnar nåt, och man liksom gliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiider in i en skön bubbla där man inte bryr sig om nåt mer än den enorma euforin man känner. Ungefär som första gången man tog en valium.
Senast redigerad av guggliano 2011-01-23 kl. 09:57.
Citera
2011-01-23, 11:02
Medlem
Lacquer-heads avatar
Woho! 23e = får hämta ett nytt paket stilnoct

Är det någon som har erfarenhet av att köra dom rektalt? Jag har kört det ett par gånger efter att ha läst att det ska slå på bättre, krossar o löser upp i vatten. Saken är bara att jag fan inte minns om det slått på bra eller inte, stilnoct är som ett suddgummi för minnet...
Citera
2011-01-23, 11:18
Medlem
Silverstakes avatar
Hej hej hallå, jag har fått stilnoct utskrivet.
Har ätit imovane tidigare i några månder (haft sömnproblem många år).
Jag har 5 ggr nu provat 10mg stilnoct, men jag känner _inget_.
När jag äter Imovanen så känner jag tydligt när de slår igång och det är dags för sängen, jag fick byta strategi och intaga Stilnocten redan sängliggandes med ljudbok eller dylikt.
Dock känner jag inget, verkligen 0. Är dosen för låg eller ska det inte vara någon smäll alls?

-edit- jag vill alltså sova, inte flumma.
Citera
2011-01-23, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverstake
När jag äter Imovanen så känner jag tydligt när de slår igång och det är dags för sängen, jag fick byta strategi och intaga Stilnocten redan sängliggandes med ljudbok eller dylikt.
Dock känner jag inget, verkligen 0. Är dosen för låg eller ska det inte vara någon smäll alls?

Du ska gå och lägga dig nästan direkt, inte invänta att du blir sömnig, för det blir du inte
Citera
2011-01-23, 19:26
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Hur lång tid tar det ungefär innan zopiklon försvinner ur blodet, om man tar 1-2 st 7.5mg för att somna på kvällen?
Citera
2011-01-25, 18:01
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverstake

stilnoct, Borsta tänderna, pissa, säng! väntar du så kommer nog tomtarna och dom brukar vilja ha sällskap
Citera
2011-01-25, 20:35
Medlem
Har just klämt i mity 30ng Stilnoct (av den riktiga sortten)
Några förvarningar?
Citera
2011-01-25, 22:38
Medlem
PixiePunks avatar
Har tryckt i mig 4 o en halv karta zolpidem......alltså 260 mg och 6 st 7,5 mg känner mig lite småbensad bara..:/

//xoxo
Citera
2011-01-25, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PixiePunk
Har tryckt i mig 4 o en halv karta zolpidem......alltså 260 mg och 6 st 7,5 mg känner mig lite småbensad bara..:/

//xoxo

Tolerans ? eller så kommer du vakna upp med diverse konstiga saker i hemmet eller i häktet ! hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in