Citat:
Ursprungligen postat av KaptenNemo
Okey, ger ger alltså mycket effekt bara av en eller trollar du mig? om jag skulle ta den nu när jag inte börjat blivit för dragen än då? tänker på att den bara håller 45 min. kan till läggas att jag inte har tillgång till fler och brukar ha relativt bra koll på mig själv på fyllan och får sällan minnesluckor osv.
edit: känner mig sugen att prova iaf, aldrig riktigt spårat ur sådär förut och har kanske därför svårt att ta till mig utav det du skrev.
Du gör ditt val, men är du en person som är rädd om ditt liv och vill bibehålla en låg profil gäntemot samhället avråder jag dig än en gång att ens tänka tanken att ta den!
Skulle du trots allt ta den så önskar jag dig lycka till och att de slutar väl för dig och inte vaknar upp nedblodad i en trappuppgång eller likn... + att du gärna skickar mig ett PM ang. hur det gick för dig eller uppdaterar oss här i tråden.
De jag skrev är ASBOLUT INTE "troll" de e fullt helt och hållet seriöst och allvarligt menat! Och glömde att säga att rustiden, intensivitetet, möjligheten till att kontrollera dina handlingar, slippa minnesluckor, allmänt dåliga saker och ev. påslag ökar extremt i kombination med Alkohol.
Ta till dig vad jag sagt ang. detta då jag aldrig igen skulle ta en så pass stor risk för ett så pass kort och minimalt om man kan räkna de som rus som kan infinna sig. Säger inte att ALLA reagerar så som jag beskrivit ovan på denna kombination, men stora delar av personer som provat kombinationen mellan Alkohol och Zolpidem (stilnoct, imovane, stilnox m.fl. liknande preparat) ångrar sig väldigt mycket dagarna och ev. veckorna efter deras misstag. TÄNK DIG FÖR!
Tillagt senare: JA 10mg kan låta som en väldigt löjlig dos, men utan tolerans för Zolpidem räcker de för de flesta att bli totalt fucked på.
// $